Tja, het nadeel is alleen dat er best wel haken en ogen zitten aan een WW uitkering, waardoor je ook beperkt wordt in bepaalde dingen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou rustig callcenter werk doen, als dat voorkomt dat ik een uitkering nodig heb. Ik zou ook in een kroeg glazen gaan halen. Of bij de gemeente gaan schoffelen. Maar ja, niet iedereen zit hetzelfde in elkaar.
Er zijn genoeg banen met ploegendiensten hoor, overdag mensen zien zegt helemaal niks...quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat denk ik ook wel ja.. Zie op een doordeweekse dag het verschil eens in drukte op straat, in een wat normalere wijk en een tokkiewijk.
Nee. Jij?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:59 schreef Remnant het volgende:
[..]
Jij vindt Nick en Simon leuk dan?
Schubbenkuttenveen dan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Kreator het volgende:
Technisch gezien is het Schubbekuttenveen.
Zoals wat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, het nadeel is alleen dat er best wel haken en ogen zitten aan een WW uitkering, waardoor je ook beperkt wordt in bepaalde dingen.
Hoewel dat waar is, kom jij ook niet met cijfers. We weten allemaal dat er bepaald werkschuw tuig is dat een uitkering trekt terwijl het niet voor die doelgroep bedoeld is. Dan kun jij wel 'denken' dat het mee valt, maar dat is niet echt een sterk argument.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg banen met ploegendiensten hoor, overdag mensen zien zegt helemaal niks...
Oja joh? Ze verbieden je te werken? En waarom ben je *nu* niet aan het rondkijken dan? Als je thuis zit zonder werk, moet je minstens 4 uur per dag bezig zijn met het zoeken naar een nieuwe baan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
ja, het nadeel is alleen dat er best wel haken en ogen zitten aan een WW uitkering, waardoor je ook beperkt wordt in bepaalde dingen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
Er zijn genoeg banen met ploegendiensten hoor, overdag mensen zien zegt helemaal niks...
Op allebei?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:03 schreef Remnant het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik op Nick en Simon lijk.
Heb jij wel cijfers dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoewel dat waar is, kom jij ook niet met cijfers. We weten allemaal dat er bepaald werkschuw tuig is dat een uitkering trekt terwijl het niet voor die doelgroep bedoeld is. Dan kun jij wel 'denken' dat het mee valt, maar dat is niet echt een sterk argument.
Foto via PB is welkom.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:03 schreef Remnant het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik op Nick en Simon lijk.
Kortzichtig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]Mja, alle tokkies zitten in ploegendiensten.
Nja, ik merk dat ik gewoon niet goed ben met over de telefoon gesprekken te voeren terwijl er continu iemand meeluistert.. Maar zet me in een winkel en kan prima met klanten praten.. Ik bel zelf ook liever niet.. Daarom heb ik ook een huge smsbundel en een kleine belbundelquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk wel meer soorten callcenter werk. Je kunt ook iets technisch doen. Of bij TNS Nipo onderzoeken gaan doen (lekker thuis zitten). Of bij een energieleverancier telefoontjes aannemen. Het is niet alléén maar verkoopwerk.
Cijfers bijstandstrekkersquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoewel dat waar is, kom jij ook niet met cijfers. We weten allemaal dat er bepaald werkschuw tuig is dat een uitkering trekt terwijl het niet voor die doelgroep bedoeld is. Dan kun jij wel 'denken' dat het mee valt, maar dat is niet echt een sterk argument.
Is het een werkwoord dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het werkwoord is schubbekut. 1 schubbekut, 2 schubbekutten.
Maar lieverd, jij bent gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik merk dat ik gewoon niet goed ben met over de telefoon gesprekken te voeren terwijl er continu iemand meeluistert.. Maar zet me in een winkel en kan prima met klanten praten.. Ik bel zelf ook liever niet.. Daarom heb ik ook een huge smsbundel en een kleine belbundel
nou.. In dat geval heb ik wel recht op een uitkeringquote:
Dank je.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Cijfers bijstandstrekkers
009 november 312040
2009 december 312920
2010 januari 314040
2010 februari 315390
2010 maart 316800
2010 april 318160
2010 mei 318600
2010 juni 318780
2010 juli 305330
2010 augustus 306190
2010 september* 305980
2010 oktober* 307250
Een daling van 5000 personen
...waarvan het percentage mensen dat eigenlijk wel kan werken is? En hoeveel mensen hebben een aanvullende uitkering? Of een onterechte WW, of zitten 'ziek' thuis? Feit is gewoon dat mensen in nederland veel te werkschuw zijn. Bij het minste of geringste wordt er geschermd met een uitkering en het feit dat het zo moeilijk is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef Spezza19 het volgende:
2010 oktober* 307250
Aanvulling; oftewel een percentage van 1,8% van de bevolking leeft van de bijstand....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
009 november 312040
2009 december 312920
2010 januari 314040
2010 februari 315390
2010 maart 316800
2010 april 318160
2010 mei 318600
2010 juni 318780
2010 juli 305330
2010 augustus 306190
2010 september* 305980
2010 oktober* 307250
Ik ga maar es douchen, dat sloeg nergens op idd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het een werkwoord dan?Als zelfstandig naamwoord zou het schubbenkut moeten zijn.
Ja,dus?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aanvulling; oftewel een percentage van 1,8% van de bevolking leeft van de bijstand....
Peanuts dus!
Ga maar een lekker potje schubbekuttenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga maar es douchen, dat sloeg nergens op idd.
ja, want liever werk ik ook gewoon 4/5 dagen per week volledige dagen, maar ja.. Dat krijg ik nu dus niet. Dus ja, ik moet wat, want anders moet ik mezelf in de schulden werken en dat lijkt me ook geen goed ietsquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar lieverd, jij bent gewoon aan het werkDat jij niet genoeg uren krijgt, kan je niks aan doen, je bent toch ook op zoek naar wat anders? Dan is het geen schande bij de overheid hulp te vragen hoor
Dus heeft Kreator ongelijk met zijn mening over zoveel bijstandstrekkers enzo.... omdat hij veel mensen op straat zietquote:
Ik zie het verband niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus heeft Kreator ongelijk met zijn mening over zoveel bijstandstrekkers enzo.... omdat hij veel mensen op straat ziet
Nehee, het is SchubbekuTTERveen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het werkwoord is schubbekut. 1 schubbekut, 2 schubbekutten.
Da's jouw spellingquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nehee, het is SchubbekuTTERveen.
Dat hebben we goddomme 1 pagina geleden gezien!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga maar een lekker potje schubbekutten
Op een totaal van wat? Slechts 83% van de nederlanders zit in een werkleeftijd. En dat is alléén maar bijstand. Onzingetallen dus.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:06 schreef Spezza19 het volgende:
Aanvulling; oftewel een percentage van 1,8% van de bevolking leeft van de bijstand....
Je kan merken dat je nooit met een uitkering te maken hebt gehad.... want je krijgt tegenwoordig echt niet meer ZOMAAR een uitkering. En daarnaast zijn een WW uitkering en een aantal andere uitkeringen maar tijdelijk en afhankelijk van je werkverleden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
...waarvan het percentage mensen dat eigenlijk wel kan werken is? En hoeveel mensen hebben een aanvullende uitkering? Of een onterechte WW, of zitten 'ziek' thuis? Feit is gewoon dat mensen in nederland veel te werkschuw zijn. Bij het minste of geringste wordt er geschermd met een uitkering en het feit dat het zo moeilijk is.
Kots over ze heen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Volk aan de deur. Geen zin om open te doen.
Mensenschuw
Ja, het CBS doet aan onzin getallenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op een totaal van wat? Slechts 83% van de nederlanders zit in een werkleeftijd. En dat is alléén maar bijstand. Onzingetallen dus.
Stiekum is Buffy gewoon op die plaats gebaseerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Daarom vond ik het ook wel frappant
Nee dat is eronder, huur je of heb je koophuis?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik verdien 400/500 euro in de maand.. Dat lijkt me niet meer dan de bijstandsnorm
Jij krijgt er 1, dus zo moeilijk kan het niet zijn. Wat is het percentage WAJONG eigenlijk. Zit dat ook bij die 1.8%? Je lult maar een end weg om je eigen straatje schoon te houden. Ik ga genieten van mijn welverdiende vrije dag.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef Spezza19 het volgende:
Je kan merken dat je nooit met een uitkering te maken hebt gehad.... want je krijgt tegenwoordig echt niet meer ZOMAAR een uitkering.
Triest figuur...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij krijgt er 1, dus zo moeilijk kan het niet zijn. Wat is het percentage WAJONG eigenlijk. Zit dat ook bij die 1.8%? Je lult maar een end weg om je eigen straatje schoon te houden. Ik ga genieten van mijn welverdiende vrije dag.
Nee. Die van het plaatsnaambord wat iemand posttequote:
Daarom. Je zit toch ook niet op je luie gat? In jouw geval is het gewoon zelfbeschermingquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, want liever werk ik ook gewoon 4/5 dagen per week volledige dagen, maar ja.. Dat krijg ik nu dus niet. Dus ja, ik moet wat, want anders moet ik mezelf in de schulden werken en dat lijkt me ook geen goed iets
huur, tijdelijke huur zelfsquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stiekum is Buffy gewoon op die plaats gebaseerd![]()
[..]
Nee dat is eronder, huur je of heb je koophuis?
Heldquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef L-E het volgende:
Peuter trekt net woest de voordeur open, roept naar de buurjongens die vuurwerk aan het afsteken zijn "Hou daarmee op, NU!", smijt de deur weer dicht en zegt goedgemutst: "Gezellig zeg, oud en nieuw"
Hij is ECHT jouw zoon!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef L-E het volgende:
Peuter trekt net woest de voordeur open, roept naar de buurjongens die vuurwerk aan het afsteken zijn "Hou daarmee op, NU!", smijt de deur weer dicht en zegt goedgemutst: "Gezellig zeg, oud en nieuw"
ja. Nu alleen hopen dat ze er ook zo over denken bij het cwiquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Je zit toch ook niet op je luie gat? In jouw geval is het gewoon zelfbescherming
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Die van het plaatsnaambord wat iemand postte
Hoezo held? Van de overheid mag je nu vuurwerk afsteken.... hoe irritant en vervelend het ook is....quote:
Ach, je krijgt ook niet zomaar een uitkering. Maar als je 'm eenmaal hebt is het makkelijker die uitkering te houden dan actief op zoek gaan naar werk en eventueel werk onder je stand aannemenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Triest figuur...
Ik krijg er 1 ja... daar heb ik immers ook 12 jaar keihard voor gewerkt....
En ik lul niet een eind heen.... cijfers kan je gewoon zien op de site van het CBS....
Laten we het hopen jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Nu alleen hopen dat ze er ook zo over denken bij het cwi
Ow, geen Rquote:
Ik zeg ook niet dat die er niet zijn....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, je krijgt ook niet zomaar een uitkering. Maar als je 'm eenmaal hebt is het makkelijker die uitkering te houden dan actief op zoek gaan naar werk en eventueel werk onder je stand aannemenEn er zijn werkelijk waar genoeg mensen die dat doen.
ja, maar in de WAJONG zitten er ook genoeg die idd niet kunnen werken. Maar ook genoeg die aangepaste werkzaamheden kunnen uitvoeren.. Alleen zijn bedrijven nogal huiverig om mensen met een beperking aan te nemen, zelfs voor stages.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij krijgt er 1, dus zo moeilijk kan het niet zijn. Wat is het percentage WAJONG eigenlijk. Zit dat ook bij die 1.8%? Je lult maar een end weg om je eigen straatje schoon te houden. Ik ga genieten van mijn welverdiende vrije dag.
Ach, ik heb hier weinig last van die vuurwerk tokkies..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo held? Van de overheid mag je nu vuurwerk afsteken.... hoe irritant en vervelend het ook is....
* Spezza19 verlangt naar de oude vuurwerkregels....
Dan maar beter naar de hoeren. Dat kost maar 50 euro.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ach, ik heb hier weinig last van die vuurwerk tokkies..
Maar ik vind dat soort zooi pure geldverspilling.. Honderden euro's uitgeven aan iets waar je hooguit 10 minuten van kan genieten..
En met een beetje geluk heb je daar langer dan 10 minuten plezier van.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maar beter naar de hoeren. Dat kost maar 50 euro.
Het is een kind van twee, weinig besef van vuurwerkregels hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo held? Van de overheid mag je nu vuurwerk afsteken.... hoe irritant en vervelend het ook is....
* Spezza19 verlangt naar de oude vuurwerkregels....
ik vind dat ik er wel recht op heb.. Ik heb sinds ik mag werken altijd gewerkt. Ook naast mn opleiding.. Werkschuw tuig ben ik zeker nietquote:
Ik ken meer mensen die onterecht van een uitkering genieten dan mensen die goed hun best doen en toch geen baan kunnen vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die er niet zijn....
Dat wordt later dus die buurman die op de muren gaat bonken als je 5 minuutjes van de muziek genietquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een kind van twee, weinig besef van vuurwerkregels hoor.
I know. Maar dat is dus wel wat er bedoelt wordtquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die er niet zijn....
Tsja je kan moeilijk weer bij je ouders gaan wonen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huur, tijdelijke huur zelfs
Ik heb me een jaar lang de tering gesolliciteerd via UWV en weet ik veel wat, altijd te jong, te weinig ervaring etc.. Toen stapte ik op een dag eens bij een transportbedrijf binnen en voila..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die onterecht van een uitkering genieten dan mensen die goed hun best doen en toch geen baan kunnen vinden.
dat dat verder weinig zegt besef ik zelf ook
50 euro 15 minuten he.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En met een beetje geluk heb je daar langer dan 10 minuten plezier van.
En waar in de winter altijd sneeuwballen tegen de ruit worden gegooid omdat 'ie zo leuk uit z'n vel springt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:19 schreef rival het volgende:
Dat wordt later dus die buurman die op de muren gaat bonken als je 5 minuutjes van de muziek geniet
Hij heeft gewoon gelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een kind van twee, weinig besef van vuurwerkregels hoor.
Het ging meer om het feit dat Kreator liep te verkondigen dat het er heeeel veel zijn.... maar ja, als je alleen al kijkt naar de aantallen van mensen die bijstand krijgen, dan zie je dus al dat het echt een te verwaarlosen aantal zal zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar dat is dus wel wat er bedoelt wordtTenminste, zo lees ik het.
per regio en beroepsgroep zit er uiteraard verschil in maar heb nooit langer dan een maand zonder werk gezeten...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb me een jaar lang de tering gesolliciteerd via UWV en weet ik veel wat, altijd te jong, te weinig ervaring etc.. Toen stapte ik op een dag eens bij een transportbedrijf binnen en voila..
En nu ben je buschauffeurquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb me een jaar lang de tering gesolliciteerd via UWV en weet ik veel wat, altijd te jong, te weinig ervaring etc.. Toen stapte ik op een dag eens bij een transportbedrijf binnen en voila..
Maar als computernerd kan je eigenlijk overal wel terechtquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
per regio en beroepsgroep zit er uiteraard verschil in maar heb nooit langer dan een maand zonder werk gezeten...
Eh nee, dat is niet omdat ik zonder werk zat, dat is al jaren geleden, toen ik pas m'n vrachtwagen rijbewijs hadquote:
Die heb je in elke straatquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waar in de winter altijd sneeuwballen tegen de ruit worden gegooid omdat 'ie zo leuk uit z'n vel springt.
Transport van mensen is geen transport wou je zeggen?quote:
heb jij n opleiding gevolgd voor je beroep of heb je t al werkende geleerd? denk dat daar ook nog n verschil in zitquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
per regio en beroepsgroep zit er uiteraard verschil in maar heb nooit langer dan een maand zonder werk gezeten...
Er is ook genoeg werk. Stel je je eisen bij, kom je in een oase van banen terecht.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef Spezza19 het volgende:
En misschien een leuk plaatje voor de mensen die roepen dat er genoeg werk is:
[ afbeelding ]
Valt flink tegen dus
Nee, nee, nee, nee.. Dat heb je zojuist NIET gedaan..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo zoet kind van mijhijhiiiiiijj!
Weer zo'n persoon dat denkt het beter te weten..... Echt, wordt zelf eens werkloos, dan zal je zien dat het allemaal vies tegen valt hoor....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Er is ook genoeg werk. Stel je je eisen bij, kom je in een oase van banen terecht.
Heerlijk he zo in dromenland levenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Er is ook genoeg werk. Stel je je eisen bij, kom je in een oase van banen terecht.
Klopt nu!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar als computernerd kan je eigenlijk overal wel terecht
Rustig maar, hij is nog jong, hij snapt het niet zo best dat als je steeds 70% krijgt, en dan minder gaat verdienen, je als je er weer uit getrapt wordt wéér minder verdient..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weer zo'n persoon dat denkt het beter te weten..... Echt, wordt zelf eens werkloos, dan zal je zien dat het allemaal vies tegen valt hoor....
dat zei zequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mag je maar 15 minuten voor 50 euro?
Oh, ik ook hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt nu!
maar dat is niet altijd zo, ik heb een jaar lang receptionist/beveiliger gespeeld omdat er geen passend werk was in de IT. (tenminste ik kon zo snel geen leuke baan vinden)
Ben ik maar iets anders gaan doen, ik ben het dus erg eens met Krea.
Ach ik heb 2 jaar geleden 3 maanden zonder werk gezeten en vorig jaar 2 weken. Helaas is het bij mij net iets ingewikkelder dan de meeste hier.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eh nee, dat is niet omdat ik zonder werk zat, dat is al jaren geleden, toen ik pas m'n vrachtwagen rijbewijs had
Sindsdien geen dag meer zonder werk gezeten..
nee.. Dat is idd onmogelijk.. De band met mijn pa begint nu eindelijk wat aan te sterken, maar als ik terug zou moeten zouden we elkaar de koppen inslaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja je kan moeilijk weer bij je ouders gaan wonen.
Waarom is het voor jou nu weer ingewikkelder?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb 2 jaar geleden 3 maanden zonder werk gezeten en vorig jaar 2 weken. Helaas is het bij mij net iets ingewikkelder dan de meeste hier.
Jamaar neuj, dan zou ik m'n geld terugvragen.. 15 minuten maar..quote:
Klopt, jij hebt een beperkingquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik heb 2 jaar geleden 3 maanden zonder werk gezeten en vorig jaar 2 weken. Helaas is het bij mij net iets ingewikkelder dan de meeste hier.
Het eerste. maar heb na het behalen van mijn diploma ook werk gedaan wat niks met mijn opleiding te maken hadquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb jij n opleiding gevolgd voor je beroep of heb je t al werkende geleerd? denk dat daar ook nog n verschil in zit
Ben vaak genoeg met baantjes gekapt, maar heb altijd binnen no-time wat nieuws gevonden. Maar ik zit in een andere levensfase dan jij, dus misschien ligt het daaraan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weer zo'n persoon dat denkt het beter te weten..... Echt, wordt zelf eens werkloos, dan zal je zien dat het allemaal vies tegen valt hoor....
mooiquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo zoet kind van mijhijhiiiiiijj!
en vraag me ook af of jij er n dikke hypotheek van moest betalen of alleen je beltegoed en feestjes...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben vaak genoeg met baantjes gekapt, maar heb altijd binnen no-time wat nieuws gevonden. Maar ik zit in een andere levensfase dan jij, dus misschien ligt het daaraan.
Laatste vast en zeker..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en vraag me ook af of jij er n dikke hypotheek van moest betalen of alleen je beltegoed en feestjes...
Alleen die mensen bij het CWI denken daar dus anders over. Ik kon 2 jaar terug wel even mijn huis verkopenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Dat is idd onmogelijk.. De band met mijn pa begint nu eindelijk wat aan te sterken, maar als ik terug zou moeten zouden we elkaar de koppen inslaan
Moet ik dat serieus uitleggenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is het voor jou nu weer ingewikkelder?
Maar dat zegt ie toch, andere levensfase en zo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en vraag me ook af of jij er n dikke hypotheek van moest betalen of alleen je beltegoed en feestjes...
denk toch wel dat n diploma een groot voordeel isquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Het eerste. maar heb na het behalen van mijn diploma ook werk gedaan wat niks met mijn opleiding te maken had
Geen dromenland. Je moet ook wel het als een ultiem doel stellen en dagelijks sollicitaties versturen of op banenjacht,,je netwerk inlichten dat je een baan zoekt en mochten ze iets weten, jou te laten weten...dat soort dingen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heerlijk he zo in dromenland leven
nu zijn wij nerdjes weer gewenstquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoorEn ik sprak over nu.
Dat is dus het probleemquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt een beperking![]()
Je komt uit Dordt!
Dat heeft niks te maken met het wel of geen baan kunnen vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oh, dus jij gaat er maar meteen weer van uit dat ik een wurghypotheek hebquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat zegt ie toch, andere levensfase en zo.
En als je een wurghypotheek neemt, heb je dat aan jezelf te danken.
Dat dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt een beperking![]()
Je komt uit Dordt!
Dat weet ze beter dan jij, lijkt me zo eventjes.. Maar als je ouder dan 25 bent gaat het echt niet zo snel, omdat je dan al gauw te "duur" bent voor de werkgever..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geen dromenland. Je moet ook wel het als een ultiem doel stellen en dagelijks sollicitaties versturen of op banenjacht,,je netwerk inlichten dat je een baan zoekt en mochten ze iets weten, jou te laten weten...dat soort dingen.
Waar zeg ik dat ik denk dat jij dat hebt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh, dus jij gaat er maar meteen weer van uit dat ik een wurghypotheek heb
Dat is geen oase aan banen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geen dromenland. Je moet ook wel het als een ultiem doel stellen en dagelijks sollicitaties versturen of op banenjacht,,je netwerk inlichten dat je een baan zoekt en mochten ze iets weten, jou te laten weten...dat soort dingen.
tijdens de "onderhandeling" zit mijn geld nog veilig in de broekzak hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar neuj, dan zou ik m'n geld terugvragen.. 15 minuten maar..
Whaha, das wel een hele domme mutsquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem![]()
Hups gaat naar een uitzendbureau om dr eigen daar in te schrijven.
Vrouw daar: En wat is je geboorteplaats?
Ik: Dordrecht
Vrouw: Nieuw-Dordrecht
Ik: nee Dordrecht
V: ja dat schrijf ik ook op. Nieuw-Dordrecht
Ik: nee ik kom uit Dordrecht
V: Ja dat staat er toch!!!
Ik: waar hoor je mij Nieuw-Dordrecht zeggen? Ik kom uit Dordrecht
V: Ja wat is dan het verschil? Ik heb het toch goed opgeschreven!
Ik: Ongeveer 200 km! Ik kom uit Dordrecht, plaats in de buurt van Rotterdam!
V: oh, zeg dat dan!
Ik:
Juist. Liever een griet van 18 zonder ervaring dan een vrouw van 31 met ervaringquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ze beter dan jij, lijkt me zo eventjes.. Maar als je ouder dan 25 bent gaat het echt niet zo snel, omdat je dan al gauw te "duur" bent voor de werkgever..
ja, maar koopquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen die mensen bij het CWI denken daar dus anders over. Ik kon 2 jaar terug wel even mijn huis verkopenen dan maar terug naar mijn ouders of een huurhuis
Tuurlijk
Gelukkig is het niet nodig geweest.
[..]
Moet ik dat serieus uitleggen
[fok]quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar neuj, dan zou ik m'n geld terugvragen.. 15 minuten maar..
Blijkbaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen die mensen bij het CWI denken daar dus anders over. Ik kon 2 jaar terug wel even mijn huis verkopenen dan maar terug naar mijn ouders of een huurhuis
Tuurlijk
Gelukkig is het niet nodig geweest.
[..]
Moet ik dat serieus uitleggen
wel met de eisen die je aan een baan steltquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met het wel of geen baan kunnen vinden.
Wereldvreemd volkquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, das wel een hele domme muts
Gewoon eentje met een extreem beperkt wereldbeeld.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, das wel een hele domme muts
Doe mij die ervaren vrouw van 31 maar hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist. Liever een griet van 18 zonder ervaring dan een vrouw van 31 met ervaring
nou, 23 is ook erg moeilijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ze beter dan jij, lijkt me zo eventjes.. Maar als je ouder dan 25 bent gaat het echt niet zo snel, omdat je dan al gauw te "duur" bent voor de werkgever..
Praat me er niet vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, 23 is ook erg moeilijk
Hahahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem![]()
Hups gaat naar een uitzendbureau om dr eigen daar in te schrijven.
Vrouw daar: En wat is je geboorteplaats?
Ik: Dordrecht
Vrouw: Nieuw-Dordrecht
Ik: nee Dordrecht
V: ja dat schrijf ik ook op. Nieuw-Dordrecht
Ik: nee ik kom uit Dordrecht
V: Ja dat staat er toch!!!
Ik: waar hoor je mij Nieuw-Dordrecht zeggen? Ik kom uit Dordrecht
V: Ja wat is dan het verschil? Ik heb het toch goed opgeschreven!
Ik: Ongeveer 200 km! Ik kom uit Dordrecht, plaats in de buurt van Rotterdam!
V: oh, zeg dat dan!
Ik:
Ach 2 jaar terug deed het CWI niets voor mijquote:
In nederland is het voor iedereen mogelijk een opleiding te volgen toch? dus ik vat dit niet echtquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
denk toch wel dat n diploma een groot voordeel iswat je in het ene bedrijf in de praktijk leert kan bij een tweede weer heel anders zijn, terwijl je bij n opleiding de basics leert en vanuit daar blanco het bedrijfsleven in gaat
Dat begrijp ik ook wel. Doet niets af aan het feit dat je dan maar minder-betaald werk moet doen, want dat is er wel. Of misschien mobieler zijn,,das ook best een probleem in Nederland.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Serieus, meteen denken nieuw dordrecht als je nieuw nieteens noemt..quote:
dan ben ik pas echt gehandicaptquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dusOh ja en ik heb geen auto meer
Zonder auto ben je tegenwoordig mobiel gehandicapt
Niet zo raar, Nieuw-Dordrecht ligt 5 km vanaf Emmen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Serieus, meteen denken nieuw dordrecht als je nieuw nieteens noemt..
Opleiding kost geld, als je geen geld en geen baan hebt, kun je dus ook geen opleiding betalen..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
In nederland is het voor iedereen mogelijk een opleiding te volgen toch? dus ik vat dit niet echt
Dat dus!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Opleiding kost geld, als je geen geld en geen baan hebt, kun je dus ook geen opleiding betalen..
Dat is wel zo ja. Niemand die van Utrecht naar Enschede reist als daar de ideale baan te vinden is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel. Doet niets af aan het feit dat je dan maar minder-betaald werk moet doen, want dat is er wel. Of misschien mobieler zijn,,das ook best een probleem in Nederland.
Lenen bij IBGquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Opleiding kost geld, als je geen geld en geen baan hebt, kun je dus ook geen opleiding betalen..
ja. Ook dat is er niet echt veelquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel. Doet niets af aan het feit dat je dan maar minder-betaald werk moet doen, want dat is er wel. Of misschien mobieler zijn,,das ook best een probleem in Nederland.
in theorie wel, maar er is ook die groep die na de middelbare school is gaan werken. voor hen lijkt het me veel moeilijker om na tien jaar ofzo ineens alsnog te gaan studeren ( naast de kosten die het oplevert, en de tijd die het kost en waarin je dus niet kunt werken..)quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
In nederland is het voor iedereen mogelijk een opleiding te volgen toch? dus ik vat dit niet echt
En wat als je de opleiding af hebt, en je alsnog geen baan kunt vinden? Je zult toch het geleende geld terug moeten betalen?quote:
Er is geen betere instelling waar je van kan lenen, dan 't IBGquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wat als je de opleiding af hebt, en je alsnog geen baan kunt vinden? Je zult toch het geleende geld terug moeten betalen?
Ik moet nog beginnenquote:
Goed puntquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als je 30 jaar of ouder bent
Het ligt aan al die dingen, maar ook aan de persoon zelf.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geen oase aan banen.
Het verschilt ook nog per regio, functie, leeftijd, sekse enz
Ik heb geen moeite met reizen, maar bedrijven daarentegen wel.... Ben al vaak genoeg afgewezen omdat ik niet uit de directe regio kom.....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Niemand die van Utrecht naar Enschede reist als daar de ideale baan te vinden is.
Maar een voorbeeldje hoor, maar zo gaat het vaak wel.
Oke, laat ik het zo zeggen ik ben sociaal gehandicapt en kan mijzelf in een sollicitatiegesprek dus totaal niet verkopen. Daarom heb ik ook maar 50 gesprekken gehad zonder enige resultaat.quote:
Ik ben dus echt meerdere keren afgewezen omdat ik geen rijbewijs had. Zelfs een keer bij een bedrijf dat nog geen half uurtje fietsen van mijn huis isquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan ben ik pas echt gehandicaptik heb niet eens een rijbewijs
Vloeken in de kerk: geef mij maar de Sherryl Crow versiequote:
Dat gaat dus niet als je neiteens geld hebt om fatsoenlijk te eten..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het ligt aan al die dingen, maar ook aan de persoon zelf.
Niet jouw regio? Bereid zijn te verhuizen/te reizen.
Is het niet je beoogde functie? Dan lager mikken.
Leeftijd is problematischer ja, en sekse speelt tegenwoordig eerder in het voordeel van de vrouw dan van de man.
Nou, nou, voor het afbetalen van je studieschuld hoef je echt niet krom te liggen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Al mijn opleidingen e.d. zijn godzijdank afbetaald
Daar hebben we het dus al de hele dag over, dat die baantjes wel gevonden kunnen wordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wat als je de opleiding af hebt, en je alsnog geen baan kunt vinden? Je zult toch het geleende geld terug moeten betalen?
weer snap ik de wending niet..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in theorie wel, maar er is ook die groep die na de middelbare school is gaan werken. voor hen lijkt het me veel moeilijker om na tien jaar ofzo ineens alsnog te gaan studeren ( naast de kosten die het oplevert, en de tijd die het kost en waarin je dus niet kunt werken..)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Vloeken in de kerk: geef mij maar de Sherryl Crow versie
dat zijn van die klotegeintjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Vanaf januari gaan ze 50 per maand pakken van IB, omdat ik een maand teveel stufi heb gehad
Ik vind Axl vrouwelijker krijsen dan menig echt wijfquote:
Ik ga mooi deze discussie niet aan met jequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het ligt aan al die dingen, maar ook aan de persoon zelf.
Niet jouw regio? Bereid zijn te verhuizen/te reizen.
Is het niet je beoogde functie? Dan lager mikken.
Leeftijd is problematischer ja, en sekse speelt tegenwoordig eerder in het voordeel van de vrouw dan van de man.
vriendin van me heeft daarom dus een werkcoach toegewezen gekregen.. Nadeel: die vent doet dus echt niksquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, laat ik het zo zeggen ik ben sociaal gehandicapt en kan mijzelf in een sollicitatiegesprek dus totaal niet verkopen. Daarom heb ik ook maar 50 gesprekken gehad zonder enige resultaat.
[..]
Ik ben dus echt meerdere keren afgewezen omdat ik geen rijbewijs had. Zelfs een keer bij een bedrijf dat nog geen half uurtje fietsen van mijn huis is
Het is niet hun fout dat jij geld opmaakt dat niet van jou is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zijn van die klotegeintjesrekenen ze het zelf verkeerd uit, sturen ze een brief "joh leuk vanaf januari 30 euro meer per maand" dus je bent blij en geeft dat gewoon uit enzo. en dan in december krijg je "joh foutje die 30 euro was teveel, je krijgt nu een hele maand niks om het te compenseren"
Alx was briljant. Tijdloos die muziek van Guns N' Roses.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Axl vrouwelijker krijsen dan menig echt wijfVandaar.
Goedzo Huppeltje!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga mooi deze discussie niet aan met je![]()
Ik heb net een warme maaltijd op en trek nu een biertje openIk ga deze dag lachend door en laat het door niets of niemand verzieken
![]()
Proost lieverds
Mja, deels.... Hun maken een foutieve berekening waardoor zij jou meer geld geven....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is niet hun fout dat jij geld opmaakt dat niet van jou is.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
weer snap ik de wending niet..
ja iemand die al 10 jaar werkt gaat minder snel weer studeren....
iemand die niet kan lezen en schrijven nog minder snel...
het gesprek ging over baantjes kunnen vinden
Dat! Enige argwaan mag je wel hebben als je om niets extra geld krijgt. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het meestal ook te mooi om waar te zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef L-E het volgende:
ja, maar hij kan het wel.. Lelijk is ie wel.. Doe mij maar Slashquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Axl vrouwelijker krijsen dan menig echt wijfVandaar.
Tja, maar dan heb je gewoon hele verkeerde keuzes in je leven gemaakt..als je jezelf niet kan onderhouden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet als je neiteens geld hebt om fatsoenlijk te eten..
Hijzelf is echter niet bepaald tijdloosquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alx was briljant. Tijdloos die muziek van Guns N' Roses.
ik heb op tijd opgezegd.. En ik dacht dat ik nog recht had op die maandquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
ze verpakken het zo dat ze het opnieuw berekend hebben en dat je recht hebt op meer, geen hond die daarom twijfelt, en al helemaal niet iemand die het al niet breed heeft en net 18 is geworden ofzo..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat! Enige argwaan mag je wel hebben als je om niets extra geld krijgt. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het meestal ook te mooi om waar te zijn.
Ik vind het nummer mooier dan zijn stem.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar hij kan het wel.. Lelijk is ie wel.. Doe mij maar Slash
Typische zijlijn praat.....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja, maar dan heb je gewoon hele verkeerde keuzes in je leven gemaakt..als je jezelf niet kan onderhouden.
Hetzelfde geldt voor het vroeg gaan werken i.p.v. een HBO-studie na de MBO o.i.d...als je "leren haat" en "veel chiller om meteen te gaan werken" moet je uiteindelijk niet klagen dat er overal om veel kwalificaties wordt gevraagd.
Het probleem bij het CW is dat je maar een nummer bent. Gelukkig weet ik nu wel een beetje hoe ik met die lui moet omgaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vriendin van me heeft daarom dus een werkcoach toegewezen gekregen.. Nadeel: die vent doet dus echt niks
ja.. Wat dat betreft.. Ik zie heel veel banen op het internet, waarvoor je dus een rijbewijs nodig hebt.. Ja.. Daar kan ik dus niks mee
Dat is niet eerlijk. Niet iedereen kan HBO studeren, ook al zou iemand dat willen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja, maar dan heb je gewoon hele verkeerde keuzes in je leven gemaakt..als je jezelf niet kan onderhouden.
Hetzelfde geldt voor het vroeg gaan werken i.p.v. een HBO-studie na de MBO o.i.d...als je "leren haat" en "veel chiller om meteen te gaan werken" moet je uiteindelijk niet klagen dat er overal om veel kwalificaties wordt gevraagd.
Bou, schatje.. Nee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
He, vergeet niet dat het absoluut niets tegen jou is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga mooi deze discussie niet aan met je![]()
Ik heb net een warme maaltijd op en trek nu een biertje openIk ga deze dag lachend door en laat het door niets of niemand verzieken
![]()
Proost lieverds
ik ben momenteel de hele dag 'starlight' van miles kennedy en slash aan het draaien..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het nummer mooier dan zijn stem.
Vandaar mijn voorkeur voor de cover
Dat vond ik echt het slechtste nummer van die hele tourquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben momenteel de hele dag 'starlight' van miles kennedy en slash aan het draaien..
Ik vind het best je bekijkt het heel simpel allemaal. De werkelijkheid is helaas niet zo simpelquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
He, vergeet niet dat het absoluut niets tegen jou is.
Geniet er lekker van.
Ik werd altijd een beetje huiverig van die enveloppen van hen. Teveel en te onduidelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ze verpakken het zo dat ze het opnieuw berekend hebben en dat je recht hebt op meer, geen hond die daarom twijfelt, en al helemaal niet iemand die het al niet breed heeft en net 18 is geworden ofzo..
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. Niet iedereen kan HBO studeren, ook al zou iemand dat willen.
Dat, precies dat. Soms maak je keuzes waardoor verder studeren/leren onmogelijk is. Daar moet je niet over klagen, want dat helpt niets, maar je hebt niet altijd alles in de hand. Niet altijd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bou, schatje.. Nee.
soms loopt het gewoon kutter dan je gedacht had
heerlijk.. Tegen het valse aanquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vond ik echt het slechtste nummer van die hele tour.
Afgrijselijk die uithalen.
Even geduld nogquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het best je bekijkt het heel simpel allemaal. De werkelijkheid is helaas niet zo simpel![]()
Hoe dan ook. FEESTTTTTTTTTTT PROOST!!
Hoe kan dat nu, ik ben nog niet afgestudeerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En? Vliegen de banen al om je oren dan? In welke richting?
Nou, je kunt wel degelijk al heel veel "attention" genereren bij de bedrijven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu, ik ben nog niet afgestudeerd
Animan Sciences en recht
Dat nieuwe nummer van Slash vind ik wel echt heel erg lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heerlijk.. Tegen het valse aan![]()
dan kan ik tenminste ongegeneerd vals meekraaien
Daar ben ik nu mee bezigquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, je kunt wel degelijk al heel veel "attention" genereren bij de bedrijven.
Ik richt me ook niet op de mensen die door scheiding van ouders, dood van de vader/moeder e.d..... die laat ik buiten "schot" .quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bou, schatje.. Nee.
soms loopt het gewoon kutter dan je gedacht had
Tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga me naar Lotusss begeven, ik zal denk ik niet meer fokken vandaag, dus een ieder een prettig uiteinde![]()
help me even?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer van Slash vind ik wel echt heel erg lekker.
Beautiful Dangerous, denk ik.. Met Fergie..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
help me even?
ik luister alleen veronica namelijk. Ik download en luister alles
Doe je haar de groeten en bedank haar nogmaals voor de uitnodigingquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga me naar Lotusss begeven, ik zal denk ik niet meer fokken vandaag, dus een ieder een prettig uiteinde![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beautiful Dangerous, denk ik.. Met Fergie..
Zo jammer dat er weer zo neerbuigend wordt gedaan over vuilnisman als beroep.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik richt me ook niet op de mensen die door scheiding van ouders, dood van de vader/moeder e.d..... die laat ik buiten "schot" .
Maar als het privé allemaal snor zit, en je capaciteit is het HBO te halen en af te maken, maar je settlet met minder en gaat voor een baan als vuilnisman, met alle respect, dan heb je weinig recht van spreken.
Want mensen hier zijn niet dom, merk ik. Langdurige werkloosheid is dan ook, in mijn ogen, niet nodig.
Maar he, pin me hier niet op vast.
Zoals ik al zei, sommige dingen houd ik wel rekening mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat, precies dat. Soms maak je keuzes waardoor verder studeren/leren onmogelijk is. Daar moet je niet over klagen, want dat helpt niets, maar je hebt niet altijd alles in de hand. Niet altijd.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot volgend jaaren doe Lotusss die groetjes
Gaan we doen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je haar de groeten en bedank haar nogmaals voor de uitnodiging
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het best je bekijkt het heel simpel allemaal. De werkelijkheid is helaas niet zo simpel![]()
Hoe dan ook. FEESTTTTTTTTTTT PROOST!!
Oftewel, je maakt aannames..... Want als het prive allemaal snor zit, dan heb je gegarandeerd succes in je leven?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik richt me ook niet op de mensen die door scheiding van ouders, dood van de vader/moeder e.d..... die laat ik buiten "schot" .
Maar als het privé allemaal snor zit, en je capaciteit is het HBO te halen en af te maken, maar je settlet met minder en gaat voor een baan als vuilnisman, met alle respect, dan heb je weinig recht van spreken.
Want mensen hier zijn niet dom, merk ik. Langdurige werkloosheid is dan ook, in mijn ogen, niet nodig.
Maar he, pin me hier niet op vast.
Met een hogere opleiding geeft nog steeds geen enkele garantie op een goeie baan. Bovendien maakt het je nog niets slim als je ene hogere opleiding hebt afgerond.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, sommige dingen houd ik wel rekening mee.
Een zwangerschap hoort daar overigens niet bij.
Beautiful dangerous heet hetquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
help me even?
ik luister alleen veronica namelijk. Ik download en luister alles
Ik doe de richting paard, dus ik leer alles over het paard, anatomie, voeding, ziektes e.d. Verder heb ik ook financiën, marketing en economie, research en innovatie. En het is allemaal Engelsquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat leer je eigenlijk bij Animal Sciences?
Met alle respect staat er toch..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo jammer dat er weer zo neerbuigend wordt gedaan over vuilnisman als beroep.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beautiful dangerous heet het.
*edit* foon tijdens tikken van een post.
Dan heb je succes in ieder geval meer in eigen hand. Dan kan je door hard werken het een en ander gaan bereiken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oftewel, je maakt aannames..... Want als het prive allemaal snor zit, dan heb je gegarandeerd succes in je leven?
Doe de groetjes aan de trein.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn tas eens inpakken en richting trein
Tot later
Daar doelde ik dan ook niet op.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, sommige dingen houd ik wel rekening mee.
Een zwangerschap hoort daar overigens niet bij.
Ik vind het nummer leuk om te horen maar meer vanwege zijn gitaar dan haar zangquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer van Slash vind ik wel echt heel erg lekker.
Ik vind het wel lekker gezongen, lekker rauwquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het nummer leuk om te horen maar meer vanwege zijn gitaar dan haar zang
have funquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn tas eens inpakken en richting trein
Tot later
Uit ervaring kan ik je vertellen; dat is niet waarquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan heb je succes in ieder geval meer in eigen hand. Dan kan je door hard werken het een en ander gaan bereiken.
Precies. Oftewel nemen mensen die langer studeren ook een risico door dure opleidingen te volgen zonder garantie op succes.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een hogere opleiding geeft nog steeds geen enkele garantie op een goeie baan. Bovendien maakt het je nog niets slim als je ene hogere opleiding hebt afgerond.
Zie signaturequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan heb je succes in ieder geval meer in eigen hand. Dan kan je door hard werken het een en ander gaan bereiken.
Sig klopt natuurlijk niet, want ook in jouw sig is dat zoquote:
Lieve schat...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar doelde ik dan ook niet op.
Ik studeerde HBO pedagogiek toen mijn moeder overleed. Om in het huis te blijven wonen moest ik fulltime aan de bak, ik kreeg het niet voor elkaar het rond te breien met een lening van IBG, mijn moeder liet ook flinke schulden achter. Dus ik maakte toen die keus. Mijn leven had heel anders gelopen als ik die studie had afgemaakt, dat weet ik, geeft ook niet. Soms is het overmacht en maak je er het beste van.
Scherpquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sig klopt natuurlijk niet, want ook in jouw sig is dat zo.
Je doelt op jezelf? Wil je je verhaal misschien doen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen; dat is niet waar
Dat weet ik, ik probeer je ook niet te overtuigen van iets, ofzo. Deelde slechts mijn ervaring.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lieve schat...
Zoals ik al zei, dit is dus zo'n geval waarbij ik wel weet dat het niet door eigen toedoen komt.
oh het is zeker niet slechtquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker gezongen, lekker rauw.
Viool en Mark Knopfler. Mijn god dat was te prachtigquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
oh het is zeker niet slecht
maar die gitaardeuntjes zijn gewoon geweldig om te horen... ik heb dat met 3 instrumenten. electrische gitaar, piano en viool... kan ik kippevel van krijgen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij "moeilijk veel" ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef PeuRac het volgende:
Moeilijk veelaudio, drank, vreten en vuurwerk klaarstaan
Jij bent te scherpquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hartelijk dank daarvoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik probeer je ook niet te overtuigen van iets, ofzo. Deelde slechts mijn ervaring.
kratje of 25 bier, flesje of 10 champagne, flesje of 20 prosecco, vuurwerk een winkelwagentje vol en audio, 5kW voor 50m˛quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij "moeilijk veel" ?
Dan kom je zeker nu met de mededeling dat je al anderhalf fles champagne op hebt..quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Mooie dag om nog even scherp te zijn dus.
ja die is idd mooi ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beautiful dangerous heet het.
*edit* foon tijdens tikken van een post.
nee, we hebben pas om 15:00 een borreltjequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan kom je zeker nu met de mededeling dat je al anderhalf fles champagne op hebt..
Dat jij dat nergens beweerdt maakt nog niet. Het slaat weldegelijk ergens op genoeg mensen die een HBO opleiding hebben beweren dat ze heel slim zijn. Terwijl ze in werkelijkheid gewoon dom zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. Oftewel nemen mensen die langer studeren ook een risico door dure opleidingen te volgen zonder garantie op succes.
Je 2e punt slaat nergens op, want dat beweer ik nergens.
Oke.."moeilijk" voor een woord, behalve het oorspronkelijke, gebruiken doe ik dus niet meer, daar Peu dat ook al kent.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef PeuRac het volgende:
Moeilijk veelaudio, drank, vreten en vuurwerk klaarstaan
Wat voor audio ben ik nu benieuwd naar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kratje of 25 bier, flesje of 10 champagne, flesje of 20 prosecco, vuurwerk een winkelwagentje vol en audio, 5kW voor 50m˛
Ik zei ook: Je 2e punt slaat nergens op, WANT IK BEWEER DAT NIET.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat jij dat nergens beweerdt maakt nog niet. Het slaat weldegelijk ergens op genoeg mensen die een HBO opleiding hebben beweren dat ze heel slim zijn. Terwijl ze in werkelijkheid gewoon dom zijn.
Dat zou ik moeten nakijken, ik ben nu weer ff thuis. Het is wel pro spul, maar het merk/type weet ik zo niet. Alleen dat de sub formaat koelkast isquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor audio ben ik nu benieuwd naar.
NVMquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zei ook: Je 2e punt slaat nergens op, WANT IK BEWEER DAT NIET.
Oftewel, dat je dit te berde brengt, slaat nergens op.
HBO'ers zijn ook dom..ik ben de eerste die dat toegeeft.
Ib4 de zeikerds, het is een geintje he..
En dat allemaal in 50 qm?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou ik moeten nakijken, ik ben nu weer ff thuis. Het is wel pro spul, maar het merk/type weet ik zo niet. Alleen dat de sub formaat koelkast is
Lekker, lekker.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, we hebben pas om 15:00 een borreltje.
quote:
Met welke MOD zou jij wel eens een borreltje of tig willen doen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekker, lekker.
Wie zijn we? HW en zijn chickies, of de Fok!Mods, of jij en de spelersgroep van Ajax?
Wel makkelijk als je vuurwerk wilt afstekkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het gaat nooit verder dan 25% open, want dan klappen de ramen er al bijna uit
Allemaal uitroeienquote:
Ik ben op mijn werkquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekker, lekker.
Wie zijn we? HW en zijn chickies, of de Fok!Mods, of jij en de spelersgroep van Ajax?
Nou zeg dat welquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je vuurwerk wilt afstekken
Ik ken er niet veel, eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met welke MOD zou jij wel eens een borreltje of tig willen doen?
Gezellig de muziek zo hard dat je elkaar niet meer verstaatquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
We hebben ook een kleine installatie, die gebruiken we normaal. Deze zware is voornamelijke voor buiten evenementen. Maar nu binnen vonden we het wel geinig om em ook te gebruiken.
Borrelen met HW isquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met welke MOD zou jij wel eens een borreltje of tig willen doen?
En dan als HW een sigaretje aan het roken is alle bitterballen opetenquote:
Precies, ik gedraag me op dit forum zo voorbeeldig dat ik nog nooit een aanvaring met ze ga krijgen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ken eigenlijk bijna geen MODS naast HW
Kan je minipuber niet sturen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh stupid me.. ik was 2 dingen vergeten bij de supermarkt, moest ik daarvoor die chaos in. En nu loop ik achter op schema. Eerst maar een cocktail maken
Oh maar spinazie kan heel lekker hoor, met room erdoor.. Maar dan liever andijvie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:14 schreef Watertornado het volgende:
Ik moet vanavond bij vrienden zijn maar die hebben ook wat avondeten gehaald. Een echt feestmaal.
Met spinazie.
Boefjequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh stupid me.. ik was 2 dingen vergeten bij de supermarkt, moest ik daarvoor die chaos in. En nu loop ik achter op schema. Eerst maar een cocktail maken
Die is, ik quote, aan het chillen.quote:
Ja die heb ik wel verdiend, verdorie voor een citroen en eieren in een belachelijk lange rij gestaan. Maar nu kan ik tenminste de garnalencocktail maken zoals ie hoort en Minipuber roerei voorzetten morgen.quote:
Nee. Volgens mij hadden ze dat de vorige keer geflikt. Met zalm of zoiets erdoorheen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar spinazie kan heel lekker hoor, met room erdoor.. Maar dan liever andijvie.
Hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is, ik quote, aan het chillen.
"Sorry Bou, je bent eigenlijk toch wel een koning"?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wilde hier iets geniaals neerzetten.
Ben alleen vergeten wat
Neem dan wel kauwgom mee, anders val je meteen door de mand met je döner giechel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij hadden ze dat de vorige keer geflikt. Met zalm of zoiets erdoorheen.
Maar ik wil ook niet na het eten aankomen, dat staat weer zo . . . ongeīnteresseerd. Maar ik kan wel effe een broodje döner eten van te voren zodat ik geen honger heb.
Stomme knuffelmarocquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
"Sorry Bou, je bent eigenlijk toch wel een koning"?
Klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |