Ja dat leer je echt met vallen en opstaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, die keer dat ik eens dezelfde schoenmaat bleek te hebben als een bevriende snowboarder en hij dus mijn ski's nam, was ik echt bont en blauw
Ik heb ganzevoeten (wijzen dus naar buiten) Dus skien lijkt me vervelend, omdat je die naar voren moet wijzenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik ben beduidend beter in skieën dan boarden.
Omdat het een recent nummer is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef CherryLips het volgende:
waarom staat amy mcdonald zo hoog?
Think againquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snowboarden lijkt mij makkelijker dan skiën juist..
Ja sorry, heb het derde boek al uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, bedankt, nu heb je Percy Jackson gespoiled
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ganzevoeten (wijzen dus naar buiten) Dus skien lijkt me vervelend, omdat je die naar voren moet wijzen
LOLquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, dat deed ik al als kleine mini b he, we hebben zelfs mijn eerste ski's nog, van die ieniemienie rode ski's met witte beestjes erop, was ik 4 ofzo
Inderdaad. Ik zal wel op de eerste gipsvlucht naar huis zitten danquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat is vragen om problemen
Ik mis wel meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
dan kan ik oprecht zeggen, je mist iets!
Dat vroegen wij ons hier ook al afquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef CherryLips het volgende:
waarom staat amy mcdonald zo hoog?
Ik heb het helaas al jaren niet meer gedaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL![]()
Ik heb vorig jaar pas leren skieën, vond t wel gaaf om te doen
Nonsens. Ik zou toch nooit en te nimmer een kuttitel maken?!quote:
Als dat serieus het eind is...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, bedankt, nu heb je Percy Jackson gespoiled
Homo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens. Ik zou toch nooit en te nimmer een kuttitel maken?!
Aah joh, dat verleer je echt nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het helaas al jaren niet meer gedaanVolgens mij kan ik het heul niet meer.
Dan moet je nog opschietenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen
Moet om kwart over vijf in Beesd zijn
Het lijkt me serieus doodeng om weer voor het eerst naar beneden te moeten!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, dat verleer je echt niet
Om half drie met de treinquote:
handig, oudersquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om half drie met de trein
Ik vraag pa of hij me naar het station brengt. Komt goed. *douchen gaat
Glanerbrug Central Station?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om half drie met de trein
Ik vraag pa of hij me naar het station brengt. Komt goed. *douchen gaat
ik kom er net onder vandaanquote:
nog 12uquote:
na 5 bochtjes voelt het weer als vanoudsquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus doodeng om weer voor het eerst naar beneden te moeten!
Welneequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als dat serieus het eind is...
zo klinkt het leuk...quote:
quote:
Ik zie het uiteinde van dit gebouw niet eens.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie de flat aan de overkant niet eens meer
Als je dat zegt maak ik je dood.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
zo klinkt het leuk...
als ik zeg dat het nu vrijdag is en je maandag gewoon moet werken klinkt het al minder leuk toch?
Wellusquote:
Sugarbabequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |