in theorie wel, maar er is ook die groep die na de middelbare school is gaan werken. voor hen lijkt het me veel moeilijker om na tien jaar ofzo ineens alsnog te gaan studeren ( naast de kosten die het oplevert, en de tijd die het kost en waarin je dus niet kunt werken..)quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
In nederland is het voor iedereen mogelijk een opleiding te volgen toch? dus ik vat dit niet echt
En wat als je de opleiding af hebt, en je alsnog geen baan kunt vinden? Je zult toch het geleende geld terug moeten betalen?quote:
Er is geen betere instelling waar je van kan lenen, dan 't IBGquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wat als je de opleiding af hebt, en je alsnog geen baan kunt vinden? Je zult toch het geleende geld terug moeten betalen?
Ik moet nog beginnenquote:
Goed puntquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als je 30 jaar of ouder bent
Het ligt aan al die dingen, maar ook aan de persoon zelf.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geen oase aan banen.
Het verschilt ook nog per regio, functie, leeftijd, sekse enz
Ik heb geen moeite met reizen, maar bedrijven daarentegen wel.... Ben al vaak genoeg afgewezen omdat ik niet uit de directe regio kom.....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Niemand die van Utrecht naar Enschede reist als daar de ideale baan te vinden is.
Maar een voorbeeldje hoor, maar zo gaat het vaak wel.
Oke, laat ik het zo zeggen ik ben sociaal gehandicapt en kan mijzelf in een sollicitatiegesprek dus totaal niet verkopen. Daarom heb ik ook maar 50 gesprekken gehad zonder enige resultaat.quote:
Ik ben dus echt meerdere keren afgewezen omdat ik geen rijbewijs had. Zelfs een keer bij een bedrijf dat nog geen half uurtje fietsen van mijn huis isquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan ben ik pas echt gehandicaptik heb niet eens een rijbewijs
Vloeken in de kerk: geef mij maar de Sherryl Crow versiequote:
Dat gaat dus niet als je neiteens geld hebt om fatsoenlijk te eten..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het ligt aan al die dingen, maar ook aan de persoon zelf.
Niet jouw regio? Bereid zijn te verhuizen/te reizen.
Is het niet je beoogde functie? Dan lager mikken.
Leeftijd is problematischer ja, en sekse speelt tegenwoordig eerder in het voordeel van de vrouw dan van de man.
Nou, nou, voor het afbetalen van je studieschuld hoef je echt niet krom te liggen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Al mijn opleidingen e.d. zijn godzijdank afbetaald
Daar hebben we het dus al de hele dag over, dat die baantjes wel gevonden kunnen wordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wat als je de opleiding af hebt, en je alsnog geen baan kunt vinden? Je zult toch het geleende geld terug moeten betalen?
weer snap ik de wending niet..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in theorie wel, maar er is ook die groep die na de middelbare school is gaan werken. voor hen lijkt het me veel moeilijker om na tien jaar ofzo ineens alsnog te gaan studeren ( naast de kosten die het oplevert, en de tijd die het kost en waarin je dus niet kunt werken..)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Vloeken in de kerk: geef mij maar de Sherryl Crow versie
dat zijn van die klotegeintjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Vanaf januari gaan ze 50 per maand pakken van IB, omdat ik een maand teveel stufi heb gehad
Ik vind Axl vrouwelijker krijsen dan menig echt wijfquote:
Ik ga mooi deze discussie niet aan met jequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het ligt aan al die dingen, maar ook aan de persoon zelf.
Niet jouw regio? Bereid zijn te verhuizen/te reizen.
Is het niet je beoogde functie? Dan lager mikken.
Leeftijd is problematischer ja, en sekse speelt tegenwoordig eerder in het voordeel van de vrouw dan van de man.
vriendin van me heeft daarom dus een werkcoach toegewezen gekregen.. Nadeel: die vent doet dus echt niksquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, laat ik het zo zeggen ik ben sociaal gehandicapt en kan mijzelf in een sollicitatiegesprek dus totaal niet verkopen. Daarom heb ik ook maar 50 gesprekken gehad zonder enige resultaat.
[..]
Ik ben dus echt meerdere keren afgewezen omdat ik geen rijbewijs had. Zelfs een keer bij een bedrijf dat nog geen half uurtje fietsen van mijn huis is
Het is niet hun fout dat jij geld opmaakt dat niet van jou is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zijn van die klotegeintjesrekenen ze het zelf verkeerd uit, sturen ze een brief "joh leuk vanaf januari 30 euro meer per maand" dus je bent blij en geeft dat gewoon uit enzo. en dan in december krijg je "joh foutje die 30 euro was teveel, je krijgt nu een hele maand niks om het te compenseren"
Alx was briljant. Tijdloos die muziek van Guns N' Roses.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Axl vrouwelijker krijsen dan menig echt wijfVandaar.
Goedzo Huppeltje!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga mooi deze discussie niet aan met je![]()
Ik heb net een warme maaltijd op en trek nu een biertje openIk ga deze dag lachend door en laat het door niets of niemand verzieken
![]()
Proost lieverds
Mja, deels.... Hun maken een foutieve berekening waardoor zij jou meer geld geven....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is niet hun fout dat jij geld opmaakt dat niet van jou is.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
weer snap ik de wending niet..
ja iemand die al 10 jaar werkt gaat minder snel weer studeren....
iemand die niet kan lezen en schrijven nog minder snel...
het gesprek ging over baantjes kunnen vinden
Dat! Enige argwaan mag je wel hebben als je om niets extra geld krijgt. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het meestal ook te mooi om waar te zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef L-E het volgende:
ja, maar hij kan het wel.. Lelijk is ie wel.. Doe mij maar Slashquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Axl vrouwelijker krijsen dan menig echt wijfVandaar.
Tja, maar dan heb je gewoon hele verkeerde keuzes in je leven gemaakt..als je jezelf niet kan onderhouden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet als je neiteens geld hebt om fatsoenlijk te eten..
Hijzelf is echter niet bepaald tijdloosquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alx was briljant. Tijdloos die muziek van Guns N' Roses.
ik heb op tijd opgezegd.. En ik dacht dat ik nog recht had op die maandquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
ze verpakken het zo dat ze het opnieuw berekend hebben en dat je recht hebt op meer, geen hond die daarom twijfelt, en al helemaal niet iemand die het al niet breed heeft en net 18 is geworden ofzo..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat! Enige argwaan mag je wel hebben als je om niets extra geld krijgt. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het meestal ook te mooi om waar te zijn.
Ik vind het nummer mooier dan zijn stem.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar hij kan het wel.. Lelijk is ie wel.. Doe mij maar Slash
Typische zijlijn praat.....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja, maar dan heb je gewoon hele verkeerde keuzes in je leven gemaakt..als je jezelf niet kan onderhouden.
Hetzelfde geldt voor het vroeg gaan werken i.p.v. een HBO-studie na de MBO o.i.d...als je "leren haat" en "veel chiller om meteen te gaan werken" moet je uiteindelijk niet klagen dat er overal om veel kwalificaties wordt gevraagd.
Het probleem bij het CW is dat je maar een nummer bent. Gelukkig weet ik nu wel een beetje hoe ik met die lui moet omgaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vriendin van me heeft daarom dus een werkcoach toegewezen gekregen.. Nadeel: die vent doet dus echt niks
ja.. Wat dat betreft.. Ik zie heel veel banen op het internet, waarvoor je dus een rijbewijs nodig hebt.. Ja.. Daar kan ik dus niks mee
Dat is niet eerlijk. Niet iedereen kan HBO studeren, ook al zou iemand dat willen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja, maar dan heb je gewoon hele verkeerde keuzes in je leven gemaakt..als je jezelf niet kan onderhouden.
Hetzelfde geldt voor het vroeg gaan werken i.p.v. een HBO-studie na de MBO o.i.d...als je "leren haat" en "veel chiller om meteen te gaan werken" moet je uiteindelijk niet klagen dat er overal om veel kwalificaties wordt gevraagd.
Bou, schatje.. Nee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
He, vergeet niet dat het absoluut niets tegen jou is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga mooi deze discussie niet aan met je![]()
Ik heb net een warme maaltijd op en trek nu een biertje openIk ga deze dag lachend door en laat het door niets of niemand verzieken
![]()
Proost lieverds
ik ben momenteel de hele dag 'starlight' van miles kennedy en slash aan het draaien..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het nummer mooier dan zijn stem.
Vandaar mijn voorkeur voor de cover
Dat vond ik echt het slechtste nummer van die hele tourquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben momenteel de hele dag 'starlight' van miles kennedy en slash aan het draaien..
Ik vind het best je bekijkt het heel simpel allemaal. De werkelijkheid is helaas niet zo simpelquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
He, vergeet niet dat het absoluut niets tegen jou is.
Geniet er lekker van.
Ik werd altijd een beetje huiverig van die enveloppen van hen. Teveel en te onduidelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ze verpakken het zo dat ze het opnieuw berekend hebben en dat je recht hebt op meer, geen hond die daarom twijfelt, en al helemaal niet iemand die het al niet breed heeft en net 18 is geworden ofzo..
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. Niet iedereen kan HBO studeren, ook al zou iemand dat willen.
Dat, precies dat. Soms maak je keuzes waardoor verder studeren/leren onmogelijk is. Daar moet je niet over klagen, want dat helpt niets, maar je hebt niet altijd alles in de hand. Niet altijd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bou, schatje.. Nee.
soms loopt het gewoon kutter dan je gedacht had
heerlijk.. Tegen het valse aanquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vond ik echt het slechtste nummer van die hele tour.
Afgrijselijk die uithalen.
Even geduld nogquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het best je bekijkt het heel simpel allemaal. De werkelijkheid is helaas niet zo simpel![]()
Hoe dan ook. FEESTTTTTTTTTTT PROOST!!
Hoe kan dat nu, ik ben nog niet afgestudeerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En? Vliegen de banen al om je oren dan? In welke richting?
Nou, je kunt wel degelijk al heel veel "attention" genereren bij de bedrijven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu, ik ben nog niet afgestudeerd
Animan Sciences en recht
Dat nieuwe nummer van Slash vind ik wel echt heel erg lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heerlijk.. Tegen het valse aan![]()
dan kan ik tenminste ongegeneerd vals meekraaien
Daar ben ik nu mee bezigquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, je kunt wel degelijk al heel veel "attention" genereren bij de bedrijven.
Ik richt me ook niet op de mensen die door scheiding van ouders, dood van de vader/moeder e.d..... die laat ik buiten "schot" .quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bou, schatje.. Nee.
soms loopt het gewoon kutter dan je gedacht had
Tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga me naar Lotusss begeven, ik zal denk ik niet meer fokken vandaag, dus een ieder een prettig uiteinde![]()
help me even?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer van Slash vind ik wel echt heel erg lekker.
Beautiful Dangerous, denk ik.. Met Fergie..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
help me even?
ik luister alleen veronica namelijk. Ik download en luister alles
Doe je haar de groeten en bedank haar nogmaals voor de uitnodigingquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga me naar Lotusss begeven, ik zal denk ik niet meer fokken vandaag, dus een ieder een prettig uiteinde![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beautiful Dangerous, denk ik.. Met Fergie..
Zo jammer dat er weer zo neerbuigend wordt gedaan over vuilnisman als beroep.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik richt me ook niet op de mensen die door scheiding van ouders, dood van de vader/moeder e.d..... die laat ik buiten "schot" .
Maar als het privé allemaal snor zit, en je capaciteit is het HBO te halen en af te maken, maar je settlet met minder en gaat voor een baan als vuilnisman, met alle respect, dan heb je weinig recht van spreken.
Want mensen hier zijn niet dom, merk ik. Langdurige werkloosheid is dan ook, in mijn ogen, niet nodig.
Maar he, pin me hier niet op vast.
Zoals ik al zei, sommige dingen houd ik wel rekening mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat, precies dat. Soms maak je keuzes waardoor verder studeren/leren onmogelijk is. Daar moet je niet over klagen, want dat helpt niets, maar je hebt niet altijd alles in de hand. Niet altijd.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot volgend jaaren doe Lotusss die groetjes
Gaan we doen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je haar de groeten en bedank haar nogmaals voor de uitnodiging
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het best je bekijkt het heel simpel allemaal. De werkelijkheid is helaas niet zo simpel![]()
Hoe dan ook. FEESTTTTTTTTTTT PROOST!!
Oftewel, je maakt aannames..... Want als het prive allemaal snor zit, dan heb je gegarandeerd succes in je leven?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik richt me ook niet op de mensen die door scheiding van ouders, dood van de vader/moeder e.d..... die laat ik buiten "schot" .
Maar als het privé allemaal snor zit, en je capaciteit is het HBO te halen en af te maken, maar je settlet met minder en gaat voor een baan als vuilnisman, met alle respect, dan heb je weinig recht van spreken.
Want mensen hier zijn niet dom, merk ik. Langdurige werkloosheid is dan ook, in mijn ogen, niet nodig.
Maar he, pin me hier niet op vast.
Met een hogere opleiding geeft nog steeds geen enkele garantie op een goeie baan. Bovendien maakt het je nog niets slim als je ene hogere opleiding hebt afgerond.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, sommige dingen houd ik wel rekening mee.
Een zwangerschap hoort daar overigens niet bij.
Beautiful dangerous heet hetquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
help me even?
ik luister alleen veronica namelijk. Ik download en luister alles
Ik doe de richting paard, dus ik leer alles over het paard, anatomie, voeding, ziektes e.d. Verder heb ik ook financiën, marketing en economie, research en innovatie. En het is allemaal Engelsquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat leer je eigenlijk bij Animal Sciences?
Met alle respect staat er toch..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo jammer dat er weer zo neerbuigend wordt gedaan over vuilnisman als beroep.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beautiful dangerous heet het.
*edit* foon tijdens tikken van een post.
Dan heb je succes in ieder geval meer in eigen hand. Dan kan je door hard werken het een en ander gaan bereiken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oftewel, je maakt aannames..... Want als het prive allemaal snor zit, dan heb je gegarandeerd succes in je leven?
Doe de groetjes aan de trein.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn tas eens inpakken en richting trein
Tot later
Daar doelde ik dan ook niet op.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, sommige dingen houd ik wel rekening mee.
Een zwangerschap hoort daar overigens niet bij.
Ik vind het nummer leuk om te horen maar meer vanwege zijn gitaar dan haar zangquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer van Slash vind ik wel echt heel erg lekker.
Ik vind het wel lekker gezongen, lekker rauwquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het nummer leuk om te horen maar meer vanwege zijn gitaar dan haar zang
have funquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn tas eens inpakken en richting trein
Tot later
Uit ervaring kan ik je vertellen; dat is niet waarquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan heb je succes in ieder geval meer in eigen hand. Dan kan je door hard werken het een en ander gaan bereiken.
Precies. Oftewel nemen mensen die langer studeren ook een risico door dure opleidingen te volgen zonder garantie op succes.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een hogere opleiding geeft nog steeds geen enkele garantie op een goeie baan. Bovendien maakt het je nog niets slim als je ene hogere opleiding hebt afgerond.
Zie signaturequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan heb je succes in ieder geval meer in eigen hand. Dan kan je door hard werken het een en ander gaan bereiken.
Sig klopt natuurlijk niet, want ook in jouw sig is dat zoquote:
Lieve schat...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar doelde ik dan ook niet op.
Ik studeerde HBO pedagogiek toen mijn moeder overleed. Om in het huis te blijven wonen moest ik fulltime aan de bak, ik kreeg het niet voor elkaar het rond te breien met een lening van IBG, mijn moeder liet ook flinke schulden achter. Dus ik maakte toen die keus. Mijn leven had heel anders gelopen als ik die studie had afgemaakt, dat weet ik, geeft ook niet. Soms is het overmacht en maak je er het beste van.
Scherpquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sig klopt natuurlijk niet, want ook in jouw sig is dat zo.
Je doelt op jezelf? Wil je je verhaal misschien doen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen; dat is niet waar
Dat weet ik, ik probeer je ook niet te overtuigen van iets, ofzo. Deelde slechts mijn ervaring.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lieve schat...
Zoals ik al zei, dit is dus zo'n geval waarbij ik wel weet dat het niet door eigen toedoen komt.
oh het is zeker niet slechtquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker gezongen, lekker rauw.
Viool en Mark Knopfler. Mijn god dat was te prachtigquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
oh het is zeker niet slecht
maar die gitaardeuntjes zijn gewoon geweldig om te horen... ik heb dat met 3 instrumenten. electrische gitaar, piano en viool... kan ik kippevel van krijgen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij "moeilijk veel" ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef PeuRac het volgende:
Moeilijk veelaudio, drank, vreten en vuurwerk klaarstaan
Jij bent te scherpquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hartelijk dank daarvoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik probeer je ook niet te overtuigen van iets, ofzo. Deelde slechts mijn ervaring.
kratje of 25 bier, flesje of 10 champagne, flesje of 20 prosecco, vuurwerk een winkelwagentje vol en audio, 5kW voor 50m˛quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij "moeilijk veel" ?
Dan kom je zeker nu met de mededeling dat je al anderhalf fles champagne op hebt..quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Mooie dag om nog even scherp te zijn dus.
ja die is idd mooi ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beautiful dangerous heet het.
*edit* foon tijdens tikken van een post.
nee, we hebben pas om 15:00 een borreltjequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan kom je zeker nu met de mededeling dat je al anderhalf fles champagne op hebt..
Dat jij dat nergens beweerdt maakt nog niet. Het slaat weldegelijk ergens op genoeg mensen die een HBO opleiding hebben beweren dat ze heel slim zijn. Terwijl ze in werkelijkheid gewoon dom zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. Oftewel nemen mensen die langer studeren ook een risico door dure opleidingen te volgen zonder garantie op succes.
Je 2e punt slaat nergens op, want dat beweer ik nergens.
Oke.."moeilijk" voor een woord, behalve het oorspronkelijke, gebruiken doe ik dus niet meer, daar Peu dat ook al kent.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef PeuRac het volgende:
Moeilijk veelaudio, drank, vreten en vuurwerk klaarstaan
Wat voor audio ben ik nu benieuwd naar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kratje of 25 bier, flesje of 10 champagne, flesje of 20 prosecco, vuurwerk een winkelwagentje vol en audio, 5kW voor 50m˛
Ik zei ook: Je 2e punt slaat nergens op, WANT IK BEWEER DAT NIET.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat jij dat nergens beweerdt maakt nog niet. Het slaat weldegelijk ergens op genoeg mensen die een HBO opleiding hebben beweren dat ze heel slim zijn. Terwijl ze in werkelijkheid gewoon dom zijn.
Dat zou ik moeten nakijken, ik ben nu weer ff thuis. Het is wel pro spul, maar het merk/type weet ik zo niet. Alleen dat de sub formaat koelkast isquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor audio ben ik nu benieuwd naar.
NVMquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zei ook: Je 2e punt slaat nergens op, WANT IK BEWEER DAT NIET.
Oftewel, dat je dit te berde brengt, slaat nergens op.
HBO'ers zijn ook dom..ik ben de eerste die dat toegeeft.
Ib4 de zeikerds, het is een geintje he..
En dat allemaal in 50 qm?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou ik moeten nakijken, ik ben nu weer ff thuis. Het is wel pro spul, maar het merk/type weet ik zo niet. Alleen dat de sub formaat koelkast is
Lekker, lekker.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, we hebben pas om 15:00 een borreltje.
quote:
Met welke MOD zou jij wel eens een borreltje of tig willen doen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekker, lekker.
Wie zijn we? HW en zijn chickies, of de Fok!Mods, of jij en de spelersgroep van Ajax?
Wel makkelijk als je vuurwerk wilt afstekkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het gaat nooit verder dan 25% open, want dan klappen de ramen er al bijna uit
Allemaal uitroeienquote:
Ik ben op mijn werkquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekker, lekker.
Wie zijn we? HW en zijn chickies, of de Fok!Mods, of jij en de spelersgroep van Ajax?
Nou zeg dat welquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je vuurwerk wilt afstekken
Ik ken er niet veel, eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met welke MOD zou jij wel eens een borreltje of tig willen doen?
Gezellig de muziek zo hard dat je elkaar niet meer verstaatquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
We hebben ook een kleine installatie, die gebruiken we normaal. Deze zware is voornamelijke voor buiten evenementen. Maar nu binnen vonden we het wel geinig om em ook te gebruiken.
Borrelen met HW isquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met welke MOD zou jij wel eens een borreltje of tig willen doen?
En dan als HW een sigaretje aan het roken is alle bitterballen opetenquote:
Precies, ik gedraag me op dit forum zo voorbeeldig dat ik nog nooit een aanvaring met ze ga krijgen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ken eigenlijk bijna geen MODS naast HW
Kan je minipuber niet sturen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh stupid me.. ik was 2 dingen vergeten bij de supermarkt, moest ik daarvoor die chaos in. En nu loop ik achter op schema. Eerst maar een cocktail maken
Oh maar spinazie kan heel lekker hoor, met room erdoor.. Maar dan liever andijvie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:14 schreef Watertornado het volgende:
Ik moet vanavond bij vrienden zijn maar die hebben ook wat avondeten gehaald. Een echt feestmaal.
Met spinazie.
Boefjequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh stupid me.. ik was 2 dingen vergeten bij de supermarkt, moest ik daarvoor die chaos in. En nu loop ik achter op schema. Eerst maar een cocktail maken
Die is, ik quote, aan het chillen.quote:
Ja die heb ik wel verdiend, verdorie voor een citroen en eieren in een belachelijk lange rij gestaan. Maar nu kan ik tenminste de garnalencocktail maken zoals ie hoort en Minipuber roerei voorzetten morgen.quote:
Nee. Volgens mij hadden ze dat de vorige keer geflikt. Met zalm of zoiets erdoorheen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar spinazie kan heel lekker hoor, met room erdoor.. Maar dan liever andijvie.
Hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is, ik quote, aan het chillen.
"Sorry Bou, je bent eigenlijk toch wel een koning"?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wilde hier iets geniaals neerzetten.
Ben alleen vergeten wat
Neem dan wel kauwgom mee, anders val je meteen door de mand met je döner giechel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij hadden ze dat de vorige keer geflikt. Met zalm of zoiets erdoorheen.
Maar ik wil ook niet na het eten aankomen, dat staat weer zo . . . ongeīnteresseerd. Maar ik kan wel effe een broodje döner eten van te voren zodat ik geen honger heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |