En dat wil niet zeggen dat het er niet prettig wonen is. Maar wel dat de gemiddelde Nederlander er niet wil wonen. Zelfs niet degenen die er geboren zijn, want er trekken er heel veel weg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Klopt, er is een hele campagne gestart om mensen naar Zuid-Limburg te halen. Huizen zijn er ook echt goedkoper, dat is helemaal waar.
Ik haal die dus serieus altijd door elkaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
ze kunnen er net zo goed 1 provincie van maken inderdaad.
nee das waar, miss dat dat dan weer uit andere losse potjes komt ofzo? Ben niet zo heel erg thuis in het systeem ( gelukkig )quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef missbehavin het volgende:
Nou bij bijstand gaan ze er echt niet iets bij doen omdat jij anders niet uitkomt met je vaste lasten.
Dan zeggen ze gewoon dat je het zelf maar oplost hoor. Hoewel er volgens mij wel een potje is als je wasmachine ineens kapot is ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee das waar, miss dat dat dan weer uit andere losse potjes komt ofzo? Ben niet zo heel erg thuis in het systeem ( gelukkig )
Dat vind ik ook van groningen en friesland, limburg en brabant, noord holland en zuid holland.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
ze kunnen er net zo goed 1 provincie van maken inderdaad.
ja ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haal die dus serieus altijd door elkaar
Dat zijn de enige 3 in Nederland waar ik em wel eens in vergis
" Ik ga echt geen glazen wassen hoor!"quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef Kreator het volgende:
Jonge mensen die de voedselbank nodig hebben zijn trouwens wel parasieten van deze maatschappij. Er is altijd wel werk, je moet alleen soms een beetje buiten je vertrouwde omgeving kijken. Snap echt niet hoe je zo ontzettend lang niet eens van een uitkering kunt rondkomen.
Utrecht en Flevoland dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van groningen en friesland, limburg en brabant, noord holland en zuid holland.
ja da's via de gemeente, vriend van mij kreeg daar laatst n nieuwe wasmachine van iddquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan zeggen ze gewoon dat je het zelf maar oplost hoor. Hoewel er volgens mij wel een potje is als je wasmachine ineens kapot is ofzo.
niks op tegenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van groningen en friesland, limburg en brabant, noord holland en zuid holland.
Dat zie je inderdaad verkeerd. Ik had een vrij goed salaris bij mijn voornalaatste werkgever. Helaas ging deze failliet en om toen de WW te vermijden heb ik een baan geaccepteerd die flink minder betaalde en ook maar een schrale reiskostenvergoeding gaf. Dat was voor mij al een inkomensterugval van zo'n 900 euro NETTO per maand.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
Daarbij, hoe kan het zijn dat je door een uitkering ineens 400 euro te kort komt?
Dan heb je naar mijn idee op te grote voet geleefd.![]()
Of ik zie dat verkeerd.
O ik heb dat wel geleerd hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik ookik weet waar ze liggen, globaal, maar welke boven en welke onder
![]()
miss is dat het brabantse basisonderwijs' en al die zut daar boven de rivieren daar komde toch nooit dus da hoefde niet te wete'
Eigenlijk moeten ze er gewoon 1 land van maken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef Remnant het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze er gewoon 1 land van maken.
Dus bij nader inzien had je beter meteen WW aan kunnen vragen..quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad verkeerd. Ik had een vrij goed salaris bij mijn voornalaatste werkgever. Helaas ging deze failliet en om toen de WW te vermijden heb ik een baan geaccepteerd die flink minder betaalde en ook maar een schrale reiskostenvergoeding gaf. Dat was voor mij al een inkomensterugval van zo'n 900 euro NETTO per maand.
Maar ja, dat lagere salaris gaat ook mee in de berekening van je WW dagloon en ja, daar dan nog eens 70% van, dan gaat het hard.
Mwhoa, dat valt nog tegen hoor. Maar goed, ik zit dus pas 2 maanden in de WW, daarnaast heeft het voor mij geen zin om werk te accepteren dat NOG lager is dan mijn huidige WW uitkering.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef Kreator het volgende:
Jonge mensen die de voedselbank nodig hebben zijn trouwens wel parasieten van deze maatschappij. Er is altijd wel werk, je moet alleen soms een beetje buiten je vertrouwde omgeving kijken. Snap echt niet hoe je zo ontzettend lang niet eens van een uitkering kunt rondkomen.
tuurlijk heb ik dat ook wel geleerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik heb dat wel geleerd hoorEn ik heb het ook wel geweten.
Alleen ik kom er verder helemaal nooit, dus dat zakt weg.
Ik kende ook alle rivieren uit m'n kop ooit. Weet ik ook weinig meer van hoor.
Komt vast wel weer als ik een topo-spelletje ga doen een paar keer
tsjah zo moest je voor school ook alle staten leren kennen en de hoofdsteden daarvan. maar die kan ik nu ook niet meer allemaal noemen, omdat ik er niet mee te maken heb in het dagelijks leven...quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik heb dat wel geleerd hoorEn ik heb het ook wel geweten.
Alleen ik kom er verder helemaal nooit, dus dat zakt weg.
Ik kende ook alle rivieren uit m'n kop ooit. Weet ik ook weinig meer van hoor.
Komt vast wel weer als ik een topo-spelletje ga doen een paar keer
Eigenlijk wel ja... maar goed, ik ben geen werkschuw tuig, dus heb liever een baan dan dat ik zoals nu thuis moet zitten....quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus bij nader inzien had je beter meteen WW aan kunnen vragen..
En dan wil Belgie er weer bij.quote:
Aan de Walen??!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan wil Belgie er weer bij.
Zullen we dan limburg aan de Walen geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |