Duurde ff voordat ik wist wat je bedoeldequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Staan die KUTfietsen nou nog steeds in Peking??!?!!?
Vroegah was dan ook alles beter!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef rival het volgende:
"Vroegah" schreeuwde ik tegen alles en iedereen
En toch zullen Mélanie en Rudie dan heel blij wordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
tsja zo wil je ook niet op een feestje staan...
[ afbeelding ]
Dat vind ik altijd zo mooi aan die landenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat wij in de familie vaak hard en verhit praten, maar dan is er heul geen ruzie!Mijn vaders kant dan he, en daar lijk ik het meest op.
Gepassioneerd noemen ze datquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat wij in de familie vaak hard en verhit praten, maar dan is er heul geen ruzie!Mijn vaders kant dan he, en daar lijk ik het meest op.
Ja maar het schijnt dus vaak over te komen als ruzie! Terwijl we dat helemaal niet bedoelen. Vast ook een mooi gezicht, al die mensen die ook nog eens wild met hun handen praten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo mooi aan die landen
Je mag het ook wel op mijn rekening overschrijven hoor. Hoef je niet naar buiten! Veel veiliger!quote:
verhit discussieren is nog geen schreeuwen hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
verhit discussieren is nog geen schreeuwen hoor
*Engeltje in steen veranderd*quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het schild van Perseus.
I'd like to see you try, you gorgon-bitch!
Ik vind het wel zo'n enorm zeurderig baggernummer....quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duurde ff voordat ik wist wat je bedoelde
Ik wend mijn ogen af hoor, je bent een vrouw!quote:
En je weet wat er gebeurde toen met Medusa?quote:
WAT ZEG JE? IK VERSTA JE NIET!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe eens wat zachter joh, stomme homo
Je kan niet zo goed skieën/boarden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef CherryLips het volgende:
jezus m'n benen en kont zijn nog steeds paars van de vakantie
Zoveel geneukt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef CherryLips het volgende:
jezus m'n benen en kont zijn nog steeds paars van de vakantie
Ik ben natuurlijk niet zo dom om in dat schild te kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je weet wat er gebeurde toen met Medusa?
Die keek in het schild en zag zichzelluuuuuuuf en TSJAKKAAAA kop d'raf daarna!
Nee, bepaalde delen vergeten in te smeren op het strand. De pijn enzo viel reuze mee, maar het ziet er nog steeds debiel uit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan niet zo goed skieën/boarden?
Oh, bedankt, nu heb je Percy Jackson gespoiledquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je weet wat er gebeurde toen met Medusa?
Die keek in het schild en zag zichzelluuuuuuuf en TSJAKKAAAA kop d'raf daarna!
Oh naarquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, bepaalde delen vergeten in te smeren op het strand. De pijn enzo viel reuze mee, maar het ziet er nog steeds debiel uit.
Oh ja, die keer dat ik eens dezelfde schoenmaat bleek te hebben als een bevriende snowboarder en hij dus mijn ski's nam, was ik echt bont en blauwquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan niet zo goed skieën/boarden?
Snowboarden lijkt mij makkelijker dan skiën juist..quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, die keer dat ik eens dezelfde schoenmaat bleek te hebben als een bevriende snowboarder en hij dus mijn ski's nam, was ik echt bont en blauw
Just Breathequote:
Nou ik ben beduidend beter in skieën dan boarden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snowboarden lijkt mij makkelijker dan skiën juist..
Ik vind Unthought Known en Got Some veel betere nummers van Backspacer eigenlijk.quote:
Ja dat leer je echt met vallen en opstaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, die keer dat ik eens dezelfde schoenmaat bleek te hebben als een bevriende snowboarder en hij dus mijn ski's nam, was ik echt bont en blauw
Ik heb ganzevoeten (wijzen dus naar buiten) Dus skien lijkt me vervelend, omdat je die naar voren moet wijzenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik ben beduidend beter in skieën dan boarden.
Omdat het een recent nummer is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef CherryLips het volgende:
waarom staat amy mcdonald zo hoog?
Think againquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snowboarden lijkt mij makkelijker dan skiën juist..
Ja sorry, heb het derde boek al uitquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, bedankt, nu heb je Percy Jackson gespoiled
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ganzevoeten (wijzen dus naar buiten) Dus skien lijkt me vervelend, omdat je die naar voren moet wijzen
LOLquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, dat deed ik al als kleine mini b he, we hebben zelfs mijn eerste ski's nog, van die ieniemienie rode ski's met witte beestjes erop, was ik 4 ofzo
Inderdaad. Ik zal wel op de eerste gipsvlucht naar huis zitten danquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat is vragen om problemen
Ik mis wel meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
dan kan ik oprecht zeggen, je mist iets!
Dat vroegen wij ons hier ook al afquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:50 schreef CherryLips het volgende:
waarom staat amy mcdonald zo hoog?
Ik heb het helaas al jaren niet meer gedaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL![]()
Ik heb vorig jaar pas leren skieën, vond t wel gaaf om te doen
Nonsens. Ik zou toch nooit en te nimmer een kuttitel maken?!quote:
Als dat serieus het eind is...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, bedankt, nu heb je Percy Jackson gespoiled
Homo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens. Ik zou toch nooit en te nimmer een kuttitel maken?!
Aah joh, dat verleer je echt nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het helaas al jaren niet meer gedaanVolgens mij kan ik het heul niet meer.
Dan moet je nog opschietenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen
Moet om kwart over vijf in Beesd zijn
Het lijkt me serieus doodeng om weer voor het eerst naar beneden te moeten!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, dat verleer je echt niet
Om half drie met de treinquote:
handig, oudersquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om half drie met de trein
Ik vraag pa of hij me naar het station brengt. Komt goed. *douchen gaat
Glanerbrug Central Station?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om half drie met de trein
Ik vraag pa of hij me naar het station brengt. Komt goed. *douchen gaat
ik kom er net onder vandaanquote:
nog 12uquote:
na 5 bochtjes voelt het weer als vanoudsquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus doodeng om weer voor het eerst naar beneden te moeten!
Welneequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als dat serieus het eind is...
zo klinkt het leuk...quote:
quote:
Ik zie het uiteinde van dit gebouw niet eens.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie de flat aan de overkant niet eens meer
Als je dat zegt maak ik je dood.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
zo klinkt het leuk...
als ik zeg dat het nu vrijdag is en je maandag gewoon moet werken klinkt het al minder leuk toch?
Wellusquote:
Sugarbabequote:
En Christmas-island zit al een uur in 2011quote:
heyquote:
Waar is hier? 71?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:05 schreef CherryLips het volgende:
jezus er rijdt hier gewoon rechtstreeks een bus naar de uithof, waarom wist ik dat vorige week niet
en, zijn ze daar al een stuk gelukkiger dan in 2010?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Christmas-island zit al een uur in 2011
Klutsie!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef Kluts het volgende:
Met zo'n TT moet ik gepost hebben.
Ja hoi.
Bejaarden oplichten is al zo oud als de weg naar Rome.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef L-E het volgende:
Gisteren stonden er drie meisjes aan de deur. Hadden papiertjes met daarop geschreven "gelukkig nieuwjaar van joyche, jacklyn en josjiah" (ofzoiets achterlijks). Dus, ik doe open, zij geven me dat handgschreven briefje, en kijken me verwachtingsvol aan. Ik zei "Bedankt hoor, van hetzelfde!", en deed de deur dicht. Daarna besefte ik me pas dat het een list was om geld op te halen, niet?
KUTKOTERS!
Ik ben precies hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar het schijnt dus vaak over te komen als ruzie! Terwijl we dat helemaal niet bedoelen. Vast ook een mooi gezicht, al die mensen die ook nog eens wild met hun handen praten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef L-E het volgende:
Gisteren stonden er drie meisjes aan de deur. Hadden papiertjes met daarop geschreven "gelukkig nieuwjaar van joyche, jacklyn en josjiah" (ofzoiets achterlijks). Dus, ik doe open, zij geven me dat handgschreven briefje, en kijken me verwachtingsvol aan. Ik zei "Bedankt hoor, van hetzelfde!", en deed de deur dicht. Daarna besefte ik me pas dat het een list was om geld op te halen, niet?
KUTKOTERS!
Zij zijn al gelukkig!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Christmas-island zit al een uur in 2011
Goed opgelost toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef L-E het volgende:
KUTKOTERS!
Jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga even naar de kroeg.
Voor mensjes die ik niet meer "spreek" de beste wensen. Ga knallend dit kutjaar uit en veel liefde, geluk en vooral plezier in 2011!!
Kus
Haha, ze worden wel steeds inventiever .quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef L-E het volgende:
KUTKOTERS!
Ik heb dat vroeger dus met een echte krantenbezorger gedaan. Ik was een jaar of 8, die vent belde aan en zei: Het stadsblad wenst u fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar! Drukte een kaartje in mijn hand.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef L-E het volgende:
KUTKOTERS!
Je scoort geen punten hiermee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Bejaarden oplichten is al zo oud als de weg naar Rome.
De folderkinders ook, maar ze gaan ook huizen langs waar ze nooit bezorgen. Er komen echt zoveel blagen langs dat je je afvraagt waar de folders dan zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger dus met een echte krantenbezorger gedaan. Ik was een jaar of 8, die vent belde aan en zei: Het stadsblad wenst u fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar! Drukte een kaartje in mijn hand.
Ik: Ja, bedankt he! *bam* deur dicht.
Mijn moeder vragen wie er aan de deur was en die legde me toen uit dat je die mensen geld moet geven.
Ja, maar dat was in de 80's, toen bontkraagjes nog niet bestonden en de wereld nog mooi was.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De folderkinders ook, maar ze gaan ook huizen langs waar ze nooit bezorgen. Er komen echt zoveel blagen langs dat je je afvraagt waar de folders dan zijn.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat was in de 80's, toen bontkraagjes nog niet bestonden en de wereld nog mooi was.
En ze met Sint Maarten niet de trommel met snoep uit je handen gristenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat was in de 80's, toen bontkraagjes nog niet bestonden en de wereld nog mooi was.
Ze snappen je ook al niet als je zegt dat je die troep niet krijgt omdat je een Nee-Nee sticker hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De folderkinders ook, maar ze gaan ook huizen langs waar ze nooit bezorgen. Er komen echt zoveel blagen langs dat je je afvraagt waar de folders dan zijn.
Dat doe je ook snelquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef Samzz het volgende:
Schoon en fris
En ik heb nog 2,5 uur de tijd
Foldersquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze snappen je ook al niet als je zegt dat je die troep niet krijgt omdat je een Nee-Nee sticker hebt.
Ik sta er altijd een halfuur onder ofzo, zo lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo moeilijk is douchen toch niet?
"Deze pagina is geschreven in het koeterwaals, wilt U deze laten vertalen?"quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
De is ok verrekkes onhendig als da de stroate ginne noam hebbe!
Oh, ik niet. Soms als ik het enorm koud heb, verder vind ik het maar water verspillingquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta er altijd een halfuur onder ofzo, zo lekker
Elke dag?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta er altijd een halfuur onder ofzo, zo lekker
Zuuucht. Dat het enorm onhandig is als de straten geen naam hebben! U2! Top 2000!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Deze pagina is geschreven in het koeterwaals, wilt U deze laten vertalen?"
dat het fokking onhandig is als straten geen naam hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Deze pagina is geschreven in het koeterwaals, wilt U deze laten vertalen?"
Dat is toch alles voorbij Amersfoort?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Samzz het volgende:
Jezus, mongool van het NOS noemt Enschede de Achterhoek
Dan ben je idd een mongool.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Samzz het volgende:
Is het dat niet dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
na 5 bochtjes voelt het weer als vanouds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |