quote:Op donderdag 30 december 2010 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En? Op een oude fiets In een klassieke Ferrari moet je het leren.
15 is voor nu mijn grens hoorquote:
Dan niet meer nee, maar misschien is het dan ook wel belangrijk dat ik hem leuk vind...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies! Over 4 jaar is hij 22 en dan zou het geen probleem meer zijn.
Nee joh, uithuwelijken noemen ze datquote:Op donderdag 30 december 2010 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan niet meer nee, maar misschien is het dan ook wel belangrijk dat ik hem leuk vind...
grenzen?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
15 is voor nu mijn grens hoor
Sinds wanneer houdt verliefdheid rekening met leeftijd... zie het voordeel: jij hebt dan een vriendje met rijbewijs én auto, je vriendinnen hebben mazzel als ze dan een scooterjosti treffenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
15 is voor nu mijn grens hoor
Grenzen schmenzenquote:
Op welke datum plannen we dat huwelijk? Ergens in de zomer, zodat we het kunnen combineren met een KSC-barbecuemeet op kosten van het bruidspaar?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, uithuwelijken noemen ze dat
Daar doen we gelukkig niet aan in Nederlandquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, uithuwelijken noemen ze dat
psies...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grenzen schmenzenIk pak wat ik pakken kan
Dat dénk jij!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar doen we gelukkig niet aan in Nederland![]()
Ja, ik stem voorquote:Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op welke datum plannen we dat huwelijk? Ergens in de zomer, zodat we het kunnen combineren met een KSC-barbecuemeet op kosten van het bruidspaar?
Zeg jongedame, we gaan toch geen eigen mening hebben he?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar doen we gelukkig niet aan in Nederland![]()
Ik ben niet eens verliefd op hemquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer houdt verliefdheid rekening met leeftijd... zie het voordeel: jij hebt dan een vriendje met rijbewijs én auto, je vriendinnen hebben mazzel als ze dan een scooterjosti treffen.
quote:
Geregeldquote:
Niet in het Nederland waar ik woonquote:
ik hoor net dat Muck boodschappen gaat doen als jij in Rotterdam benquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grenzen schmenzenIk pak wat ik pakken kan
Mag toch wel?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg jongedame, we gaan toch geen eigen mening hebben he?![]()
De BBQ zou hier zijn alleen denk dat dan mijn ouders nog niet weg zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geregeld.
Ik zeg: vrijdag 1 juli, zal het ook alvast in de OP zetten. Wie stuurt de uitnodigingen per PM?
Ontkenningsfasequote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben niet eens verliefd op hem![]()
En het gaat me echt niet om indruk maken bij vrienden hoor
hhihihiquote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
zijn rocknijntje en vraarie een stelletje?
Jij?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geregeld.
Ik zeg: vrijdag 1 juli, zal het ook alvast in de OP zetten. Wie stuurt de uitnodigingen per PM?
Think againquote:
Oh echt? Dan ga ik mee, boodschappen doenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik hoor net dat Muck boodschappen gaat doen als jij in Rotterdam ben
O, jij wilde ook de huwelijksreceptie organiseren? Primaquote:Op donderdag 30 december 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
De BBQ zou hier zijn alleen denk dat dan mijn ouders nog niet weg zijn
Hai Koenquote:
Dan mag hij ook de PM's doenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, jij wilde ook de huwelijksreceptie organiseren? Prima.
Hmmmmmmm en ik maar denken dat je pakt wat je pakken kan.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh echt? Dan ga ik mee, boodschappen doen![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, dat snap ik
![]()
Maar je mag mij wel pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2010 19:11:23 ]
Gelukkig komt hier iemand binnenvallen die wel degelijk uitgehuwelijkt is in Nederland:quote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet in het Nederland waar ik woon
Toch Koen?quote:
Ja, boodschappen, vet veelquote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hmmmmmmm en ik maar denken dat je pakt wat je pakken kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Wanneer krijg ik het geld?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, jij wilde ook de huwelijksreceptie organiseren? Prima.
Is goedquote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan mag hij ook de PM's doenDoe jij nog wel het weggeven?
NOTquote:Op donderdag 30 december 2010 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgend jaar zomer gaan jullie trouwen.
Het is maar dat je het alvast weet.
Zou Sym als KSC-papa dat niet doen dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan mag hij ook de PM's doenDoe jij nog wel het weggeven?
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet ik niet
Ik haal je LovelyBoyfriend wel overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, boodschappen, vet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ik heb weinig te zeggen in m'n huwelijk, maar volgens mij heb ik er ooit zelf voor gekozenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig komt hier iemand binnenvallen die wel degelijk uitgehuwelijkt is in Nederland:
[..]
Toch Koen?.
Nee, hij heeft in het echt dan wel vet veel kinderen, maar hier valt het wat tegenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou Sym als KSC-papa dat niet doen dan?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |