Duurde ff voordat ik wist wat je bedoeldequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Staan die KUTfietsen nou nog steeds in Peking??!?!!?
Vroegah was dan ook alles beter!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef rival het volgende:
"Vroegah" schreeuwde ik tegen alles en iedereen
En toch zullen Mélanie en Rudie dan heel blij wordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
tsja zo wil je ook niet op een feestje staan...
[ afbeelding ]
Dat vind ik altijd zo mooi aan die landenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat wij in de familie vaak hard en verhit praten, maar dan is er heul geen ruzie!Mijn vaders kant dan he, en daar lijk ik het meest op.
Gepassioneerd noemen ze datquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat wij in de familie vaak hard en verhit praten, maar dan is er heul geen ruzie!Mijn vaders kant dan he, en daar lijk ik het meest op.
Ja maar het schijnt dus vaak over te komen als ruzie! Terwijl we dat helemaal niet bedoelen. Vast ook een mooi gezicht, al die mensen die ook nog eens wild met hun handen praten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo mooi aan die landen
Je mag het ook wel op mijn rekening overschrijven hoor. Hoef je niet naar buiten! Veel veiliger!quote:
verhit discussieren is nog geen schreeuwen hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:30 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
verhit discussieren is nog geen schreeuwen hoor
*Engeltje in steen veranderd*quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het schild van Perseus.
I'd like to see you try, you gorgon-bitch!
Ik vind het wel zo'n enorm zeurderig baggernummer....quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Duurde ff voordat ik wist wat je bedoelde
Ik wend mijn ogen af hoor, je bent een vrouw!quote:
En je weet wat er gebeurde toen met Medusa?quote:
WAT ZEG JE? IK VERSTA JE NIET!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Doe eens wat zachter joh, stomme homo
Je kan niet zo goed skieën/boarden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef CherryLips het volgende:
jezus m'n benen en kont zijn nog steeds paars van de vakantie
Zoveel geneukt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef CherryLips het volgende:
jezus m'n benen en kont zijn nog steeds paars van de vakantie
Ik ben natuurlijk niet zo dom om in dat schild te kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je weet wat er gebeurde toen met Medusa?
Die keek in het schild en zag zichzelluuuuuuuf en TSJAKKAAAA kop d'raf daarna!
Nee, bepaalde delen vergeten in te smeren op het strand. De pijn enzo viel reuze mee, maar het ziet er nog steeds debiel uit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan niet zo goed skieën/boarden?
Oh, bedankt, nu heb je Percy Jackson gespoiledquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je weet wat er gebeurde toen met Medusa?
Die keek in het schild en zag zichzelluuuuuuuf en TSJAKKAAAA kop d'raf daarna!
Oh naarquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, bepaalde delen vergeten in te smeren op het strand. De pijn enzo viel reuze mee, maar het ziet er nog steeds debiel uit.
Oh ja, die keer dat ik eens dezelfde schoenmaat bleek te hebben als een bevriende snowboarder en hij dus mijn ski's nam, was ik echt bont en blauwquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan niet zo goed skieën/boarden?
Snowboarden lijkt mij makkelijker dan skiën juist..quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, die keer dat ik eens dezelfde schoenmaat bleek te hebben als een bevriende snowboarder en hij dus mijn ski's nam, was ik echt bont en blauw
Just Breathequote:
Nou ik ben beduidend beter in skieën dan boarden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snowboarden lijkt mij makkelijker dan skiën juist..
Ik vind Unthought Known en Got Some veel betere nummers van Backspacer eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |