abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87765969
Ik heb al hele goede tips gekregen via dit forum. Dus vandaar dat ik ook graag jullie input krijg over het volgende.

In ons hele huis hebben wij alleen maar ramen van minimaal 3.20m breed en 1m hoog (Op 2 raampjes na). Op zich had ik zelf al wel ideeen over wat ik voor de ramen wilde hebben, maar nu blijkt dat de meeste raamdecoratie niet breder kunnen dan 3m. Voor de woon- en eetkamer kan ik dan gewoon kiezen voor gordijnen met eventueel in betweens.

Maar wat voor raambekleding moet ik nu kiezen voor de badkamer (3.55m x 1,65m) en de keuken (3.20 x 1.40)? Over de slaapkamers maak ik me nog niet heel erg veel zorgen, want ook daar kunnen uiteindelijk bij gebrek aan andere opties gordijnen. Gordijnen heb je tenslotte in allerlei soorten en maten. Echter gordijnen kunnen niet in de badkamer en keuken.

Wie heeft ideeen voor mij?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 oktober 2010 @ 19:55:05 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87766060
"ordinair" plakplastic aka raamfolie? als dat netjes wordt gesneden kun je dat redelijk onzichtbaar op de ramen plakken. Verkrijgbaar in vele motieven / dessins ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87767731
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:55 schreef DJMO het volgende:
"ordinair" plakplastic aka raamfolie? als dat netjes wordt gesneden kun je dat redelijk onzichtbaar op de ramen plakken. Verkrijgbaar in vele motieven / dessins ;)
Ik weet niet of dat alles wel goed verborgen houdt voor de buiten wereld. Met name in de badkamer en met licht aan. Liever heb ik iets anders wat meer privacy garandeerd en wat ook nog valt af te wisselen tussen dag en nacht.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 oktober 2010 @ 20:25:13 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87767844
je kan er vrijwel niet doorheen kijken. Wat je ook kunt doen is twee rolgordijnen naast elkaar hangen. Zal ws. niet aan één stuk lukken, maar twee naast elkaar kan ook mooi staan.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Redactie Games woensdag 20 oktober 2010 @ 20:26:48 #5
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_87767933
Van die rode TL-lampen plaatsen boven je raam, geeft het wel een wat mooiere exotische sfeer..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_87793663
gordijnene maken van douchegordijn
pi_87798099
Ik ga hetzelfde probleem krijgen in ons nieuwe huis, maar dan met ramen van 5 meter breed..
Ik volg je topic dus even ;)
Het liefst wil ik iets van vouwgordijnen en daarnaast nog over gordijnen..maar het moet wel enigszins te betalen zijn
Probleem is dat er wel gordijnen moeten komen te hangen aangezien we anders wel heel veel inkijk hebben ..
pi_88034395
Helaas het probleem blijft bestaan. Ik zal door zoeken naar een oplossing, want ik wil wel enige privacy in de meeste vertrekken. Zodra ik een oplossing heb zal ik het hier neerzetten. Wie weet helpt het anderen.
pi_88046683
Zelf gordijnen maken of laten maken werkt ook niet?
Ik vind het persoonlijk niets gordijnen in keuken of badkamer maar vooruit.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 oktober 2010 @ 23:03:55 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88046756
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
Zelf gordijnen maken of laten maken werkt ook niet?
Ik vind het persoonlijk niets gordijnen in keuken of badkamer maar vooruit.
ik zou persoonlijk voor jaloezieen gaan daar :Y maar ja, met die breedte is dat nogal prijzig geloof ik ..

pi_88055975
What about plisse-gordijnen Matzen?

Deze kun je ook voor de badkamer krijgen, dan is de stof behandeld voor een natte ruimte. Omdat je oppervlakte meevalt doordat de ramen niet hoog zijn is de breedte geen probleem. In ons vorige huis hadden wij erg grote ramen en daar kon het ook. We hebben het nu overal in huis gebruikt, doordat je het op verschillende hoogtes kunt hangen kun je ook mooi variëren.

En als je de zgn. Duette neemt dan kijk je er ook echt niet doorheen:
pi_88056035
Idd wat TM zegt. Dat is een goede oplossing, weet alleen niet of je het leuk vind ;)

Want je hebt verder geen stijlen in je ramen?
~ Bonito La Risa ~
pi_109606218
-edit- graag stoppen met reclame maken :)

[ Bericht 88% gewijzigd door Ml-etje op 28-03-2012 14:53:39 ]
pi_109607560
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2010 20:23 schreef Matzen het volgende:

Ik weet niet of dat alles wel goed verborgen houdt voor de buiten wereld. Met name in de badkamer en met licht aan. Liever heb ik iets anders wat meer privacy garandeerd en wat ook nog valt af te wisselen tussen dag en nacht.
Het is geen goedkope optie, maar wij hebben confrontatieglas en aangezien dat alleen werkt als het buiten licht is verlichting aan de buitenzijde voor de avonduren. Werkt perfect.

Duurdere optie is privacyglas. Wel heel geinig, maar met 1.200 euro per m2 ex montage voor bijna iedereen boven budget.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_109607907
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 14:01 schreef HaarlemHome het volgende:
- 8)7
:7
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:00:26 #16
151199 tinoz
Alter Reality
pi_109703605
toevallig ben ik recent begonnen met info inwinnen over raamdecoratie , ik zie het wel eens bij bedrijven en het lijkt me leuk én handig om het bij mij ook aan te brengen.

Ik heb 1 bedrijf gemaild hierover en die hebben een ruwe schatting gemaakt voor het blinderen van 5 ramen met mijn logo erin, en het leveren van 3 kant en klare draken uit hun asortiement :

Deze draak :

Dit zijn de maten van mijn ramen en deuren :

achter deur 65,5 Cm x 153,5 Cm (1x)
Achterraam 114 Cm x 119 Cm (2x)
Kamer deur 65 Cm X 175 Cm (2X)
Voordeur 21 Cm x 121,6 (1X)
Ramen voorkant 102 Cm x 150Cm (3x)

Deze info heb ik naar dat bedrijf gestuurd met de vraag of ze een offerte konden maken. Waarschijnlijk zijn ze ervanuit gegaan dat ik alle ramen COMPLEET geblindeerd wil hebben ipv ( de volgensmij ganbare ) blinderingsbalken met evt. logo hierin...

Ze zeiden dat de prijs behoorlijk zal dalen als ik minder folie zou nodig hebben, maar hadden nu een prijs van ongeveer 800¤ aangegeven...

daarbij zeiden ze dit :
quote:
"Dit is exclusief de uitsparingen van de draken, dat komt er nog bij…"
Weet zo niet wat ze me uitsparen bedoelen maar ik ga ze zo een plaatje gemaakt in paint sturen zodat ze weten wat ik precies wil !
Save Us From Fashion !
  maandag 2 april 2012 @ 13:54:08 #17
151199 tinoz
Alter Reality
pi_109802719
kreeg net weer een prijs door van 1200¤ ? :+

Kan iemand me zeggen wat zoiets doorgaans kost ? :@
Save Us From Fashion !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: