Duurde ff voordat ik wist wat je bedoeldequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Staan die KUTfietsen nou nog steeds in Peking??!?!!?
Vroegah was dan ook alles beter!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef rival het volgende:
"Vroegah" schreeuwde ik tegen alles en iedereen
En toch zullen Mélanie en Rudie dan heel blij wordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
tsja zo wil je ook niet op een feestje staan...
[ afbeelding ]
Dat vind ik altijd zo mooi aan die landenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat wij in de familie vaak hard en verhit praten, maar dan is er heul geen ruzie!Mijn vaders kant dan he, en daar lijk ik het meest op.
Gepassioneerd noemen ze datquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat wij in de familie vaak hard en verhit praten, maar dan is er heul geen ruzie!Mijn vaders kant dan he, en daar lijk ik het meest op.
Ja maar het schijnt dus vaak over te komen als ruzie! Terwijl we dat helemaal niet bedoelen. Vast ook een mooi gezicht, al die mensen die ook nog eens wild met hun handen praten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo mooi aan die landen
Je mag het ook wel op mijn rekening overschrijven hoor. Hoef je niet naar buiten! Veel veiliger!quote:
verhit discussieren is nog geen schreeuwen hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
verhit discussieren is nog geen schreeuwen hoor
*Engeltje in steen veranderd*quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het schild van Perseus.
I'd like to see you try, you gorgon-bitch!
Ik vind het wel zo'n enorm zeurderig baggernummer....quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duurde ff voordat ik wist wat je bedoelde
Ik wend mijn ogen af hoor, je bent een vrouw!quote:
En je weet wat er gebeurde toen met Medusa?quote:
WAT ZEG JE? IK VERSTA JE NIET!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe eens wat zachter joh, stomme homo
Je kan niet zo goed skieën/boarden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef CherryLips het volgende:
jezus m'n benen en kont zijn nog steeds paars van de vakantie
Zoveel geneukt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef CherryLips het volgende:
jezus m'n benen en kont zijn nog steeds paars van de vakantie
Ik ben natuurlijk niet zo dom om in dat schild te kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je weet wat er gebeurde toen met Medusa?
Die keek in het schild en zag zichzelluuuuuuuf en TSJAKKAAAA kop d'raf daarna!
Nee, bepaalde delen vergeten in te smeren op het strand. De pijn enzo viel reuze mee, maar het ziet er nog steeds debiel uit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan niet zo goed skieën/boarden?
Oh, bedankt, nu heb je Percy Jackson gespoiledquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je weet wat er gebeurde toen met Medusa?
Die keek in het schild en zag zichzelluuuuuuuf en TSJAKKAAAA kop d'raf daarna!
Oh naarquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, bepaalde delen vergeten in te smeren op het strand. De pijn enzo viel reuze mee, maar het ziet er nog steeds debiel uit.
Oh ja, die keer dat ik eens dezelfde schoenmaat bleek te hebben als een bevriende snowboarder en hij dus mijn ski's nam, was ik echt bont en blauwquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan niet zo goed skieën/boarden?
Snowboarden lijkt mij makkelijker dan skiën juist..quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, die keer dat ik eens dezelfde schoenmaat bleek te hebben als een bevriende snowboarder en hij dus mijn ski's nam, was ik echt bont en blauw
Just Breathequote:
Nou ik ben beduidend beter in skieën dan boarden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snowboarden lijkt mij makkelijker dan skiën juist..
Ik vind Unthought Known en Got Some veel betere nummers van Backspacer eigenlijk.quote:
Ja dat leer je echt met vallen en opstaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, die keer dat ik eens dezelfde schoenmaat bleek te hebben als een bevriende snowboarder en hij dus mijn ski's nam, was ik echt bont en blauw
Ik heb ganzevoeten (wijzen dus naar buiten) Dus skien lijkt me vervelend, omdat je die naar voren moet wijzenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik ben beduidend beter in skieën dan boarden.
Omdat het een recent nummer is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef CherryLips het volgende:
waarom staat amy mcdonald zo hoog?
Think againquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snowboarden lijkt mij makkelijker dan skiën juist..
Ja sorry, heb het derde boek al uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, bedankt, nu heb je Percy Jackson gespoiled
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ganzevoeten (wijzen dus naar buiten) Dus skien lijkt me vervelend, omdat je die naar voren moet wijzen
LOLquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, dat deed ik al als kleine mini b he, we hebben zelfs mijn eerste ski's nog, van die ieniemienie rode ski's met witte beestjes erop, was ik 4 ofzo
Inderdaad. Ik zal wel op de eerste gipsvlucht naar huis zitten danquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat is vragen om problemen
Ik mis wel meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
dan kan ik oprecht zeggen, je mist iets!
Dat vroegen wij ons hier ook al afquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef CherryLips het volgende:
waarom staat amy mcdonald zo hoog?
Ik heb het helaas al jaren niet meer gedaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL![]()
Ik heb vorig jaar pas leren skieën, vond t wel gaaf om te doen
Nonsens. Ik zou toch nooit en te nimmer een kuttitel maken?!quote:
Als dat serieus het eind is...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, bedankt, nu heb je Percy Jackson gespoiled
Homo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens. Ik zou toch nooit en te nimmer een kuttitel maken?!
Aah joh, dat verleer je echt nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het helaas al jaren niet meer gedaanVolgens mij kan ik het heul niet meer.
Dan moet je nog opschietenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen
Moet om kwart over vijf in Beesd zijn
Het lijkt me serieus doodeng om weer voor het eerst naar beneden te moeten!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, dat verleer je echt niet
Om half drie met de treinquote:
handig, oudersquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om half drie met de trein
Ik vraag pa of hij me naar het station brengt. Komt goed. *douchen gaat
Glanerbrug Central Station?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om half drie met de trein
Ik vraag pa of hij me naar het station brengt. Komt goed. *douchen gaat
ik kom er net onder vandaanquote:
nog 12uquote:
na 5 bochtjes voelt het weer als vanoudsquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus doodeng om weer voor het eerst naar beneden te moeten!
Welneequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als dat serieus het eind is...
zo klinkt het leuk...quote:
quote:
Ik zie het uiteinde van dit gebouw niet eens.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie de flat aan de overkant niet eens meer
Als je dat zegt maak ik je dood.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
zo klinkt het leuk...
als ik zeg dat het nu vrijdag is en je maandag gewoon moet werken klinkt het al minder leuk toch?
Wellusquote:
Sugarbabequote:
En Christmas-island zit al een uur in 2011quote:
heyquote:
Waar is hier? 71?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:05 schreef CherryLips het volgende:
jezus er rijdt hier gewoon rechtstreeks een bus naar de uithof, waarom wist ik dat vorige week niet
en, zijn ze daar al een stuk gelukkiger dan in 2010?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Christmas-island zit al een uur in 2011
Klutsie!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef Kluts het volgende:
Met zo'n TT moet ik gepost hebben.
Ja hoi.
Bejaarden oplichten is al zo oud als de weg naar Rome.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef L-E het volgende:
Gisteren stonden er drie meisjes aan de deur. Hadden papiertjes met daarop geschreven "gelukkig nieuwjaar van joyche, jacklyn en josjiah" (ofzoiets achterlijks). Dus, ik doe open, zij geven me dat handgschreven briefje, en kijken me verwachtingsvol aan. Ik zei "Bedankt hoor, van hetzelfde!", en deed de deur dicht. Daarna besefte ik me pas dat het een list was om geld op te halen, niet?
KUTKOTERS!
Ik ben precies hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar het schijnt dus vaak over te komen als ruzie! Terwijl we dat helemaal niet bedoelen. Vast ook een mooi gezicht, al die mensen die ook nog eens wild met hun handen praten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef L-E het volgende:
Gisteren stonden er drie meisjes aan de deur. Hadden papiertjes met daarop geschreven "gelukkig nieuwjaar van joyche, jacklyn en josjiah" (ofzoiets achterlijks). Dus, ik doe open, zij geven me dat handgschreven briefje, en kijken me verwachtingsvol aan. Ik zei "Bedankt hoor, van hetzelfde!", en deed de deur dicht. Daarna besefte ik me pas dat het een list was om geld op te halen, niet?
KUTKOTERS!
Zij zijn al gelukkig!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Christmas-island zit al een uur in 2011
Goed opgelost toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef L-E het volgende:
KUTKOTERS!
Jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even naar de kroeg.
Voor mensjes die ik niet meer "spreek" de beste wensen. Ga knallend dit kutjaar uit en veel liefde, geluk en vooral plezier in 2011!!
Kus
Haha, ze worden wel steeds inventiever .quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef L-E het volgende:
KUTKOTERS!
Ik heb dat vroeger dus met een echte krantenbezorger gedaan. Ik was een jaar of 8, die vent belde aan en zei: Het stadsblad wenst u fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar! Drukte een kaartje in mijn hand.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef L-E het volgende:
KUTKOTERS!
Je scoort geen punten hiermee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Bejaarden oplichten is al zo oud als de weg naar Rome.
De folderkinders ook, maar ze gaan ook huizen langs waar ze nooit bezorgen. Er komen echt zoveel blagen langs dat je je afvraagt waar de folders dan zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger dus met een echte krantenbezorger gedaan. Ik was een jaar of 8, die vent belde aan en zei: Het stadsblad wenst u fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar! Drukte een kaartje in mijn hand.
Ik: Ja, bedankt he! *bam* deur dicht.
Mijn moeder vragen wie er aan de deur was en die legde me toen uit dat je die mensen geld moet geven.
Ja, maar dat was in de 80's, toen bontkraagjes nog niet bestonden en de wereld nog mooi was.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De folderkinders ook, maar ze gaan ook huizen langs waar ze nooit bezorgen. Er komen echt zoveel blagen langs dat je je afvraagt waar de folders dan zijn.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat was in de 80's, toen bontkraagjes nog niet bestonden en de wereld nog mooi was.
En ze met Sint Maarten niet de trommel met snoep uit je handen gristenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat was in de 80's, toen bontkraagjes nog niet bestonden en de wereld nog mooi was.
Ze snappen je ook al niet als je zegt dat je die troep niet krijgt omdat je een Nee-Nee sticker hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De folderkinders ook, maar ze gaan ook huizen langs waar ze nooit bezorgen. Er komen echt zoveel blagen langs dat je je afvraagt waar de folders dan zijn.
Dat doe je ook snelquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef Samzz het volgende:
Schoon en fris
En ik heb nog 2,5 uur de tijd
Foldersquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze snappen je ook al niet als je zegt dat je die troep niet krijgt omdat je een Nee-Nee sticker hebt.
Ik sta er altijd een halfuur onder ofzo, zo lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo moeilijk is douchen toch niet?
"Deze pagina is geschreven in het koeterwaals, wilt U deze laten vertalen?"quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
De is ok verrekkes onhendig als da de stroate ginne noam hebbe!
Oh, ik niet. Soms als ik het enorm koud heb, verder vind ik het maar water verspillingquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta er altijd een halfuur onder ofzo, zo lekker
Elke dag?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta er altijd een halfuur onder ofzo, zo lekker
Zuuucht. Dat het enorm onhandig is als de straten geen naam hebben! U2! Top 2000!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Deze pagina is geschreven in het koeterwaals, wilt U deze laten vertalen?"
dat het fokking onhandig is als straten geen naam hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Deze pagina is geschreven in het koeterwaals, wilt U deze laten vertalen?"
Dat is toch alles voorbij Amersfoort?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Samzz het volgende:
Jezus, mongool van het NOS noemt Enschede de Achterhoek
Dan ben je idd een mongool.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Samzz het volgende:
Is het dat niet dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
na 5 bochtjes voelt het weer als vanouds
Blijkbaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch alles voorbij Amersfoort?
ik gooi het ook altijd door elkaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Samzz het volgende:
Kan het alleen maar beter gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lekker begin van het nieuwe jaar ook
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik gooi het ook altijd door elkaaris het dan twente? En tukkers waar komen die dan vandaan
Ik weet het ook niet hoor, kom er nooit en ken er niemand.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
Enschede is Twente en Twentenaren noem je ook Tukkers. Toe nou
Hoe kun je iets door elkaar gooien terwijl de achterhoek Gelderland is en Twente toch echt over Overijssel gaat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik gooi het ook altijd door elkaaris het dan twente? En tukkers waar komen die dan vandaan
Ach, 14 januari krijgen we weer WW geld..... Verhongeren FTW!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan het alleen maar beter gaan natuurlijk
haske serieusquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
Met een beetje pech mag ik morgen of zondag alweer werken, dus het kan erger..quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
dan hou ik wijzelijk mijn mond dicht
Lees dit topic en je weet genoegquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe kun je iets door elkaar gooien terwijl de achterhoek Gelderland is en Twente toch echt over Overijssel gaat?
beetje stom miss, maar how about the voedselbank?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, 14 januari krijgen we weer WW geld..... Verhongeren FTW!!
Dat is inderdaad een legitieme reden om je topo niet te kennen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haske serieusal die bijnamen enzo...
En ik kom er ook nooitdat scheelt
daar had ik van de week last van toen ik iemand vroeg wat hij ging doen... kreeg ik een sms terug... Zit in de lift naar de top, ik board zo naar beneden!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, nu begint het wel weer te kriebelen
Randstedelingen die niet weten hoe de rest van NL eruit ziet.quote:
Het is inderdaad behoorlijk triestquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Randstedelingen die niet weten hoe de rest van NL eruit ziet.
Dat is niet een beetje stom.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje stom miss, maar how about the voedselbank?
Zal ik wel weer niet voor in aanmerking komen, zoals voor alle andere dingen waar ik achteraan gebeld heb om te kijken wat de mogelijkheden zijn.....quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje stom miss, maar how about the voedselbank?
Ik heb in de Achterhoek gewoont, dus deze Randstedeling weet 't welquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:24 schreef L-E het volgende:
Ik ga lekker vanavond 'werken'. Nuja, aanwezig zijn want ik mag/kan niets ivm rug. Maar er is geen betere plek om oudjaarsavond door te brengen dan op het werk!
Heuj, ik heb me erin verdiept tot aan fucking Limburg ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op de lagere school gezeten voor dat soort basiskennisquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb in de Achterhoek gewoont, dus deze Randstedeling weet 't wel
Ja, want je leert bijnamen in groep 5quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een legitieme reden om je topo niet te kennen.
Je komt niet in aanmerking voor de voedselbank als je WW hebt en ff twee weken zonder geld zit hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zal ik wel weer niet voor in aanmerking komen, zoals voor alle andere dingen waar ik achteraan gebeld heb om te kijken wat de mogelijkheden zijn.....
ik denk dat geen eten een prima vereiste is...quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zal ik wel weer niet voor in aanmerking komen, zoals voor alle andere dingen waar ik achteraan gebeld heb om te kijken wat de mogelijkheden zijn.....
Ik dacht dat Limburg zich juist in jou had verdiept?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Heuj, ik heb me erin verdiept tot aan fucking Limburg ja.
Ik heb die bijnamen nooit geleerd op school hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want je leert bijnamen in groep 5Ik weet ook niet waar het één begint en het ander eindigt hoor, kom ook maar van de Veluwe
Ik denk, ik zeg het niet..quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat Limburg zich juist in jou had verdiept?
Worked both ways.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet. 'Achterhoek, oh, da's daar zo ergens.'quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb die bijnamen nooit geleerd op school hoor
Is ze een kolenmijn?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo wereldvreemd, of doe je alsof?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk dat geen eten een prima vereiste is...
Oh jawel hoor, er wordt gekeken naar het geld dat je overhoudt na aftrek van alle vaste lasten. Aangezien ik door mijn inkomensterugval elke maand 400 euro te kort kom, zou ik dus in aanmerking komenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je komt niet in aanmerking voor de voedselbank als je WW hebt en ff twee weken zonder geld zit hoor.
Het is sowieso algemene ontwikkeling.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb die bijnamen nooit geleerd op school hoor
Niet lullig naar jou bedoeld, maar dat vind ik schandalig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, er wordt gekeken naar het geld dat je overhoudt na aftrek van alle vaste lasten. Aangezien ik door mijn inkomensterugval elke maand 400 euro te kort kom, zou ik dus in aanmerking komen
Dan loopt die bij mij iets anders.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is sowieso algemene ontwikkeling.
Dat dus..quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan loopt die bij mij iets anders.
Wat is schandalig?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet lullig naar jou bedoeld, maar dat vind ik schandalig.
Ik heb op de middelbare school ook gewoon topo gehad. Twente is een streek, net als de Achterhoek, Salland, enz.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want je leert bijnamen in groep 5Ik weet ook niet waar het één begint en het ander eindigt hoor, kom ook maar van de Veluwe
Weet ik ook niet hoor. Ik kom er nooit en ken er niemand.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
De voedselbank hoort alleen te zijn voor mensen die echt stelselmatig niks te besteden hebben, als het nu aan iedereen die tijdelijk een uitkering heeft wordt toegewezen, snap ik dat de voedselbank een tekort aan leveranciers heeft.quote:
Man, dat weet ik echt niet meer hoor. Ik zou de algemene locatie wel kunnen aanwijzen, maar specifieker wordt het niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb op de middelbare school ook gewoon topo gehad. Twente is een streek, net als de Achterhoek, Salland, enz.
Ik ook niet, maar er is een verschil tussen het niet exact weten, en denken dat de Achterhoek Twente is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Man, dat weet ik echt niet meer hoor. Ik zou de algemene locatie wel kunnen aanwijzen, maar specifieker wordt het niet.
Ik heb nu toch ook stelselmatig niks te besteden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
De voedselbank hoort alleen te zijn voor mensen die echt stelselmatig niks te besteden hebben, als het nu aan iedereen die tijdelijk een uitkering heeft wordt toegewezen, snap ik dat de voedselbank een tekort aan leveranciers heeft.
Niet dat ik jou je eten niet gun, helemaal niet, maar die regels zijn minder scherp dan ze dan zouden moeten naar mijn idee.
Omdat je een uitkering hebt. Als jij weer een baan hebt, dan is dat opgelost.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb nu toch ook stelselmatig niks te besteden?
Klopt, er is een hele campagne gestart om mensen naar Zuid-Limburg te halen. Huizen zijn er ook echt goedkoper, dat is helemaal waar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik ook niet hoor. Ik kom er nooit en ken er niemand.
Het is niet voor niets dat ze nu reclames aan het maken zijn voor die gebieden, groningen en zuid-limburg.
Overal is de bevolking toegenomen behalve daar. Daar ios het gedaald.
Mensen trekken er weg
Nu allemaal van die reclames voor de steden, en dat de huizen zo goedkoop zijn en zo
Nee ok, ik snap dat de Achterhoek Gelderland is, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik in GLD woon. Maar ik heb echt de ballen verstand van wat er allemaal boven Gelderland gebeurt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er is een verschil tussen het niet exact weten, en denken dat de Achterhoek Twente is.
Dat idee had ik dus ook..quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
Daarbij, hoe kan het zijn dat je door een uitkering ineens 400 euro te kort komt?
Dan heb je naar mijn idee op te grote voet geleefd.![]()
Of ik zie dat verkeerd.
In Zuid Limburg moet je helemaal niet willen wonenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt, er is een hele campagne gestart om mensen naar Zuid-Limburg te halen. Huizen zijn er ook echt goedkoper, dat is helemaal waar.
Of hij verdiende eerst veel meer natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
Daarbij, hoe kan het zijn dat je door een uitkering ineens 400 euro te kort komt?
Of ik zie dat verkeerd.
Dus theoretisch mag ik dan gebruik maken van de voedselbank tot ik werk heb, net als elke andere Nederlander.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je een uitkering hebt. Als jij weer een baan hebt, dan is dat opgelost.
Ik heb wel een zwak ontwikkeld voor Limburg de afgelopen maanden. De rust, de ruimte.. ik als stadsmeisje ben dat niet gewend.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:32 schreef Remnant het volgende:
[..]
In Zuid Limburg moet je helemaal niet willen wonenEn ja, dat zeg ik als Limburger.
Dan snap ik het jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak ontwikkeld voor Limburg de afgelopen maanden. De rust, de ruimte.. ik als stadsmeisje ben dat niet gewend.
Nou datquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar er is een verschil tussen het niet exact weten, en denken dat de Achterhoek Twente is.
Dat sowieso, WW is 70% van je laatst verdiende maandloon..quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of hij verdiende eerst veel meer natuurlijk.
Dat is voor mij hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dat met Zeeland, maar toch zou ik er niet willen wonen......quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak ontwikkeld voor Limburg de afgelopen maanden. De rust, de ruimte.. ik als stadsmeisje ben dat niet gewend.
Nee natuurlijk niet, het is gewoon een percentage van je loon.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat sowieso, WW is 70% van je laatst verdiende maandloon..
Ik heb er zelf ook een tijd in gezeten, maar ze houden ook rekening met je lasten volgensmij..
dat geloof ik ook, maar tot op zekere hoogte, heb je bijv schulden die je aan het afbetalen bent ofzo, dan doen ze daar niks mee. Heb je een kind te onderhouden krijg je wel meer geloof ik.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat sowieso, WW is 70% van je laatst verdiende maandloon..
Ik heb er zelf ook een tijd in gezeten, maar ze houden ook rekening met je lasten volgensmij..
ze kunnen er net zo goed 1 provincie van maken inderdaad.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:35 schreef Ang3l het volgende:
maar daarzo ergens richting Duitsland bij die 3 provincies die ik altijd door elkaar haal (Gelderland, Overijssel en Drenthe).
Ik had met name naar Limburg verhuisd voor mijn zoon, als het ooit zo ver was gekomen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb dat met Zeeland, maar toch zou ik er niet willen wonen......
En dat wil niet zeggen dat het er niet prettig wonen is. Maar wel dat de gemiddelde Nederlander er niet wil wonen. Zelfs niet degenen die er geboren zijn, want er trekken er heel veel weg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt, er is een hele campagne gestart om mensen naar Zuid-Limburg te halen. Huizen zijn er ook echt goedkoper, dat is helemaal waar.
Ik haal die dus serieus altijd door elkaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
ze kunnen er net zo goed 1 provincie van maken inderdaad.
nee das waar, miss dat dat dan weer uit andere losse potjes komt ofzo? Ben niet zo heel erg thuis in het systeem ( gelukkig )quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef missbehavin het volgende:
Nou bij bijstand gaan ze er echt niet iets bij doen omdat jij anders niet uitkomt met je vaste lasten.
Dan zeggen ze gewoon dat je het zelf maar oplost hoor. Hoewel er volgens mij wel een potje is als je wasmachine ineens kapot is ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee das waar, miss dat dat dan weer uit andere losse potjes komt ofzo? Ben niet zo heel erg thuis in het systeem ( gelukkig )
Dat vind ik ook van groningen en friesland, limburg en brabant, noord holland en zuid holland.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
ze kunnen er net zo goed 1 provincie van maken inderdaad.
ja ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haal die dus serieus altijd door elkaar
Dat zijn de enige 3 in Nederland waar ik em wel eens in vergis
" Ik ga echt geen glazen wassen hoor!"quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef Kreator het volgende:
Jonge mensen die de voedselbank nodig hebben zijn trouwens wel parasieten van deze maatschappij. Er is altijd wel werk, je moet alleen soms een beetje buiten je vertrouwde omgeving kijken. Snap echt niet hoe je zo ontzettend lang niet eens van een uitkering kunt rondkomen.
Utrecht en Flevoland dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van groningen en friesland, limburg en brabant, noord holland en zuid holland.
ja da's via de gemeente, vriend van mij kreeg daar laatst n nieuwe wasmachine van iddquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan zeggen ze gewoon dat je het zelf maar oplost hoor. Hoewel er volgens mij wel een potje is als je wasmachine ineens kapot is ofzo.
niks op tegenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van groningen en friesland, limburg en brabant, noord holland en zuid holland.
Dat zie je inderdaad verkeerd. Ik had een vrij goed salaris bij mijn voornalaatste werkgever. Helaas ging deze failliet en om toen de WW te vermijden heb ik een baan geaccepteerd die flink minder betaalde en ook maar een schrale reiskostenvergoeding gaf. Dat was voor mij al een inkomensterugval van zo'n 900 euro NETTO per maand.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
Of ik zie dat verkeerd.
O ik heb dat wel geleerd hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ookik weet waar ze liggen, globaal, maar welke boven en welke onder
![]()
miss is dat het brabantse basisonderwijs' en al die zut daar boven de rivieren daar komde toch nooit dus da hoefde niet te wete'
Eigenlijk moeten ze er gewoon 1 land van maken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef Remnant het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze er gewoon 1 land van maken.
Dus bij nader inzien had je beter meteen WW aan kunnen vragen..quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad verkeerd. Ik had een vrij goed salaris bij mijn voornalaatste werkgever. Helaas ging deze failliet en om toen de WW te vermijden heb ik een baan geaccepteerd die flink minder betaalde en ook maar een schrale reiskostenvergoeding gaf. Dat was voor mij al een inkomensterugval van zo'n 900 euro NETTO per maand.
Maar ja, dat lagere salaris gaat ook mee in de berekening van je WW dagloon en ja, daar dan nog eens 70% van, dan gaat het hard.
Mwhoa, dat valt nog tegen hoor. Maar goed, ik zit dus pas 2 maanden in de WW, daarnaast heeft het voor mij geen zin om werk te accepteren dat NOG lager is dan mijn huidige WW uitkering.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef Kreator het volgende:
Jonge mensen die de voedselbank nodig hebben zijn trouwens wel parasieten van deze maatschappij. Er is altijd wel werk, je moet alleen soms een beetje buiten je vertrouwde omgeving kijken. Snap echt niet hoe je zo ontzettend lang niet eens van een uitkering kunt rondkomen.
tuurlijk heb ik dat ook wel geleerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik heb dat wel geleerd hoorEn ik heb het ook wel geweten.
Alleen ik kom er verder helemaal nooit, dus dat zakt weg.
Ik kende ook alle rivieren uit m'n kop ooit. Weet ik ook weinig meer van hoor.
Komt vast wel weer als ik een topo-spelletje ga doen een paar keer
tsjah zo moest je voor school ook alle staten leren kennen en de hoofdsteden daarvan. maar die kan ik nu ook niet meer allemaal noemen, omdat ik er niet mee te maken heb in het dagelijks leven...quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik heb dat wel geleerd hoorEn ik heb het ook wel geweten.
Alleen ik kom er verder helemaal nooit, dus dat zakt weg.
Ik kende ook alle rivieren uit m'n kop ooit. Weet ik ook weinig meer van hoor.
Komt vast wel weer als ik een topo-spelletje ga doen een paar keer
Eigenlijk wel ja... maar goed, ik ben geen werkschuw tuig, dus heb liever een baan dan dat ik zoals nu thuis moet zitten....quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus bij nader inzien had je beter meteen WW aan kunnen vragen..
En dan wil Belgie er weer bij.quote:
Aan de Walen??!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan wil Belgie er weer bij.
Zullen we dan limburg aan de Walen geven?
quote:
Vegas bedoel je?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vlieg ermee naar vergas!
Geven? Sinds wanneer zijn wij vrijgevig?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Walloniëquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dus. Dat heb ik dus bij Nederland ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
tsjah zo moest je voor school ook alle staten leren kennen en de hoofdsteden daarvan. maar die kan ik nu ook niet meer allemaal noemen, omdat ik er niet mee te maken heb in het dagelijks leven...
Wallolimburgia of zo noemen we het danquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat dus. Dat heb ik dus bij Nederland ook.
Ik kom vaker in Barcelona of Parijs dan in Groningen, Friesland, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Zeeland bij mekaar. Dus daar is de kennis gewoon van verdwenen. Ook al is dat eigen land.
Deed met een collega 2 jaar terug hier wel eens topo-spelletjes. Gingen we racen wie het meeste goed had. Bij de staten van Noord-Amerika, en de landen van Zuid-Amerika en zo. Wist ik alle staten zo te benoemen.... maar ook dat is weer bijna helemaal weggezakt.
Zeker wel. Ik betaal 50% van mijn salaris belasting. Dat gaat voor een groot deel naar mensen die niet onder hun niveau willen werken, door eigen schuld in de bijstand zitten of te lui zijn om te werken. Dan mag ik daar een oordeel over vellen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:44 schreef Spezza19 het volgende:
Maar je kan niet over iets oordelen als je niet alle ins en outs kent....
Of 'Nergens'.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wallolimburgia of zo noemen we het dan
Als het om Limburg gaat? Al een tijdquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Geven? Sinds wanneer zijn wij vrijgevig?
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik betaal 50% van mijn salaris belasting. Dat gaat voor een groot deel naar mensen die niet onder hun niveau willen werken, door eigen schuld in de bijstand zitten of te lui zijn om te werken. Dan mag ik daar een oordeel over vellen.
Niemandsland!quote:
BEK DICHT OF IK ZOEN HEM DICHT!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
Hou je bek eens.ik hoor mijn muziek niet meer
In dat geval kom maar opquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BEK DICHT OF IK ZOEN HEM DICHT!!!!!!!!!!!!
Waarom? Ik geloof van harte dat het voor een groot deel van de uitkering trekkers gewoon opgaat hoorquote:
Niemandsverdriet bestaat ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niemandsland!
Ik ken wel iemand die uit Numansdorp komt.
Dat klinkt ook zo Niemandslanderig
ik had ze ook opgezochtquote:
Ja net op tijd om jou te zien afdwalen, mijn hartje wat doe je?quote:
Maar dan wel 1 met een baan. Mijn vorige werkgever is 3 keer failliet gegaan, maar ik heb gewoon een baan onder mijn niveau geaccepteerd, daarna weer omhoog gewerkt. Een uitkering heb ik nog nooit gehad.quote:
Hel ookquote:
nou, ik wil best onder mijn niveau werken hoor.. Alleen geen callcenterwerk meer, want dan ga ik er zelf aan ten onder.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik betaal 50% van mijn salaris belasting. Dat gaat voor een groot deel naar mensen die niet onder hun niveau willen werken, door eigen schuld in de bijstand zitten of te lui zijn om te werken. Dan mag ik daar een oordeel over vellen.
Ik kan zeggen wat ik wil, het verbleekt allemaal bij Ons, dat weet je toch wel?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja net op tijd om jou te zien afdwalen, mijn hartje wat doe je?
Succesquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, ik wil best onder mijn niveau werken hoor.. Alleen geen callcenterwerk meer, want dan ga ik er zelf aan ten onder.
Ik doe nu ook schoonmaakwerk enzo maar krijg gewoon niet voldoende uren.. Daarom volgende week gezellig langs bij het CWI .. Ik heb aanvulling nodig, want ik ben bijna door mn spaargeld heen
Als ik ergens een gat bedoel zeg ik altijd Schubbekutterveen of Lutjebroek.quote:
Ik zou rustig callcenter werk doen, als dat voorkomt dat ik een uitkering nodig heb. Ik zou ook in een kroeg glazen gaan halen. Of bij de gemeente gaan schoffelen. Maar ja, niet iedereen zit hetzelfde in elkaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
.. Alleen geen callcenterwerk meer, want dan ga ik er zelf aan ten onder.
Ik denk dat dat percentage best meevalt tegenwoordig.....quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik geloof van harte dat het voor een groot deel van de uitkering trekkers gewoon opgaat hoor
Helmond ookquote:
ja, dat ga ik wel nodig hebben.. Ik heb geen recht op bijstand omdat ik te jong ben... Dat krijg je pas vanaf 27.. Nu hopen dat de wet WIJ wat voor me kan betekenenquote:
Welnee. het percentage marokkanen wordt groter dus dat percentage ook hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat percentage best meevalt tegenwoordig.....
Daar komen ze ook vandaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helmond ook
Moest ik altijd aan denken bij Buffy als ze het over Hellmouth hadden waar alle demonen kwamen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan zeggen wat ik wil, het verbleekt allemaal bij Ons, dat weet je toch wel?
Ik ben bang van niet aangezien je werk hebt en als je met dat werk meer dan de bijstandsnorm verdiend maak je volgens mij weinig kans op hulp.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat ga ik wel nodig hebben.. Ik heb geen recht op bijstand omdat ik te jong ben... Dat krijg je pas vanaf 27.. Nu hopen dat de wet WIJ wat voor me kan betekenen
...dat denk ik ook wel ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:54 schreef Spezza19 het volgende:
Ik denk dat dat percentage best meevalt tegenwoordig.....
Dat is niet om te lachen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:56 schreef Remnant het volgende:
Haha, One van Metallica en daarna direct Nick en Simon. Goeie combinatie.
schoffelen, poep scheppen, oude mensen billen afvegen.. Dat maakt me niet uit. Maar ik heb al eerder in callcenters gewerkt en ik weet dat ik binnen een paar weken eruit lig omdat ik het niet voor elkaar krijg om mensen te werven.. Dus dan kan ik beter dit houden, ook al heb ik heel erg weinig uren.. Right?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou rustig callcenter werk doen, als dat voorkomt dat ik een uitkering nodig heb. Ik zou ook in een kroeg glazen gaan halen. Of bij de gemeente gaan schoffelen. Maar ja, niet iedereen zit hetzelfde in elkaar.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik ergens een gat bedoel zeg ik altijd Schubbekutterveen of Lutjebroek.
Al is Gastel wel verkozen tot gat van het jaar, en dat is dezelfde gemeente als waar ik geboren ben en zo'n 23 jaar heb gewoond
Neuh. Daarom vond ik het ook wel frappantquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar komen ze ook vandaanheb je ooit iets goeds uit daar vandaan zien komen dan?
*oops, verkeerde quote*.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schoffelen, poep scheppen, oude mensen billen afvegen.. Dat maakt me niet uit. Maar ik heb al eerder in callcenters gewerkt en ik weet dat ik binnen een paar weken eruit lig omdat ik het niet voor elkaar krijg om mensen te werven.. Dus dan kan ik beter dit houden, ook al heb ik heel erg weinig uren.. Right?
Van een van de beste nummers naar een van de slechtste nummersquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:56 schreef Remnant het volgende:
Haha, One van Metallica en daarna direct Nick en Simon. Goeie combinatie.
ow, is het schubbekuTEveen?quote:
ik verdien 400/500 euro in de maand.. Dat lijkt me niet meer dan de bijstandsnormquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet aangezien je werk hebt en als je met dat werk meer dan de bijstandsnorm verdiend maak je volgens mij weinig kans op hulp.
Er zijn natuurlijk wel meer soorten callcenter werk. Je kunt ook iets technisch doen. Of bij TNS Nipo onderzoeken gaan doen (lekker thuis zitten). Of bij een energieleverancier telefoontjes aannemen. Het is niet alléén maar verkoopwerk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
schoffelen, poep scheppen, oude mensen billen afvegen.. Dat maakt me niet uit. Maar ik heb al eerder in callcenters gewerkt en ik weet dat ik binnen een paar weken eruit lig omdat ik het niet voor elkaar krijg om mensen te werven.. Dus dan kan ik beter dit houden, ook al heb ik heel erg weinig uren.. Right?
maar wel met dubbel T nogquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ow, is het schubbekuTEveen?
Ik dacht schubbekutTERRRRRRveen
Simonquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:59 schreef Remnant het volgende:
[..]
Jij vindt Nick en Simon leuk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |