Hoeft toch niet. Kan net zo goed zijn omdat ie niet vaak thuis is, dat ga je niet op internet zetten natuurlijk.quote:
Je bent anoniem op het internet. Behalve al je niet zo slim bent je adres op internet hebt gezet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:56 schreef houdjemond het volgende:
Ja, de reden gaat je weinig aan, buiten.
Je hoeft je adres niet ergens neergezet te hebben om niet anoniem te zijn om op internet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je bent anoniem op het internet. Behalve al je niet zo slim bent je adres op internet hebt gezet.
Vanwaar de defensieve houding? Waarom mag ik jouw ervaring niet weten?
Omdat in onze buurt al veel gejat is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hoeft je adres niet ergens neergezet te hebben om niet anoniem te zijn om op internet.
Maar waarom wil jij camera's ophangen?
Kan helaas geen dieren nemen. Geen tijd voor hoe leuk dat ook is.quote:
ach, iedere dag hink-stap-springend de lift in is ook een uitdagingquote:
Omdat je dan ook echt kunt zien wat er aan de hand is. En tegenwoordig kan je de beelden overal vandaan bekijken.quote:Op maandag 30 april 2012 18:10 schreef Wolken het volgende:
[..]
Maar is een inbraak alarm met bewegingssensors dan niet voldoende? Waarom perse camera's?
Precies. Ik heb een eigen server en daarbij hoop ik dat ze samenwerken.quote:Op maandag 30 april 2012 18:13 schreef Devv het volgende:
[..]
Omdat je dan ook echt kunt zien wat er aan de hand is. En tegenwoordig kan je de beelden overal vandaan bekijken.
Is buitenshuis een camera, met bewegingssensor, plaatsen; een zinvolle optie?quote:Op maandag 30 april 2012 00:38 schreef Devv het volgende:
Ik zit er aan te denken om in mijn nieuwe woning een camera met bewegingssensor te plaatsen, aangezien ik doordeweeks nauwelijks thuis ben. Buitenshuis een camera plaatsen, vind ik vooralsnog een beetje overbodig.
Wat betreft preventie: na 2 inbraken heb ik een alarmsysteem geplaatst. Slaapt een stuk rustiger, hadden we dat maar eerder gedaan. Sindsdien geen inbraak(pogingen) meer meegemaakt.quote:Op maandag 30 april 2012 19:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Noem mij hypocriet maar ik noem het meer voorzichtig zijn.
Waar woon je?quote:Op maandag 30 april 2012 19:15 schreef blomke het volgende:
[..]
Wat betreft preventie: na 2 inbraken heb ik een alarmsysteem geplaatst.
Dit ziet er legitiem uit.quote:
Nuance:quote:Op zondag 29 april 2012 23:15 schreef S1nn3rz het volgende:
Kijk uit dat je niet op de openbare weg opnames maakt en die opneemt. Dat is verboden namelijk.
Verder zou ik eerder investeren in goed hang en sluitwerk en bijvoorbeeld rolluiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |