En ze met Sint Maarten niet de trommel met snoep uit je handen gristenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat was in de 80's, toen bontkraagjes nog niet bestonden en de wereld nog mooi was.
Ze snappen je ook al niet als je zegt dat je die troep niet krijgt omdat je een Nee-Nee sticker hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De folderkinders ook, maar ze gaan ook huizen langs waar ze nooit bezorgen. Er komen echt zoveel blagen langs dat je je afvraagt waar de folders dan zijn.
Dat doe je ook snelquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef Samzz het volgende:
Schoon en fris
En ik heb nog 2,5 uur de tijd
Foldersquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze snappen je ook al niet als je zegt dat je die troep niet krijgt omdat je een Nee-Nee sticker hebt.
Ik sta er altijd een halfuur onder ofzo, zo lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo moeilijk is douchen toch niet?
"Deze pagina is geschreven in het koeterwaals, wilt U deze laten vertalen?"quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
De is ok verrekkes onhendig als da de stroate ginne noam hebbe!
Oh, ik niet. Soms als ik het enorm koud heb, verder vind ik het maar water verspillingquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta er altijd een halfuur onder ofzo, zo lekker
Elke dag?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta er altijd een halfuur onder ofzo, zo lekker
Zuuucht. Dat het enorm onhandig is als de straten geen naam hebben! U2! Top 2000!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Deze pagina is geschreven in het koeterwaals, wilt U deze laten vertalen?"
dat het fokking onhandig is als straten geen naam hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Deze pagina is geschreven in het koeterwaals, wilt U deze laten vertalen?"
Dat is toch alles voorbij Amersfoort?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Samzz het volgende:
Jezus, mongool van het NOS noemt Enschede de Achterhoek
Dan ben je idd een mongool.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Samzz het volgende:
Is het dat niet dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
na 5 bochtjes voelt het weer als vanouds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |