quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je vuurwerk wilt afstekken
Ik ken er niet veel, eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met welke MOD zou jij wel eens een borreltje of tig willen doen?
Gezellig de muziek zo hard dat je elkaar niet meer verstaatquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
We hebben ook een kleine installatie, die gebruiken we normaal. Deze zware is voornamelijke voor buiten evenementen. Maar nu binnen vonden we het wel geinig om em ook te gebruiken.
Borrelen met HW isquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met welke MOD zou jij wel eens een borreltje of tig willen doen?
En dan als HW een sigaretje aan het roken is alle bitterballen opetenquote:
Precies, ik gedraag me op dit forum zo voorbeeldig dat ik nog nooit een aanvaring met ze ga krijgen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ken eigenlijk bijna geen MODS naast HW
Kan je minipuber niet sturen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh stupid me.. ik was 2 dingen vergeten bij de supermarkt, moest ik daarvoor die chaos in. En nu loop ik achter op schema. Eerst maar een cocktail maken
Oh maar spinazie kan heel lekker hoor, met room erdoor.. Maar dan liever andijvie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:14 schreef Watertornado het volgende:
Ik moet vanavond bij vrienden zijn maar die hebben ook wat avondeten gehaald. Een echt feestmaal.
Met spinazie.
Boefjequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh stupid me.. ik was 2 dingen vergeten bij de supermarkt, moest ik daarvoor die chaos in. En nu loop ik achter op schema. Eerst maar een cocktail maken
Die is, ik quote, aan het chillen.quote:
Ja die heb ik wel verdiend, verdorie voor een citroen en eieren in een belachelijk lange rij gestaan. Maar nu kan ik tenminste de garnalencocktail maken zoals ie hoort en Minipuber roerei voorzetten morgen.quote:
Nee. Volgens mij hadden ze dat de vorige keer geflikt. Met zalm of zoiets erdoorheen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar spinazie kan heel lekker hoor, met room erdoor.. Maar dan liever andijvie.
Hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is, ik quote, aan het chillen.
"Sorry Bou, je bent eigenlijk toch wel een koning"?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wilde hier iets geniaals neerzetten.
Ben alleen vergeten wat
Neem dan wel kauwgom mee, anders val je meteen door de mand met je döner giechel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij hadden ze dat de vorige keer geflikt. Met zalm of zoiets erdoorheen.
Maar ik wil ook niet na het eten aankomen, dat staat weer zo . . . ongeīnteresseerd. Maar ik kan wel effe een broodje döner eten van te voren zodat ik geen honger heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |