Tja, het nadeel is alleen dat er best wel haken en ogen zitten aan een WW uitkering, waardoor je ook beperkt wordt in bepaalde dingen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou rustig callcenter werk doen, als dat voorkomt dat ik een uitkering nodig heb. Ik zou ook in een kroeg glazen gaan halen. Of bij de gemeente gaan schoffelen. Maar ja, niet iedereen zit hetzelfde in elkaar.
Er zijn genoeg banen met ploegendiensten hoor, overdag mensen zien zegt helemaal niks...quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat denk ik ook wel ja.. Zie op een doordeweekse dag het verschil eens in drukte op straat, in een wat normalere wijk en een tokkiewijk.
Nee. Jij?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:59 schreef Remnant het volgende:
[..]
Jij vindt Nick en Simon leuk dan?
Schubbenkuttenveen dan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Kreator het volgende:
Technisch gezien is het Schubbekuttenveen.
Zoals wat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, het nadeel is alleen dat er best wel haken en ogen zitten aan een WW uitkering, waardoor je ook beperkt wordt in bepaalde dingen.
Hoewel dat waar is, kom jij ook niet met cijfers. We weten allemaal dat er bepaald werkschuw tuig is dat een uitkering trekt terwijl het niet voor die doelgroep bedoeld is. Dan kun jij wel 'denken' dat het mee valt, maar dat is niet echt een sterk argument.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg banen met ploegendiensten hoor, overdag mensen zien zegt helemaal niks...
Oja joh? Ze verbieden je te werken? En waarom ben je *nu* niet aan het rondkijken dan? Als je thuis zit zonder werk, moet je minstens 4 uur per dag bezig zijn met het zoeken naar een nieuwe baan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
ja, het nadeel is alleen dat er best wel haken en ogen zitten aan een WW uitkering, waardoor je ook beperkt wordt in bepaalde dingen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
Er zijn genoeg banen met ploegendiensten hoor, overdag mensen zien zegt helemaal niks...
Op allebei?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:03 schreef Remnant het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik op Nick en Simon lijk.
Heb jij wel cijfers dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoewel dat waar is, kom jij ook niet met cijfers. We weten allemaal dat er bepaald werkschuw tuig is dat een uitkering trekt terwijl het niet voor die doelgroep bedoeld is. Dan kun jij wel 'denken' dat het mee valt, maar dat is niet echt een sterk argument.
Foto via PB is welkom.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:03 schreef Remnant het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik op Nick en Simon lijk.
Kortzichtig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]Mja, alle tokkies zitten in ploegendiensten.
Nja, ik merk dat ik gewoon niet goed ben met over de telefoon gesprekken te voeren terwijl er continu iemand meeluistert.. Maar zet me in een winkel en kan prima met klanten praten.. Ik bel zelf ook liever niet.. Daarom heb ik ook een huge smsbundel en een kleine belbundelquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk wel meer soorten callcenter werk. Je kunt ook iets technisch doen. Of bij TNS Nipo onderzoeken gaan doen (lekker thuis zitten). Of bij een energieleverancier telefoontjes aannemen. Het is niet alléén maar verkoopwerk.
Cijfers bijstandstrekkersquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoewel dat waar is, kom jij ook niet met cijfers. We weten allemaal dat er bepaald werkschuw tuig is dat een uitkering trekt terwijl het niet voor die doelgroep bedoeld is. Dan kun jij wel 'denken' dat het mee valt, maar dat is niet echt een sterk argument.
Is het een werkwoord dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het werkwoord is schubbekut. 1 schubbekut, 2 schubbekutten.
Maar lieverd, jij bent gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik merk dat ik gewoon niet goed ben met over de telefoon gesprekken te voeren terwijl er continu iemand meeluistert.. Maar zet me in een winkel en kan prima met klanten praten.. Ik bel zelf ook liever niet.. Daarom heb ik ook een huge smsbundel en een kleine belbundel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |