quote:Op donderdag 30 december 2010 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En? Op een oude fiets In een klassieke Ferrari moet je het leren.
15 is voor nu mijn grens hoorquote:
Dan niet meer nee, maar misschien is het dan ook wel belangrijk dat ik hem leuk vind...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies! Over 4 jaar is hij 22 en dan zou het geen probleem meer zijn.
Nee joh, uithuwelijken noemen ze datquote:Op donderdag 30 december 2010 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan niet meer nee, maar misschien is het dan ook wel belangrijk dat ik hem leuk vind...
grenzen?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
15 is voor nu mijn grens hoor
Sinds wanneer houdt verliefdheid rekening met leeftijd... zie het voordeel: jij hebt dan een vriendje met rijbewijs én auto, je vriendinnen hebben mazzel als ze dan een scooterjosti treffenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
15 is voor nu mijn grens hoor
Grenzen schmenzenquote:
Op welke datum plannen we dat huwelijk? Ergens in de zomer, zodat we het kunnen combineren met een KSC-barbecuemeet op kosten van het bruidspaar?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, uithuwelijken noemen ze dat
Daar doen we gelukkig niet aan in Nederlandquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, uithuwelijken noemen ze dat
psies...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grenzen schmenzenIk pak wat ik pakken kan
Dat dénk jij!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar doen we gelukkig niet aan in Nederland![]()
Ja, ik stem voorquote:Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op welke datum plannen we dat huwelijk? Ergens in de zomer, zodat we het kunnen combineren met een KSC-barbecuemeet op kosten van het bruidspaar?
Zeg jongedame, we gaan toch geen eigen mening hebben he?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar doen we gelukkig niet aan in Nederland![]()
Ik ben niet eens verliefd op hemquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer houdt verliefdheid rekening met leeftijd... zie het voordeel: jij hebt dan een vriendje met rijbewijs én auto, je vriendinnen hebben mazzel als ze dan een scooterjosti treffen.
quote:
Geregeldquote:
Niet in het Nederland waar ik woonquote:
ik hoor net dat Muck boodschappen gaat doen als jij in Rotterdam benquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grenzen schmenzenIk pak wat ik pakken kan
Mag toch wel?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeg jongedame, we gaan toch geen eigen mening hebben he?![]()
De BBQ zou hier zijn alleen denk dat dan mijn ouders nog niet weg zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geregeld.
Ik zeg: vrijdag 1 juli, zal het ook alvast in de OP zetten. Wie stuurt de uitnodigingen per PM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |