kratje of 25 bier, flesje of 10 champagne, flesje of 20 prosecco, vuurwerk een winkelwagentje vol en audio, 5kW voor 50m˛quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij "moeilijk veel" ?
Dan kom je zeker nu met de mededeling dat je al anderhalf fles champagne op hebt..quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Mooie dag om nog even scherp te zijn dus.
ja die is idd mooi ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beautiful dangerous heet het.
*edit* foon tijdens tikken van een post.
nee, we hebben pas om 15:00 een borreltjequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan kom je zeker nu met de mededeling dat je al anderhalf fles champagne op hebt..
Dat jij dat nergens beweerdt maakt nog niet. Het slaat weldegelijk ergens op genoeg mensen die een HBO opleiding hebben beweren dat ze heel slim zijn. Terwijl ze in werkelijkheid gewoon dom zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. Oftewel nemen mensen die langer studeren ook een risico door dure opleidingen te volgen zonder garantie op succes.
Je 2e punt slaat nergens op, want dat beweer ik nergens.
Oke.."moeilijk" voor een woord, behalve het oorspronkelijke, gebruiken doe ik dus niet meer, daar Peu dat ook al kent.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef PeuRac het volgende:
Moeilijk veelaudio, drank, vreten en vuurwerk klaarstaan
Wat voor audio ben ik nu benieuwd naar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kratje of 25 bier, flesje of 10 champagne, flesje of 20 prosecco, vuurwerk een winkelwagentje vol en audio, 5kW voor 50m˛
Ik zei ook: Je 2e punt slaat nergens op, WANT IK BEWEER DAT NIET.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat jij dat nergens beweerdt maakt nog niet. Het slaat weldegelijk ergens op genoeg mensen die een HBO opleiding hebben beweren dat ze heel slim zijn. Terwijl ze in werkelijkheid gewoon dom zijn.
Dat zou ik moeten nakijken, ik ben nu weer ff thuis. Het is wel pro spul, maar het merk/type weet ik zo niet. Alleen dat de sub formaat koelkast isquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor audio ben ik nu benieuwd naar.
NVMquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zei ook: Je 2e punt slaat nergens op, WANT IK BEWEER DAT NIET.
Oftewel, dat je dit te berde brengt, slaat nergens op.
HBO'ers zijn ook dom..ik ben de eerste die dat toegeeft.
Ib4 de zeikerds, het is een geintje he..
En dat allemaal in 50 qm?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou ik moeten nakijken, ik ben nu weer ff thuis. Het is wel pro spul, maar het merk/type weet ik zo niet. Alleen dat de sub formaat koelkast is
Lekker, lekker.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, we hebben pas om 15:00 een borreltje.
quote:
Met welke MOD zou jij wel eens een borreltje of tig willen doen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekker, lekker.
Wie zijn we? HW en zijn chickies, of de Fok!Mods, of jij en de spelersgroep van Ajax?
Wel makkelijk als je vuurwerk wilt afstekkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het gaat nooit verder dan 25% open, want dan klappen de ramen er al bijna uit
Allemaal uitroeienquote:
Ik ben op mijn werkquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekker, lekker.
Wie zijn we? HW en zijn chickies, of de Fok!Mods, of jij en de spelersgroep van Ajax?
Nou zeg dat welquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je vuurwerk wilt afstekken
Ik ken er niet veel, eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met welke MOD zou jij wel eens een borreltje of tig willen doen?
Gezellig de muziek zo hard dat je elkaar niet meer verstaatquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
We hebben ook een kleine installatie, die gebruiken we normaal. Deze zware is voornamelijke voor buiten evenementen. Maar nu binnen vonden we het wel geinig om em ook te gebruiken.
Borrelen met HW isquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met welke MOD zou jij wel eens een borreltje of tig willen doen?
En dan als HW een sigaretje aan het roken is alle bitterballen opetenquote:
Precies, ik gedraag me op dit forum zo voorbeeldig dat ik nog nooit een aanvaring met ze ga krijgen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ken eigenlijk bijna geen MODS naast HW
Kan je minipuber niet sturen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh stupid me.. ik was 2 dingen vergeten bij de supermarkt, moest ik daarvoor die chaos in. En nu loop ik achter op schema. Eerst maar een cocktail maken
Oh maar spinazie kan heel lekker hoor, met room erdoor.. Maar dan liever andijvie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:14 schreef Watertornado het volgende:
Ik moet vanavond bij vrienden zijn maar die hebben ook wat avondeten gehaald. Een echt feestmaal.
Met spinazie.
Boefjequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh stupid me.. ik was 2 dingen vergeten bij de supermarkt, moest ik daarvoor die chaos in. En nu loop ik achter op schema. Eerst maar een cocktail maken
Die is, ik quote, aan het chillen.quote:
Ja die heb ik wel verdiend, verdorie voor een citroen en eieren in een belachelijk lange rij gestaan. Maar nu kan ik tenminste de garnalencocktail maken zoals ie hoort en Minipuber roerei voorzetten morgen.quote:
Nee. Volgens mij hadden ze dat de vorige keer geflikt. Met zalm of zoiets erdoorheen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar spinazie kan heel lekker hoor, met room erdoor.. Maar dan liever andijvie.
Hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is, ik quote, aan het chillen.
"Sorry Bou, je bent eigenlijk toch wel een koning"?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wilde hier iets geniaals neerzetten.
Ben alleen vergeten wat
Neem dan wel kauwgom mee, anders val je meteen door de mand met je döner giechel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij hadden ze dat de vorige keer geflikt. Met zalm of zoiets erdoorheen.
Maar ik wil ook niet na het eten aankomen, dat staat weer zo . . . ongeīnteresseerd. Maar ik kan wel effe een broodje döner eten van te voren zodat ik geen honger heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |