Ik heb gewoon op de lagere school gezeten voor dat soort basiskennisquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb in de Achterhoek gewoont, dus deze Randstedeling weet 't wel
Ja, want je leert bijnamen in groep 5quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een legitieme reden om je topo niet te kennen.
Je komt niet in aanmerking voor de voedselbank als je WW hebt en ff twee weken zonder geld zit hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zal ik wel weer niet voor in aanmerking komen, zoals voor alle andere dingen waar ik achteraan gebeld heb om te kijken wat de mogelijkheden zijn.....
ik denk dat geen eten een prima vereiste is...quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zal ik wel weer niet voor in aanmerking komen, zoals voor alle andere dingen waar ik achteraan gebeld heb om te kijken wat de mogelijkheden zijn.....
Ik dacht dat Limburg zich juist in jou had verdiept?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Heuj, ik heb me erin verdiept tot aan fucking Limburg ja.
Ik heb die bijnamen nooit geleerd op school hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want je leert bijnamen in groep 5Ik weet ook niet waar het één begint en het ander eindigt hoor, kom ook maar van de Veluwe
Ik denk, ik zeg het niet..quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat Limburg zich juist in jou had verdiept?
Worked both ways.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet. 'Achterhoek, oh, da's daar zo ergens.'quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb die bijnamen nooit geleerd op school hoor
Is ze een kolenmijn?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo wereldvreemd, of doe je alsof?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk dat geen eten een prima vereiste is...
Oh jawel hoor, er wordt gekeken naar het geld dat je overhoudt na aftrek van alle vaste lasten. Aangezien ik door mijn inkomensterugval elke maand 400 euro te kort kom, zou ik dus in aanmerking komenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je komt niet in aanmerking voor de voedselbank als je WW hebt en ff twee weken zonder geld zit hoor.
Het is sowieso algemene ontwikkeling.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb die bijnamen nooit geleerd op school hoor
Niet lullig naar jou bedoeld, maar dat vind ik schandalig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, er wordt gekeken naar het geld dat je overhoudt na aftrek van alle vaste lasten. Aangezien ik door mijn inkomensterugval elke maand 400 euro te kort kom, zou ik dus in aanmerking komen
Dan loopt die bij mij iets anders.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is sowieso algemene ontwikkeling.
Dat dus..quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan loopt die bij mij iets anders.
Wat is schandalig?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet lullig naar jou bedoeld, maar dat vind ik schandalig.
Ik heb op de middelbare school ook gewoon topo gehad. Twente is een streek, net als de Achterhoek, Salland, enz.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want je leert bijnamen in groep 5Ik weet ook niet waar het één begint en het ander eindigt hoor, kom ook maar van de Veluwe
Weet ik ook niet hoor. Ik kom er nooit en ken er niemand.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
Enschede is Twente en Twentenaren noem je ook Tukkers. Toe nou
De voedselbank hoort alleen te zijn voor mensen die echt stelselmatig niks te besteden hebben, als het nu aan iedereen die tijdelijk een uitkering heeft wordt toegewezen, snap ik dat de voedselbank een tekort aan leveranciers heeft.quote:
Man, dat weet ik echt niet meer hoor. Ik zou de algemene locatie wel kunnen aanwijzen, maar specifieker wordt het niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb op de middelbare school ook gewoon topo gehad. Twente is een streek, net als de Achterhoek, Salland, enz.
Ik ook niet, maar er is een verschil tussen het niet exact weten, en denken dat de Achterhoek Twente is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Man, dat weet ik echt niet meer hoor. Ik zou de algemene locatie wel kunnen aanwijzen, maar specifieker wordt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |