Ow ... niet gezienquote:Op zondag 28 december 2008 12:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi, maar de maximumbreedte is 180 cm.
quote:
Vind ik niet mooi. Jammer, want die donkere lamellen zijn wel precies wat ik zoek.quote:Op zondag 28 december 2008 13:36 schreef Cyan het volgende:
En 2 x 100 cm voor 1 raam? Is dat geen optie?
Stuur ze gewoon een mailtje met de vraag of het mogelijk is om ze 200 cm breed te laten maken. Misschien is er wel een oplossing te vinden?quote:Op zondag 28 december 2008 14:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind ik niet mooi. Jammer, want die donkere lamellen zijn wel precies wat ik zoek.
Ja, goed idee. Ga ik doen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Stuur ze gewoon een mailtje met de vraag of het mogelijk is om ze 200 cm breed te laten maken. Misschien is er wel een oplossing te vinden?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:45 schreef HaarlemHome het volgende:
Als jullie nog op zoek zijn naar een houten jaloezie, Ik heb een tijdje geleden nieuwe houten jaloezieen gekocht van bxh: 180 x 100 en ik ben er nog steeds heel blij mee!
Ze zijn van luxaflex maar ze hadden ook nog een paar andere goede merken.
Ik heb ze gekocht bij deen ik kreeg er nog korting op ook!
Anders hoop ik dat jullie nog een andere winkel weten waar je goedkoop grote houten jaloezieen kan kopen?? Ik moet er namelijk nog nieuwe voor mijn slaapkamer. Maar anders koop ik ze zeker daar!
Groeten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |