Nee. Die van het plaatsnaambord wat iemand posttequote:
Daarom. Je zit toch ook niet op je luie gat? In jouw geval is het gewoon zelfbeschermingquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, want liever werk ik ook gewoon 4/5 dagen per week volledige dagen, maar ja.. Dat krijg ik nu dus niet. Dus ja, ik moet wat, want anders moet ik mezelf in de schulden werken en dat lijkt me ook geen goed iets
huur, tijdelijke huur zelfsquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stiekum is Buffy gewoon op die plaats gebaseerd![]()
[..]
Nee dat is eronder, huur je of heb je koophuis?
Heldquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef L-E het volgende:
Peuter trekt net woest de voordeur open, roept naar de buurjongens die vuurwerk aan het afsteken zijn "Hou daarmee op, NU!", smijt de deur weer dicht en zegt goedgemutst: "Gezellig zeg, oud en nieuw"
Hij is ECHT jouw zoon!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef L-E het volgende:
Peuter trekt net woest de voordeur open, roept naar de buurjongens die vuurwerk aan het afsteken zijn "Hou daarmee op, NU!", smijt de deur weer dicht en zegt goedgemutst: "Gezellig zeg, oud en nieuw"
ja. Nu alleen hopen dat ze er ook zo over denken bij het cwiquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Je zit toch ook niet op je luie gat? In jouw geval is het gewoon zelfbescherming
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Die van het plaatsnaambord wat iemand postte
Hoezo held? Van de overheid mag je nu vuurwerk afsteken.... hoe irritant en vervelend het ook is....quote:
Ach, je krijgt ook niet zomaar een uitkering. Maar als je 'm eenmaal hebt is het makkelijker die uitkering te houden dan actief op zoek gaan naar werk en eventueel werk onder je stand aannemenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Triest figuur...
Ik krijg er 1 ja... daar heb ik immers ook 12 jaar keihard voor gewerkt....
En ik lul niet een eind heen.... cijfers kan je gewoon zien op de site van het CBS....
Laten we het hopen jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Nu alleen hopen dat ze er ook zo over denken bij het cwi
Ow, geen Rquote:
Ik zeg ook niet dat die er niet zijn....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, je krijgt ook niet zomaar een uitkering. Maar als je 'm eenmaal hebt is het makkelijker die uitkering te houden dan actief op zoek gaan naar werk en eventueel werk onder je stand aannemenEn er zijn werkelijk waar genoeg mensen die dat doen.
ja, maar in de WAJONG zitten er ook genoeg die idd niet kunnen werken. Maar ook genoeg die aangepaste werkzaamheden kunnen uitvoeren.. Alleen zijn bedrijven nogal huiverig om mensen met een beperking aan te nemen, zelfs voor stages.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij krijgt er 1, dus zo moeilijk kan het niet zijn. Wat is het percentage WAJONG eigenlijk. Zit dat ook bij die 1.8%? Je lult maar een end weg om je eigen straatje schoon te houden. Ik ga genieten van mijn welverdiende vrije dag.
Ach, ik heb hier weinig last van die vuurwerk tokkies..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo held? Van de overheid mag je nu vuurwerk afsteken.... hoe irritant en vervelend het ook is....
* Spezza19 verlangt naar de oude vuurwerkregels....
Dan maar beter naar de hoeren. Dat kost maar 50 euro.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ach, ik heb hier weinig last van die vuurwerk tokkies..
Maar ik vind dat soort zooi pure geldverspilling.. Honderden euro's uitgeven aan iets waar je hooguit 10 minuten van kan genieten..
En met een beetje geluk heb je daar langer dan 10 minuten plezier van.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maar beter naar de hoeren. Dat kost maar 50 euro.
Het is een kind van twee, weinig besef van vuurwerkregels hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo held? Van de overheid mag je nu vuurwerk afsteken.... hoe irritant en vervelend het ook is....
* Spezza19 verlangt naar de oude vuurwerkregels....
ik vind dat ik er wel recht op heb.. Ik heb sinds ik mag werken altijd gewerkt. Ook naast mn opleiding.. Werkschuw tuig ben ik zeker nietquote:
Ik ken meer mensen die onterecht van een uitkering genieten dan mensen die goed hun best doen en toch geen baan kunnen vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die er niet zijn....
Dat wordt later dus die buurman die op de muren gaat bonken als je 5 minuutjes van de muziek genietquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een kind van twee, weinig besef van vuurwerkregels hoor.
I know. Maar dat is dus wel wat er bedoelt wordtquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die er niet zijn....
Tsja je kan moeilijk weer bij je ouders gaan wonen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
huur, tijdelijke huur zelfs
Ik heb me een jaar lang de tering gesolliciteerd via UWV en weet ik veel wat, altijd te jong, te weinig ervaring etc.. Toen stapte ik op een dag eens bij een transportbedrijf binnen en voila..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die onterecht van een uitkering genieten dan mensen die goed hun best doen en toch geen baan kunnen vinden.
dat dat verder weinig zegt besef ik zelf ook
50 euro 15 minuten he.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En met een beetje geluk heb je daar langer dan 10 minuten plezier van.
En waar in de winter altijd sneeuwballen tegen de ruit worden gegooid omdat 'ie zo leuk uit z'n vel springt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:19 schreef rival het volgende:
Dat wordt later dus die buurman die op de muren gaat bonken als je 5 minuutjes van de muziek geniet
Hij heeft gewoon gelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een kind van twee, weinig besef van vuurwerkregels hoor.
Het ging meer om het feit dat Kreator liep te verkondigen dat het er heeeel veel zijn.... maar ja, als je alleen al kijkt naar de aantallen van mensen die bijstand krijgen, dan zie je dus al dat het echt een te verwaarlosen aantal zal zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar dat is dus wel wat er bedoelt wordtTenminste, zo lees ik het.
per regio en beroepsgroep zit er uiteraard verschil in maar heb nooit langer dan een maand zonder werk gezeten...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb me een jaar lang de tering gesolliciteerd via UWV en weet ik veel wat, altijd te jong, te weinig ervaring etc.. Toen stapte ik op een dag eens bij een transportbedrijf binnen en voila..
En nu ben je buschauffeurquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb me een jaar lang de tering gesolliciteerd via UWV en weet ik veel wat, altijd te jong, te weinig ervaring etc.. Toen stapte ik op een dag eens bij een transportbedrijf binnen en voila..
Maar als computernerd kan je eigenlijk overal wel terechtquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
per regio en beroepsgroep zit er uiteraard verschil in maar heb nooit langer dan een maand zonder werk gezeten...
Eh nee, dat is niet omdat ik zonder werk zat, dat is al jaren geleden, toen ik pas m'n vrachtwagen rijbewijs hadquote:
Die heb je in elke straatquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waar in de winter altijd sneeuwballen tegen de ruit worden gegooid omdat 'ie zo leuk uit z'n vel springt.
Transport van mensen is geen transport wou je zeggen?quote:
heb jij n opleiding gevolgd voor je beroep of heb je t al werkende geleerd? denk dat daar ook nog n verschil in zitquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
per regio en beroepsgroep zit er uiteraard verschil in maar heb nooit langer dan een maand zonder werk gezeten...
Er is ook genoeg werk. Stel je je eisen bij, kom je in een oase van banen terecht.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef Spezza19 het volgende:
En misschien een leuk plaatje voor de mensen die roepen dat er genoeg werk is:
[ afbeelding ]
Valt flink tegen dus
Nee, nee, nee, nee.. Dat heb je zojuist NIET gedaan..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo zoet kind van mijhijhiiiiiijj!
Weer zo'n persoon dat denkt het beter te weten..... Echt, wordt zelf eens werkloos, dan zal je zien dat het allemaal vies tegen valt hoor....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Er is ook genoeg werk. Stel je je eisen bij, kom je in een oase van banen terecht.
Heerlijk he zo in dromenland levenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Er is ook genoeg werk. Stel je je eisen bij, kom je in een oase van banen terecht.
Klopt nu!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar als computernerd kan je eigenlijk overal wel terecht
Rustig maar, hij is nog jong, hij snapt het niet zo best dat als je steeds 70% krijgt, en dan minder gaat verdienen, je als je er weer uit getrapt wordt wéér minder verdient..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weer zo'n persoon dat denkt het beter te weten..... Echt, wordt zelf eens werkloos, dan zal je zien dat het allemaal vies tegen valt hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |