Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Waarschijnlijk niet zoveel als dat ik er hebquote:Op donderdag 30 december 2010 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik waarschijnlijk ook wel eens verzameld heb toen ik jonger was
Okee, valt toch wel mee, half uurtje toch?quote:
Smakelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
Maar nu moet ik echt even eten, doei![]()
Eetsequote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
Maar nu moet ik echt even eten, doei![]()
Jaquote:
Ik zie de link niet hoorquote:
En de PM?quote:
Is er ook niet maar ze ging daar net etenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaKunnen wij daten
[..]
Ik zie de link niet hoor![]()
Daten ?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaKunnen wij daten
[..]
Ik zie de link niet hoor![]()
Ik kan toch niet boos op jou blijvenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daten ?is de ruzie alweer bijgelegd
En uhm ik mag vast wel met jou daten hoor
Oh dearquote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft pgr veel moeite gedaan door dagenlang op haar dak te lopen, wordt hij alweer geloosd.
Ik vind dat eigenlijk best lullig voor die jongen. Doet hij zo veel moeite, krijgt hij dit weerquote:
nee das waar... ik ben onweerstaanbaarquote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan toch niet boos op jou blijven![]()
arme vraariequote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft pgr veel moeite gedaan door dagenlang op haar dak te lopen, wordt hij alweer geloosd.
kan je er snoep van kopen?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand een kortingsbon voor de Etos food afdeling?
http://enquete.xenos.nl/2(...)16fa0c7db0b79cf3.pdf
14 Mart, 14, dan gebeurt dat zoquote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best lullig voor die jongen. Doet hij zo veel moeite, krijgt hij dit weer. Dat had jurknijntje best wat tactvoller kunnen aanpakken
.
JA!!!!!!!!!! En pasta en noodlesoep enzoquote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee das waar... ik ben onweerstaanbaar![]()
![]()
![]()
[..]
arme vraarie
[..]
kan je er snoep van kopen?
Laten we hopen dat ze hier wel wat van leert danquote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
14 Mart, 14, dan gebeurt dat zo
Daar weet ik niks van?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zekerquote:
Heb ik wel vakerquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
zijn rocknijntje en vraarie een stelletje?
Ze ontkennen het vast, maar hij heeft dagenlang op haar dak gelopen en dat vond ze maar wat leuk... dat zegt wel genoeg, tochquote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
Yes, my dear Watson. The evidence is overwhelmingquote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze ontkennen het vast, maar hij heeft dagenlang op haar dak gelopen en dat vond ze maar wat leuk... dat zegt wel genoeg, toch.
Ik vind het wel romantisch van hem, de moeite die hij deedquote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes, my dear Watson. The evidence is overwhelming
Er staat helemaal geen typo inquote:Op donderdag 30 december 2010 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zegt zelf in de TT dat je je vriend gaat lozen.
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
Vriendlozen is een werkwoordquote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er staat helemaal geen typo in
Vond ik dat leuk?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze ontkennen het vast, maar hij heeft dagenlang op haar dak gelopen en dat vond ze maar wat leuk... dat zegt wel genoeg, toch.
Maar ik bedoel het zelfstandig naamwoordquote:
PGR is 18quote:Op donderdag 30 december 2010 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is dus de ontkenningsfase van Nijntje, waar ik al voor waarschuwde.
Ik vond het zo lullig om niet mee te doen met al zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uit je posts hier bleek van wel.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En? Op een oude fiets In een klassieke Ferrari moet je het leren.
15 is voor nu mijn grens hoorquote:
Dan niet meer nee, maar misschien is het dan ook wel belangrijk dat ik hem leuk vind...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies! Over 4 jaar is hij 22 en dan zou het geen probleem meer zijn.
Nee joh, uithuwelijken noemen ze datquote:Op donderdag 30 december 2010 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan niet meer nee, maar misschien is het dan ook wel belangrijk dat ik hem leuk vind...
grenzen?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
15 is voor nu mijn grens hoor
Sinds wanneer houdt verliefdheid rekening met leeftijd... zie het voordeel: jij hebt dan een vriendje met rijbewijs én auto, je vriendinnen hebben mazzel als ze dan een scooterjosti treffenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
15 is voor nu mijn grens hoor
Grenzen schmenzenquote:
Op welke datum plannen we dat huwelijk? Ergens in de zomer, zodat we het kunnen combineren met een KSC-barbecuemeet op kosten van het bruidspaar?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, uithuwelijken noemen ze dat
Daar doen we gelukkig niet aan in Nederlandquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, uithuwelijken noemen ze dat
psies...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grenzen schmenzenIk pak wat ik pakken kan
Dat dénk jij!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar doen we gelukkig niet aan in Nederland![]()
Ja, ik stem voorquote:Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op welke datum plannen we dat huwelijk? Ergens in de zomer, zodat we het kunnen combineren met een KSC-barbecuemeet op kosten van het bruidspaar?
Zeg jongedame, we gaan toch geen eigen mening hebben he?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar doen we gelukkig niet aan in Nederland![]()
Ik ben niet eens verliefd op hemquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer houdt verliefdheid rekening met leeftijd... zie het voordeel: jij hebt dan een vriendje met rijbewijs én auto, je vriendinnen hebben mazzel als ze dan een scooterjosti treffen.
quote:
Geregeldquote:
Niet in het Nederland waar ik woonquote:
ik hoor net dat Muck boodschappen gaat doen als jij in Rotterdam benquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grenzen schmenzenIk pak wat ik pakken kan
Mag toch wel?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg jongedame, we gaan toch geen eigen mening hebben he?![]()
De BBQ zou hier zijn alleen denk dat dan mijn ouders nog niet weg zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geregeld.
Ik zeg: vrijdag 1 juli, zal het ook alvast in de OP zetten. Wie stuurt de uitnodigingen per PM?
Ontkenningsfasequote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben niet eens verliefd op hem![]()
En het gaat me echt niet om indruk maken bij vrienden hoor
hhihihiquote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
Jij?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geregeld.
Ik zeg: vrijdag 1 juli, zal het ook alvast in de OP zetten. Wie stuurt de uitnodigingen per PM?
Think againquote:
Oh echt? Dan ga ik mee, boodschappen doenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik hoor net dat Muck boodschappen gaat doen als jij in Rotterdam ben
O, jij wilde ook de huwelijksreceptie organiseren? Primaquote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
De BBQ zou hier zijn alleen denk dat dan mijn ouders nog niet weg zijn
Hai Koenquote:
Dan mag hij ook de PM's doenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, jij wilde ook de huwelijksreceptie organiseren? Prima.
Hmmmmmmm en ik maar denken dat je pakt wat je pakken kan.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh echt? Dan ga ik mee, boodschappen doen![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, dat snap ik
![]()
Maar je mag mij wel pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2010 19:11:23 ]
Gelukkig komt hier iemand binnenvallen die wel degelijk uitgehuwelijkt is in Nederland:quote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet in het Nederland waar ik woon
Toch Koen?quote:
Ja, boodschappen, vet veelquote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hmmmmmmm en ik maar denken dat je pakt wat je pakken kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Wanneer krijg ik het geld?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, jij wilde ook de huwelijksreceptie organiseren? Prima.
Is goedquote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan mag hij ook de PM's doenDoe jij nog wel het weggeven?
NOTquote:Op donderdag 30 december 2010 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgend jaar zomer gaan jullie trouwen.
Het is maar dat je het alvast weet.
Zou Sym als KSC-papa dat niet doen dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan mag hij ook de PM's doenDoe jij nog wel het weggeven?
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet ik niet
Ik haal je LovelyBoyfriend wel overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, boodschappen, vet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ik heb weinig te zeggen in m'n huwelijk, maar volgens mij heb ik er ooit zelf voor gekozenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig komt hier iemand binnenvallen die wel degelijk uitgehuwelijkt is in Nederland:
[..]
Toch Koen?.
Nee, hij heeft in het echt dan wel vet veel kinderen, maar hier valt het wat tegenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou Sym als KSC-papa dat niet doen dan?.
Sorry PGR, heb al iemand die ik graag trouw wil blijvenquote:
Van de week wilde hij anders nog vaderlijk ingrijpen tussen BroekNijntje en BeroemdMeisjequote:Op donderdag 30 december 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hij heeft in het echt dan wel vet veel kinderen, maar hier valt het wat tegen![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh maar ik maak ook wel uitzonderingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel eens een bezette meneer gehad
En nee, dat is niet netjes, maar als die meneer blijft aandringen en ik vrijgezel ben, het vlees is zwak
Maar als ik weet wie het vriendinnetje is dan echt niet
Come on now, you knew you were lost
Op school zitten en geen kinderen hebben? No problemoquote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
vraag 1: Ik heb geen kinderen, is dat erg?
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry PGR, heb al iemand die ik graag trouw wil blijvenVan mijn leeftijd
Neequote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
vraag 1: Ik heb geen kinderen, is dat erg?
Dat zijn in zijn natuurquote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van de week wilde hij anders nog vaderlijk ingrijpen tussen BroekNijntje en BeroemdMeisje.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik haal je LovelyBoyfriend wel over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien wil lovelyboyfriend wel mee doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan trouw je volgend jaar met BeroemdMeisje, ook goed... nog steeds een KSC-huwelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry PGR, heb al iemand die ik graag trouw wil blijvenVan mijn leeftijd
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh maar ik maak ook wel uitzonderingenIk heb wel eens een bezette meneer gehad
En nee, dat is niet netjes, maar als die meneer blijft aandringen en ik vrijgezel ben, het vlees is zwak
Maar als ik weet wie het vriendinnetje is dan echt niet
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien wil lovelyboyfriend wel mee doen
Oeh, dat zou natuurlijk dubbel feest zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Omdat jij op mijn dak zat...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe komen ze erbij dat wij een stelletje zijn?
Nou, wat ben ik liefquote:
Wat zeg je nou? was hij je aan het dekken?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat jij op mijn dak zat...
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
vraag 2: Ik eet bureaustoelen, kan dit blaren veroorzaken?
Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, wat ben ik liefIk ben gewoon een ordinaire slet!
Dus?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat jij op mijn dak zat...
Veel plezierquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Koen66 het volgende:
Ff met de koters sterretjes afsteken
Have Funquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Koen66 het volgende:
Dudequote:Op donderdag 30 december 2010 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben nog zo ons best gedaan voor je, pgr.
Mijn huis dekken? Nah, denk het niet...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? was hij je aan het dekken?
ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is pgr dakdekker?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn huis dekken? Nah, denk het niet...
Dat mag helemaal nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Koen66 het volgende:
And I'm loving itquote:
Nee, Rietdekker... alleen had hij niets te doen die dagen, want Riet was ziek. En dus ging hij rondjes lopen op dat dak.quote:
Och, arme Riet.... Is alles nu weer goed met haar?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Rietdekker... alleen had hij niets te doen die dagen, want Riet was ziek. En dus ging hij rondjes lopen op dat dak.
Dudequote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat nou? Proberen we een meid voor je te hosselen, is het weer niet goed.
Liever dakdekker dan Nijntjes-dekkerquote:
Ja, ze is alleen wel flink afgevallen door de ziekte, dus nu noemen ze haar 'Rietje'.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och, arme Riet.... Is alles nu weer goed met haar?
Oh, ik had het over mezelfquote:
Wat nou? Proberen we een meid voor je te hosselen, is het weer niet goedquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ik had het over mezelfMaar aangezien je het zo vrolijk zegt gok ik dat je dat ook vond
bedoelde dat je van bezette mannen af blijft. Althans vaakquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rietje Dekker?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze is alleen wel flink afgevallen door de ziekte, dus nu noemen ze haar 'Rietje'.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze is alleen wel flink afgevallen door de ziekte, dus nu noemen ze haar 'Rietje'.
Ik hoor een echo.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zet je hoorapparaat uitquote:
echo cho cho ho ho ho Merry X-Masquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoorwat jij wil
Ik vind het ook van mezelf
![]()
Ik heb het nog maar 2 keer gehad hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
bedoelde dat je van bezette mannen af blijft. Althans vaak
zullen we voor jou ook gaan zoeken?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze was zo ontdaan door die nieuwe bijnaam, dat ze alcoholiste is geworden... ze heeft tegenwoordig dan ook regelmatig een stuk in haar rietkraag.quote:
Dan hoor je een piep geen echo, dat weet je toch wel?quote:
Ik gaf jou ook een cadeauquote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het nog maar 2 keer gehad hoorEn zocht ze echt niet zelf op
Dus maar, vind dat zelf ook niet fijn
Behalve die getrouwde man lang geleden, die gaf me altijd dure cadeaus
![]()
Nee nee, geloof er niks van dat je het niet zochtquote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
En zocht ze echt niet zelf op![]()
Ja! Laten we dat doenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
zullen we voor jou ook gaan zoeken?
Echo kan ookquote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan hoor je een piep geen echo, dat weet je toch wel?
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik gaf jou ook een cadeau
Waar ik nog steeds geen pic van heb
Nee, dan hoor je helemaal niets meer...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan hoor je een piep geen echo, dat weet je toch wel?
wat zouden we voor type voor Mart moeten zoeken denk je?quote:
Bij jij zo om te kopen?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het nog maar 2 keer gehad hoorEn zocht ze echt niet zelf op
Dus maar, vind dat zelf ook niet fijn
Behalve die getrouwde man lang geleden, die gaf me altijd dure cadeaus
![]()
Dan nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee nee, geloof er niks van dat je het niet zocht
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ik vind hem wel een mama's kindjequote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat zouden we voor type voor Mart moeten zoeken denk je?
Een lieve en zorgzame mevrouwquote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat zouden we voor type voor Mart moeten zoeken denk je?
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niemand te hosselen
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nietVolgens mij geil jij op iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nee, ik vond em al leuk en toen was ik 17 en had ik net de verkering uit en was ik sip en wilde ie me wel meenemen naar concerten en kreeg ik luchtjes enzoquote:
open jij een topic? Mart zoekt Vrouw, dan mag jij de yvon jaspers van het topic zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een lieve en zorgzame mevrouw![]()
Wel opletten he?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij geil jij op iedereen
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Haiquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
open jij een topic? Mart zoekt Vrouw, dan mag jij de yvon jaspers van het topic zijn
Aha, op die manierquote:Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik vond em al leuk en toen was ik 17 en had ik net de verkering uit en was ik sip en wilde ie me wel meenemen naar concerten en kreeg ik luchtjes enzo
Hey Myrquote:
Die van boeken houdt en kan strijken, en iemand die niet moeilijk doet qua eten en de beperkingen in het menu accepteertquote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een lieve en zorgzame mevrouw![]()
Ssssst, m'n imagoquote:
Okee, dus jij mag moeilijk doen over eten, maar zij niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van boeken houdt en kan strijken, en iemand die niet moeilijk doet qua eten en de beperkingen in het menu accepteert.
Nee, dat is zonde van de treinenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Haihoe is het?
[..]Nee, want deze boerin is daar denk ik niet geschikt voor
En ik denk dat Mart me voor een van zijn treinen gooit als ik dat zou doen
Ik had verwacht dat het slechter zou gaan na nog geen 2 uur slaap vannacht. Maar het gaat eigenlijk wel goed.quote:
nog bepaalde leeftijd en haarkleur?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van boeken houdt en kan strijken, en iemand die niet moeilijk doet qua eten en de beperkingen in het menu accepteert.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is zonde van de treinen.
Als zij er maar niet moeilijk over doet dat ik een verfijnde smaak heb, mag ze er best moeilijk over doen hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, dus jij mag moeilijk doen over eten, maar zij niet?![]()
Ik heb niks gezegd over het niet inzetten van andere lijfstraffen hequote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]In dat geval, topic here I come
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het slechter zou gaan na nog geen 2 uur slaap vannacht. Maar het gaat eigenlijk wel goed.en met jou?
linkje?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]In dat geval, topic here I come
we hebben een kandidaat voor Mart gevonden Marijkequote:
Consider it notedquote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als zij er maar niet moeilijk over doet dat ik een verfijnde smaak heb, mag ze er best moeilijk over doen hoor.
Is dat een belofte?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over het niet inzetten van andere lijfstraffen he.
Ja, ik zag d'r alquote:Op donderdag 30 december 2010 19:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben een kandidaat voor Mart gevonden Marijke
Toffe avond gehad.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]2 uur slaap
Heb je wat leuks gedaan?
Hier nog steeds ziekig en geen stemmaar voel me nu wel verbazingwekkend opgewekt
Ja, komt ook door de temperatuur.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
Is het bij jullie ook zo koud ineens?
Wie weet...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Consider it noted
[..]
Is dat een belofte?![]()
Euh Neequote:Op donderdag 30 december 2010 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
Is het bij jullie ook zo koud ineens?
Fijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toffe avond gehad.Vanavond vroeg naar bed en dan ben ik weer helemaal lekker.
Aww, beterschap.
Jammerquote:Op donderdag 30 december 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar Mart, maak je geen zorgen, ik zou nooit zo'n topic maken zonder jou toestemming
Weet ik tochquote:Op donderdag 30 december 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar Mart, maak je geen zorgen, ik zou nooit zo'n topic maken zonder jou toestemming
Ik broed er even op nogquote:
Boeken lezen, films en tv kijken en treinen laten rijden!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Wat doen jullie naast FOK!, werk & slapen en eten?
Tv kijken, serietjes kijken, filmpjes kijken en wowenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Wist ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, komt ook door de temperatuur.
In deze vakantie niet echt veel...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
En als je echt ververst ook niet?quote:
Het hebben van een levenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
FF op F5 drukken...quote:
HELDquote:
Wat is dat dan?quote:
Neuken.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tv kijken, serietjes kijken, filmpjes kijken en FM11En jij?
Ieuwquote:
Ohnee, bah, seks.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IeuwDat doe je toch niet?
Ik hou geen tijd overquote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tv kijken, serietjes kijken, filmpjes kijken en wowenEn jij?
Maar ehh...quote:
niks dat is ons levenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Heb je dan al iets anders te doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dat word dus niet meer voorlezen
Ja dat zeiden die andere 11.634 dames die in m'n bed lagen ookquote:
Wat? ik vraag of ze komt, niet of ze komt...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dat word dus niet meer voorlezen
Ik wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? ik vraag of ze komt, niet of ze komt...
Oh.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? ik vraag of ze komt, niet of ze komt...
ja ik moet eigenlijk neuken, maar ik hoor dat dat vies is dus doe ik dat nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je dan al iets anders te doen?
Vrouwelijke bedbugs bedoel je?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja dat zeiden die andere 11.634 dames die in m'n bed lagen ook
Kijk, kwaliteitsposts!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig is Dagoduck nog net een leeuw dan.
Of de opblaaspoppen die hij lek heeft gestoken door mis te mikken.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrouwelijke bedbugs bedoel je?
Nee, breezers.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrouwelijke bedbugs bedoel je?
Ah mooi, je hebt dus niets te doenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik moet eigenlijk neuken, maar ik hoor dat dat vies is dus doe ik dat niet
oh ja dat wil ik welquote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah mooi, je hebt dus niets te doenKun je mij voorlezen
Ikke dus niet want levenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
Wie is er morgenavond hier te vinden?
Breezers zeggen tegen jou dat ze geen maagden doen?quote:
Wat versta je onder avond?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of de opblaaspoppen die hij lek heeft gestoken door mis te mikken.
quote:
Ik, want ik ga heerlijk niets doenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
Onee, dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Breezers zeggen tegen jou dat ze geen maagden doen?
Ik denk ik wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
Tussen 20 en 22quote:
Zou erg vriendloos zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onee, dat kan natuurlijk niet.
Ik nietquote:
Ik doe met je meequote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik, want ik ga heerlijk niets doen
Jaaaa ik ookquote:
Samen niets doen?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaaa ik ook's Avonds en 's nachts dan, geen zin om dat de hele dag te doen
Gezelligquote:
Van mij welquote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Normaal vraag ik dit niet, maar mag ik het volgende topic openen?Ik weet een leuke TT
Als dat is omdat we hier gezellig kletsen dan is het geen spammen maar gewoon postenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet hier alles vol spammen he
Van mij mag jequote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Normaal vraag ik dit niet, maar mag ik het volgende topic openen?Ik weet een leuke TT
Ik zal niet hunten.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Haphaphapquote:Op donderdag 30 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als dat is omdat we hier gezellig kletsen dan is het geen spammen maar gewoon posten![]()
Daar heb je de ballen toch niet voorquote:
Lieverd, dat doe je toch sowieso nietquote:
Sorryquote:
Ik vind het wel grappigquote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, dat doe je toch sowieso niet
[..]
Sorry
Mag ik dan wel de nieuwe openen?quote:
Vroeger wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, dat doe je toch sowieso niet
neequote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik dan wel de nieuwe openen?
Oh, dan mag jij ook welquote:
Die is stomquote:
Ik hunt niet, dat is stom, daarom vroeg ik ook of ik em mocht openenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |