kratje of 25 bier, flesje of 10 champagne, flesje of 20 prosecco, vuurwerk een winkelwagentje vol en audio, 5kW voor 50m²quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij "moeilijk veel" ?
Dan kom je zeker nu met de mededeling dat je al anderhalf fles champagne op hebt..quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef HeatWave het volgende:
Mooie dag om nog even scherp te zijn dus.
ja die is idd mooi ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beautiful dangerous heet het.
*edit* foon tijdens tikken van een post.
nee, we hebben pas om 15:00 een borreltjequote:Op vrijdag 31 december 2010 14:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan kom je zeker nu met de mededeling dat je al anderhalf fles champagne op hebt..
Dat jij dat nergens beweerdt maakt nog niet. Het slaat weldegelijk ergens op genoeg mensen die een HBO opleiding hebben beweren dat ze heel slim zijn. Terwijl ze in werkelijkheid gewoon dom zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. Oftewel nemen mensen die langer studeren ook een risico door dure opleidingen te volgen zonder garantie op succes.
Je 2e punt slaat nergens op, want dat beweer ik nergens.
Oke.."moeilijk" voor een woord, behalve het oorspronkelijke, gebruiken doe ik dus niet meer, daar Peu dat ook al kent.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef PeuRac het volgende:
Moeilijk veelaudio, drank, vreten en vuurwerk klaarstaan
Wat voor audio ben ik nu benieuwd naar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kratje of 25 bier, flesje of 10 champagne, flesje of 20 prosecco, vuurwerk een winkelwagentje vol en audio, 5kW voor 50m²
Ik zei ook: Je 2e punt slaat nergens op, WANT IK BEWEER DAT NIET.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat jij dat nergens beweerdt maakt nog niet. Het slaat weldegelijk ergens op genoeg mensen die een HBO opleiding hebben beweren dat ze heel slim zijn. Terwijl ze in werkelijkheid gewoon dom zijn.
Dat zou ik moeten nakijken, ik ben nu weer ff thuis. Het is wel pro spul, maar het merk/type weet ik zo niet. Alleen dat de sub formaat koelkast isquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor audio ben ik nu benieuwd naar.
NVMquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik zei ook: Je 2e punt slaat nergens op, WANT IK BEWEER DAT NIET.
Oftewel, dat je dit te berde brengt, slaat nergens op.
HBO'ers zijn ook dom..ik ben de eerste die dat toegeeft.
Ib4 de zeikerds, het is een geintje he..
En dat allemaal in 50 qm?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zou ik moeten nakijken, ik ben nu weer ff thuis. Het is wel pro spul, maar het merk/type weet ik zo niet. Alleen dat de sub formaat koelkast is
Lekker, lekker.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, we hebben pas om 15:00 een borreltje.
quote:
Met welke MOD zou jij wel eens een borreltje of tig willen doen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekker, lekker.
Wie zijn we? HW en zijn chickies, of de Fok!Mods, of jij en de spelersgroep van Ajax?
Wel makkelijk als je vuurwerk wilt afstekkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het gaat nooit verder dan 25% open, want dan klappen de ramen er al bijna uit
Allemaal uitroeienquote:
Ik ben op mijn werkquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekker, lekker.
Wie zijn we? HW en zijn chickies, of de Fok!Mods, of jij en de spelersgroep van Ajax?
Nou zeg dat welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |