Laten we hopen dat ze hier wel wat van leert danquote:Op donderdag 30 december 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
14 Mart, 14, dan gebeurt dat zo
Daar weet ik niks van?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft pgr veel moeite gedaan door dagenlang op haar dak te lopen, wordt hij alweer geloosd.
Zekerquote:
Heb ik wel vakerquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
zijn rocknijntje en vraarie een stelletje?
Ze ontkennen het vast, maar hij heeft dagenlang op haar dak gelopen en dat vond ze maar wat leuk... dat zegt wel genoeg, tochquote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
Yes, my dear Watson. The evidence is overwhelmingquote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze ontkennen het vast, maar hij heeft dagenlang op haar dak gelopen en dat vond ze maar wat leuk... dat zegt wel genoeg, toch.
Ik vind het wel romantisch van hem, de moeite die hij deedquote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes, my dear Watson. The evidence is overwhelming
Er staat helemaal geen typo inquote:Op donderdag 30 december 2010 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zegt zelf in de TT dat je je vriend gaat lozen.
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 30 december 2010 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
Vriendlozen is een werkwoordquote:Op donderdag 30 december 2010 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er staat helemaal geen typo in
Vond ik dat leuk?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze ontkennen het vast, maar hij heeft dagenlang op haar dak gelopen en dat vond ze maar wat leuk... dat zegt wel genoeg, toch.
Maar ik bedoel het zelfstandig naamwoordquote:
PGR is 18quote:Op donderdag 30 december 2010 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is dus de ontkenningsfase van Nijntje, waar ik al voor waarschuwde.
Ik vond het zo lullig om niet mee te doen met al zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uit je posts hier bleek van wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |