in theorie wel, maar er is ook die groep die na de middelbare school is gaan werken. voor hen lijkt het me veel moeilijker om na tien jaar ofzo ineens alsnog te gaan studeren ( naast de kosten die het oplevert, en de tijd die het kost en waarin je dus niet kunt werken..)quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
In nederland is het voor iedereen mogelijk een opleiding te volgen toch? dus ik vat dit niet echt
En wat als je de opleiding af hebt, en je alsnog geen baan kunt vinden? Je zult toch het geleende geld terug moeten betalen?quote:
Er is geen betere instelling waar je van kan lenen, dan 't IBGquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wat als je de opleiding af hebt, en je alsnog geen baan kunt vinden? Je zult toch het geleende geld terug moeten betalen?
Ik moet nog beginnenquote:
Goed puntquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als je 30 jaar of ouder bent
Het ligt aan al die dingen, maar ook aan de persoon zelf.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geen oase aan banen.
Het verschilt ook nog per regio, functie, leeftijd, sekse enz
Ik heb geen moeite met reizen, maar bedrijven daarentegen wel.... Ben al vaak genoeg afgewezen omdat ik niet uit de directe regio kom.....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Niemand die van Utrecht naar Enschede reist als daar de ideale baan te vinden is.
Maar een voorbeeldje hoor, maar zo gaat het vaak wel.
Oke, laat ik het zo zeggen ik ben sociaal gehandicapt en kan mijzelf in een sollicitatiegesprek dus totaal niet verkopen. Daarom heb ik ook maar 50 gesprekken gehad zonder enige resultaat.quote:
Ik ben dus echt meerdere keren afgewezen omdat ik geen rijbewijs had. Zelfs een keer bij een bedrijf dat nog geen half uurtje fietsen van mijn huis isquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan ben ik pas echt gehandicaptik heb niet eens een rijbewijs
Vloeken in de kerk: geef mij maar de Sherryl Crow versiequote:
Dat gaat dus niet als je neiteens geld hebt om fatsoenlijk te eten..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het ligt aan al die dingen, maar ook aan de persoon zelf.
Niet jouw regio? Bereid zijn te verhuizen/te reizen.
Is het niet je beoogde functie? Dan lager mikken.
Leeftijd is problematischer ja, en sekse speelt tegenwoordig eerder in het voordeel van de vrouw dan van de man.
Nou, nou, voor het afbetalen van je studieschuld hoef je echt niet krom te liggen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Al mijn opleidingen e.d. zijn godzijdank afbetaald
Daar hebben we het dus al de hele dag over, dat die baantjes wel gevonden kunnen wordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wat als je de opleiding af hebt, en je alsnog geen baan kunt vinden? Je zult toch het geleende geld terug moeten betalen?
weer snap ik de wending niet..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in theorie wel, maar er is ook die groep die na de middelbare school is gaan werken. voor hen lijkt het me veel moeilijker om na tien jaar ofzo ineens alsnog te gaan studeren ( naast de kosten die het oplevert, en de tijd die het kost en waarin je dus niet kunt werken..)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef Ang3l het volgende:
Vloeken in de kerk: geef mij maar de Sherryl Crow versie
dat zijn van die klotegeintjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Vanaf januari gaan ze 50 per maand pakken van IB, omdat ik een maand teveel stufi heb gehad
Ik vind Axl vrouwelijker krijsen dan menig echt wijfquote:
Ik ga mooi deze discussie niet aan met jequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het ligt aan al die dingen, maar ook aan de persoon zelf.
Niet jouw regio? Bereid zijn te verhuizen/te reizen.
Is het niet je beoogde functie? Dan lager mikken.
Leeftijd is problematischer ja, en sekse speelt tegenwoordig eerder in het voordeel van de vrouw dan van de man.
vriendin van me heeft daarom dus een werkcoach toegewezen gekregen.. Nadeel: die vent doet dus echt niksquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, laat ik het zo zeggen ik ben sociaal gehandicapt en kan mijzelf in een sollicitatiegesprek dus totaal niet verkopen. Daarom heb ik ook maar 50 gesprekken gehad zonder enige resultaat.
[..]
Ik ben dus echt meerdere keren afgewezen omdat ik geen rijbewijs had. Zelfs een keer bij een bedrijf dat nog geen half uurtje fietsen van mijn huis is
Het is niet hun fout dat jij geld opmaakt dat niet van jou is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zijn van die klotegeintjesrekenen ze het zelf verkeerd uit, sturen ze een brief "joh leuk vanaf januari 30 euro meer per maand" dus je bent blij en geeft dat gewoon uit enzo. en dan in december krijg je "joh foutje die 30 euro was teveel, je krijgt nu een hele maand niks om het te compenseren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |