Alx was briljant. Tijdloos die muziek van Guns N' Roses.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Axl vrouwelijker krijsen dan menig echt wijfVandaar.
Goedzo Huppeltje!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga mooi deze discussie niet aan met je![]()
Ik heb net een warme maaltijd op en trek nu een biertje openIk ga deze dag lachend door en laat het door niets of niemand verzieken
![]()
Proost lieverds
Mja, deels.... Hun maken een foutieve berekening waardoor zij jou meer geld geven....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is niet hun fout dat jij geld opmaakt dat niet van jou is.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
weer snap ik de wending niet..
ja iemand die al 10 jaar werkt gaat minder snel weer studeren....
iemand die niet kan lezen en schrijven nog minder snel...
het gesprek ging over baantjes kunnen vinden
Dat! Enige argwaan mag je wel hebben als je om niets extra geld krijgt. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het meestal ook te mooi om waar te zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef L-E het volgende:
ja, maar hij kan het wel.. Lelijk is ie wel.. Doe mij maar Slashquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Axl vrouwelijker krijsen dan menig echt wijfVandaar.
Tja, maar dan heb je gewoon hele verkeerde keuzes in je leven gemaakt..als je jezelf niet kan onderhouden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet als je neiteens geld hebt om fatsoenlijk te eten..
Hijzelf is echter niet bepaald tijdloosquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alx was briljant. Tijdloos die muziek van Guns N' Roses.
ik heb op tijd opgezegd.. En ik dacht dat ik nog recht had op die maandquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
ze verpakken het zo dat ze het opnieuw berekend hebben en dat je recht hebt op meer, geen hond die daarom twijfelt, en al helemaal niet iemand die het al niet breed heeft en net 18 is geworden ofzo..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat! Enige argwaan mag je wel hebben als je om niets extra geld krijgt. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het meestal ook te mooi om waar te zijn.
Ik vind het nummer mooier dan zijn stem.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar hij kan het wel.. Lelijk is ie wel.. Doe mij maar Slash
Typische zijlijn praat.....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja, maar dan heb je gewoon hele verkeerde keuzes in je leven gemaakt..als je jezelf niet kan onderhouden.
Hetzelfde geldt voor het vroeg gaan werken i.p.v. een HBO-studie na de MBO o.i.d...als je "leren haat" en "veel chiller om meteen te gaan werken" moet je uiteindelijk niet klagen dat er overal om veel kwalificaties wordt gevraagd.
Het probleem bij het CW is dat je maar een nummer bent. Gelukkig weet ik nu wel een beetje hoe ik met die lui moet omgaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vriendin van me heeft daarom dus een werkcoach toegewezen gekregen.. Nadeel: die vent doet dus echt niks
ja.. Wat dat betreft.. Ik zie heel veel banen op het internet, waarvoor je dus een rijbewijs nodig hebt.. Ja.. Daar kan ik dus niks mee
Dat is niet eerlijk. Niet iedereen kan HBO studeren, ook al zou iemand dat willen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja, maar dan heb je gewoon hele verkeerde keuzes in je leven gemaakt..als je jezelf niet kan onderhouden.
Hetzelfde geldt voor het vroeg gaan werken i.p.v. een HBO-studie na de MBO o.i.d...als je "leren haat" en "veel chiller om meteen te gaan werken" moet je uiteindelijk niet klagen dat er overal om veel kwalificaties wordt gevraagd.
Bou, schatje.. Nee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
He, vergeet niet dat het absoluut niets tegen jou is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga mooi deze discussie niet aan met je![]()
Ik heb net een warme maaltijd op en trek nu een biertje openIk ga deze dag lachend door en laat het door niets of niemand verzieken
![]()
Proost lieverds
ik ben momenteel de hele dag 'starlight' van miles kennedy en slash aan het draaien..quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het nummer mooier dan zijn stem.
Vandaar mijn voorkeur voor de cover
Dat vond ik echt het slechtste nummer van die hele tourquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben momenteel de hele dag 'starlight' van miles kennedy en slash aan het draaien..
Ik vind het best je bekijkt het heel simpel allemaal. De werkelijkheid is helaas niet zo simpelquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
He, vergeet niet dat het absoluut niets tegen jou is.
Geniet er lekker van.
Ik werd altijd een beetje huiverig van die enveloppen van hen. Teveel en te onduidelijk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ze verpakken het zo dat ze het opnieuw berekend hebben en dat je recht hebt op meer, geen hond die daarom twijfelt, en al helemaal niet iemand die het al niet breed heeft en net 18 is geworden ofzo..
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk. Niet iedereen kan HBO studeren, ook al zou iemand dat willen.
Dat, precies dat. Soms maak je keuzes waardoor verder studeren/leren onmogelijk is. Daar moet je niet over klagen, want dat helpt niets, maar je hebt niet altijd alles in de hand. Niet altijd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bou, schatje.. Nee.
soms loopt het gewoon kutter dan je gedacht had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |