heerlijk.. Tegen het valse aanquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vond ik echt het slechtste nummer van die hele tour.
Afgrijselijk die uithalen.
Even geduld nogquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het best je bekijkt het heel simpel allemaal. De werkelijkheid is helaas niet zo simpel![]()
Hoe dan ook. FEESTTTTTTTTTTT PROOST!!
Hoe kan dat nu, ik ben nog niet afgestudeerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En? Vliegen de banen al om je oren dan? In welke richting?
Nou, je kunt wel degelijk al heel veel "attention" genereren bij de bedrijven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu, ik ben nog niet afgestudeerd
Animan Sciences en recht
Dat nieuwe nummer van Slash vind ik wel echt heel erg lekkerquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heerlijk.. Tegen het valse aan![]()
dan kan ik tenminste ongegeneerd vals meekraaien
Daar ben ik nu mee bezigquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, je kunt wel degelijk al heel veel "attention" genereren bij de bedrijven.
Ik richt me ook niet op de mensen die door scheiding van ouders, dood van de vader/moeder e.d..... die laat ik buiten "schot" .quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bou, schatje.. Nee.
soms loopt het gewoon kutter dan je gedacht had
Tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga me naar Lotusss begeven, ik zal denk ik niet meer fokken vandaag, dus een ieder een prettig uiteinde![]()
help me even?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer van Slash vind ik wel echt heel erg lekker.
Beautiful Dangerous, denk ik.. Met Fergie..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
help me even?
ik luister alleen veronica namelijk. Ik download en luister alles
Doe je haar de groeten en bedank haar nogmaals voor de uitnodigingquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga me naar Lotusss begeven, ik zal denk ik niet meer fokken vandaag, dus een ieder een prettig uiteinde![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beautiful Dangerous, denk ik.. Met Fergie..
Zo jammer dat er weer zo neerbuigend wordt gedaan over vuilnisman als beroep.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik richt me ook niet op de mensen die door scheiding van ouders, dood van de vader/moeder e.d..... die laat ik buiten "schot" .
Maar als het privé allemaal snor zit, en je capaciteit is het HBO te halen en af te maken, maar je settlet met minder en gaat voor een baan als vuilnisman, met alle respect, dan heb je weinig recht van spreken.
Want mensen hier zijn niet dom, merk ik. Langdurige werkloosheid is dan ook, in mijn ogen, niet nodig.
Maar he, pin me hier niet op vast.
Zoals ik al zei, sommige dingen houd ik wel rekening mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat, precies dat. Soms maak je keuzes waardoor verder studeren/leren onmogelijk is. Daar moet je niet over klagen, want dat helpt niets, maar je hebt niet altijd alles in de hand. Niet altijd.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot volgend jaaren doe Lotusss die groetjes
Gaan we doen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je haar de groeten en bedank haar nogmaals voor de uitnodiging
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het best je bekijkt het heel simpel allemaal. De werkelijkheid is helaas niet zo simpel![]()
Hoe dan ook. FEESTTTTTTTTTTT PROOST!!
Oftewel, je maakt aannames..... Want als het prive allemaal snor zit, dan heb je gegarandeerd succes in je leven?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik richt me ook niet op de mensen die door scheiding van ouders, dood van de vader/moeder e.d..... die laat ik buiten "schot" .
Maar als het privé allemaal snor zit, en je capaciteit is het HBO te halen en af te maken, maar je settlet met minder en gaat voor een baan als vuilnisman, met alle respect, dan heb je weinig recht van spreken.
Want mensen hier zijn niet dom, merk ik. Langdurige werkloosheid is dan ook, in mijn ogen, niet nodig.
Maar he, pin me hier niet op vast.
Met een hogere opleiding geeft nog steeds geen enkele garantie op een goeie baan. Bovendien maakt het je nog niets slim als je ene hogere opleiding hebt afgerond.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, sommige dingen houd ik wel rekening mee.
Een zwangerschap hoort daar overigens niet bij.
Beautiful dangerous heet hetquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
help me even?
ik luister alleen veronica namelijk. Ik download en luister alles
Ik doe de richting paard, dus ik leer alles over het paard, anatomie, voeding, ziektes e.d. Verder heb ik ook financiën, marketing en economie, research en innovatie. En het is allemaal Engelsquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat leer je eigenlijk bij Animal Sciences?
Met alle respect staat er toch..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo jammer dat er weer zo neerbuigend wordt gedaan over vuilnisman als beroep.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beautiful dangerous heet het.
*edit* foon tijdens tikken van een post.
Dan heb je succes in ieder geval meer in eigen hand. Dan kan je door hard werken het een en ander gaan bereiken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oftewel, je maakt aannames..... Want als het prive allemaal snor zit, dan heb je gegarandeerd succes in je leven?
Doe de groetjes aan de trein.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn tas eens inpakken en richting trein
Tot later
Daar doelde ik dan ook niet op.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, sommige dingen houd ik wel rekening mee.
Een zwangerschap hoort daar overigens niet bij.
Ik vind het nummer leuk om te horen maar meer vanwege zijn gitaar dan haar zangquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer van Slash vind ik wel echt heel erg lekker.
Ik vind het wel lekker gezongen, lekker rauwquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het nummer leuk om te horen maar meer vanwege zijn gitaar dan haar zang
have funquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:55 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn tas eens inpakken en richting trein
Tot later
Uit ervaring kan ik je vertellen; dat is niet waarquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan heb je succes in ieder geval meer in eigen hand. Dan kan je door hard werken het een en ander gaan bereiken.
Precies. Oftewel nemen mensen die langer studeren ook een risico door dure opleidingen te volgen zonder garantie op succes.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een hogere opleiding geeft nog steeds geen enkele garantie op een goeie baan. Bovendien maakt het je nog niets slim als je ene hogere opleiding hebt afgerond.
Zie signaturequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan heb je succes in ieder geval meer in eigen hand. Dan kan je door hard werken het een en ander gaan bereiken.
Sig klopt natuurlijk niet, want ook in jouw sig is dat zoquote:
Lieve schat...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar doelde ik dan ook niet op.
Ik studeerde HBO pedagogiek toen mijn moeder overleed. Om in het huis te blijven wonen moest ik fulltime aan de bak, ik kreeg het niet voor elkaar het rond te breien met een lening van IBG, mijn moeder liet ook flinke schulden achter. Dus ik maakte toen die keus. Mijn leven had heel anders gelopen als ik die studie had afgemaakt, dat weet ik, geeft ook niet. Soms is het overmacht en maak je er het beste van.
Scherpquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sig klopt natuurlijk niet, want ook in jouw sig is dat zo.
Je doelt op jezelf? Wil je je verhaal misschien doen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen; dat is niet waar
Dat weet ik, ik probeer je ook niet te overtuigen van iets, ofzo. Deelde slechts mijn ervaring.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lieve schat...
Zoals ik al zei, dit is dus zo'n geval waarbij ik wel weet dat het niet door eigen toedoen komt.
oh het is zeker niet slechtquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker gezongen, lekker rauw.
Viool en Mark Knopfler. Mijn god dat was te prachtigquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
oh het is zeker niet slecht
maar die gitaardeuntjes zijn gewoon geweldig om te horen... ik heb dat met 3 instrumenten. electrische gitaar, piano en viool... kan ik kippevel van krijgen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij "moeilijk veel" ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:02 schreef PeuRac het volgende:
Moeilijk veelaudio, drank, vreten en vuurwerk klaarstaan
Jij bent te scherpquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hartelijk dank daarvoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik probeer je ook niet te overtuigen van iets, ofzo. Deelde slechts mijn ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |