Blijkbaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch alles voorbij Amersfoort?
ik gooi het ook altijd door elkaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Samzz het volgende:
Jezus, mongool van het NOS noemt Enschede de Achterhoek
Kan het alleen maar beter gaan natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lekker begin van het nieuwe jaar ook
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik gooi het ook altijd door elkaaris het dan twente? En tukkers waar komen die dan vandaan
Ik weet het ook niet hoor, kom er nooit en ken er niemand.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
Enschede is Twente en Twentenaren noem je ook Tukkers. Toe nou
Hoe kun je iets door elkaar gooien terwijl de achterhoek Gelderland is en Twente toch echt over Overijssel gaat?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik gooi het ook altijd door elkaaris het dan twente? En tukkers waar komen die dan vandaan
Ach, 14 januari krijgen we weer WW geld..... Verhongeren FTW!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan het alleen maar beter gaan natuurlijk
haske serieusquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?
Enschede is Twente en Twentenaren noem je ook Tukkers. Toe nou
Met een beetje pech mag ik morgen of zondag alweer werken, dus het kan erger..quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
dan hou ik wijzelijk mijn mond dicht
Lees dit topic en je weet genoegquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe kun je iets door elkaar gooien terwijl de achterhoek Gelderland is en Twente toch echt over Overijssel gaat?
beetje stom miss, maar how about the voedselbank?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, 14 januari krijgen we weer WW geld..... Verhongeren FTW!!
Dat is inderdaad een legitieme reden om je topo niet te kennen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haske serieusal die bijnamen enzo...
En ik kom er ook nooitdat scheelt
daar had ik van de week last van toen ik iemand vroeg wat hij ging doen... kreeg ik een sms terug... Zit in de lift naar de top, ik board zo naar beneden!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, nu begint het wel weer te kriebelen
Randstedelingen die niet weten hoe de rest van NL eruit ziet.quote:
Het is inderdaad behoorlijk triestquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Randstedelingen die niet weten hoe de rest van NL eruit ziet.
Dat is niet een beetje stom.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje stom miss, maar how about the voedselbank?
Zal ik wel weer niet voor in aanmerking komen, zoals voor alle andere dingen waar ik achteraan gebeld heb om te kijken wat de mogelijkheden zijn.....quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje stom miss, maar how about the voedselbank?
Ik heb in de Achterhoek gewoont, dus deze Randstedeling weet 't welquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:24 schreef L-E het volgende:
Ik ga lekker vanavond 'werken'. Nuja, aanwezig zijn want ik mag/kan niets ivm rug. Maar er is geen betere plek om oudjaarsavond door te brengen dan op het werk!
Heuj, ik heb me erin verdiept tot aan fucking Limburg ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |