Dat is geen oase aan banen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geen dromenland. Je moet ook wel het als een ultiem doel stellen en dagelijks sollicitaties versturen of op banenjacht,,je netwerk inlichten dat je een baan zoekt en mochten ze iets weten, jou te laten weten...dat soort dingen.
tijdens de "onderhandeling" zit mijn geld nog veilig in de broekzak hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar neuj, dan zou ik m'n geld terugvragen.. 15 minuten maar..
Whaha, das wel een hele domme mutsquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem![]()
Hups gaat naar een uitzendbureau om dr eigen daar in te schrijven.
Vrouw daar: En wat is je geboorteplaats?
Ik: Dordrecht
Vrouw: Nieuw-Dordrecht
Ik: nee Dordrecht
V: ja dat schrijf ik ook op. Nieuw-Dordrecht
Ik: nee ik kom uit Dordrecht
V: Ja dat staat er toch!!!
Ik: waar hoor je mij Nieuw-Dordrecht zeggen? Ik kom uit Dordrecht
V: Ja wat is dan het verschil? Ik heb het toch goed opgeschreven!
Ik: Ongeveer 200 km! Ik kom uit Dordrecht, plaats in de buurt van Rotterdam!
V: oh, zeg dat dan!
Ik:
Juist. Liever een griet van 18 zonder ervaring dan een vrouw van 31 met ervaringquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ze beter dan jij, lijkt me zo eventjes.. Maar als je ouder dan 25 bent gaat het echt niet zo snel, omdat je dan al gauw te "duur" bent voor de werkgever..
ja, maar koopquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen die mensen bij het CWI denken daar dus anders over. Ik kon 2 jaar terug wel even mijn huis verkopenen dan maar terug naar mijn ouders of een huurhuis
Tuurlijk
Gelukkig is het niet nodig geweest.
[..]
Moet ik dat serieus uitleggen
[fok]quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar neuj, dan zou ik m'n geld terugvragen.. 15 minuten maar..
Blijkbaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen die mensen bij het CWI denken daar dus anders over. Ik kon 2 jaar terug wel even mijn huis verkopenen dan maar terug naar mijn ouders of een huurhuis
Tuurlijk
Gelukkig is het niet nodig geweest.
[..]
Moet ik dat serieus uitleggen
wel met de eisen die je aan een baan steltquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met het wel of geen baan kunnen vinden.
Wereldvreemd volkquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, das wel een hele domme muts
Gewoon eentje met een extreem beperkt wereldbeeld.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, das wel een hele domme muts
Doe mij die ervaren vrouw van 31 maar hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist. Liever een griet van 18 zonder ervaring dan een vrouw van 31 met ervaring
nou, 23 is ook erg moeilijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ze beter dan jij, lijkt me zo eventjes.. Maar als je ouder dan 25 bent gaat het echt niet zo snel, omdat je dan al gauw te "duur" bent voor de werkgever..
Praat me er niet vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, 23 is ook erg moeilijk
Hahahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem![]()
Hups gaat naar een uitzendbureau om dr eigen daar in te schrijven.
Vrouw daar: En wat is je geboorteplaats?
Ik: Dordrecht
Vrouw: Nieuw-Dordrecht
Ik: nee Dordrecht
V: ja dat schrijf ik ook op. Nieuw-Dordrecht
Ik: nee ik kom uit Dordrecht
V: Ja dat staat er toch!!!
Ik: waar hoor je mij Nieuw-Dordrecht zeggen? Ik kom uit Dordrecht
V: Ja wat is dan het verschil? Ik heb het toch goed opgeschreven!
Ik: Ongeveer 200 km! Ik kom uit Dordrecht, plaats in de buurt van Rotterdam!
V: oh, zeg dat dan!
Ik:
Ach 2 jaar terug deed het CWI niets voor mijquote:
In nederland is het voor iedereen mogelijk een opleiding te volgen toch? dus ik vat dit niet echtquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
denk toch wel dat n diploma een groot voordeel iswat je in het ene bedrijf in de praktijk leert kan bij een tweede weer heel anders zijn, terwijl je bij n opleiding de basics leert en vanuit daar blanco het bedrijfsleven in gaat
Dat begrijp ik ook wel. Doet niets af aan het feit dat je dan maar minder-betaald werk moet doen, want dat is er wel. Of misschien mobieler zijn,,das ook best een probleem in Nederland.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Serieus, meteen denken nieuw dordrecht als je nieuw nieteens noemt..quote:
dan ben ik pas echt gehandicaptquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dusOh ja en ik heb geen auto meer
Zonder auto ben je tegenwoordig mobiel gehandicapt
Niet zo raar, Nieuw-Dordrecht ligt 5 km vanaf Emmen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Serieus, meteen denken nieuw dordrecht als je nieuw nieteens noemt..
Opleiding kost geld, als je geen geld en geen baan hebt, kun je dus ook geen opleiding betalen..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
In nederland is het voor iedereen mogelijk een opleiding te volgen toch? dus ik vat dit niet echt
Dat dus!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Opleiding kost geld, als je geen geld en geen baan hebt, kun je dus ook geen opleiding betalen..
Dat is wel zo ja. Niemand die van Utrecht naar Enschede reist als daar de ideale baan te vinden is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel. Doet niets af aan het feit dat je dan maar minder-betaald werk moet doen, want dat is er wel. Of misschien mobieler zijn,,das ook best een probleem in Nederland.
Lenen bij IBGquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Opleiding kost geld, als je geen geld en geen baan hebt, kun je dus ook geen opleiding betalen..
ja. Ook dat is er niet echt veelquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel. Doet niets af aan het feit dat je dan maar minder-betaald werk moet doen, want dat is er wel. Of misschien mobieler zijn,,das ook best een probleem in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |