Ah mooi, je hebt dus niets te doenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik moet eigenlijk neuken, maar ik hoor dat dat vies is dus doe ik dat niet
oh ja dat wil ik welquote:Op donderdag 30 december 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah mooi, je hebt dus niets te doenKun je mij voorlezen
Ikke dus niet want levenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
Wie is er morgenavond hier te vinden?
Breezers zeggen tegen jou dat ze geen maagden doen?quote:
Wat versta je onder avond?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of de opblaaspoppen die hij lek heeft gestoken door mis te mikken.
quote:
Ik, want ik ga heerlijk niets doenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
Onee, dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Breezers zeggen tegen jou dat ze geen maagden doen?
Ik denk ik wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
Tussen 20 en 22quote:
Zou erg vriendloos zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onee, dat kan natuurlijk niet.
Ik nietquote:
Ik doe met je meequote:Op donderdag 30 december 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik, want ik ga heerlijk niets doen
Jaaaa ik ookquote:
Samen niets doen?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaaa ik ook's Avonds en 's nachts dan, geen zin om dat de hele dag te doen
Gezelligquote:
Van mij welquote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Normaal vraag ik dit niet, maar mag ik het volgende topic openen?Ik weet een leuke TT
Als dat is omdat we hier gezellig kletsen dan is het geen spammen maar gewoon postenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet hier alles vol spammen he
Van mij mag jequote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Normaal vraag ik dit niet, maar mag ik het volgende topic openen?Ik weet een leuke TT
Ik zal niet hunten.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Haphaphapquote:Op donderdag 30 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als dat is omdat we hier gezellig kletsen dan is het geen spammen maar gewoon posten![]()
Daar heb je de ballen toch niet voorquote:
Lieverd, dat doe je toch sowieso nietquote:
Sorryquote:
Ik vind het wel grappigquote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, dat doe je toch sowieso niet
[..]
Sorry
Mag ik dan wel de nieuwe openen?quote:
Vroeger wel.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, dat doe je toch sowieso niet
neequote:Op donderdag 30 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik dan wel de nieuwe openen?
Oh, dan mag jij ook welquote:
Die is stomquote:
Ik hunt niet, dat is stom, daarom vroeg ik ook of ik em mocht openenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |