Van de week wilde hij anders nog vaderlijk ingrijpen tussen BroekNijntje en BeroemdMeisjequote:Op donderdag 30 december 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hij heeft in het echt dan wel vet veel kinderen, maar hier valt het wat tegen![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh maar ik maak ook wel uitzonderingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel eens een bezette meneer gehad
En nee, dat is niet netjes, maar als die meneer blijft aandringen en ik vrijgezel ben, het vlees is zwak
Maar als ik weet wie het vriendinnetje is dan echt niet
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Op school zitten en geen kinderen hebben? No problemoquote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
vraag 1: Ik heb geen kinderen, is dat erg?
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry PGR, heb al iemand die ik graag trouw wil blijvenVan mijn leeftijd
Neequote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
vraag 1: Ik heb geen kinderen, is dat erg?
Dat zijn in zijn natuurquote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van de week wilde hij anders nog vaderlijk ingrijpen tussen BroekNijntje en BeroemdMeisje.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik haal je LovelyBoyfriend wel over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien wil lovelyboyfriend wel mee doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan trouw je volgend jaar met BeroemdMeisje, ook goed... nog steeds een KSC-huwelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry PGR, heb al iemand die ik graag trouw wil blijvenVan mijn leeftijd
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh maar ik maak ook wel uitzonderingenIk heb wel eens een bezette meneer gehad
En nee, dat is niet netjes, maar als die meneer blijft aandringen en ik vrijgezel ben, het vlees is zwak
Maar als ik weet wie het vriendinnetje is dan echt niet
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien wil lovelyboyfriend wel mee doen
Oeh, dat zou natuurlijk dubbel feest zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Omdat jij op mijn dak zat...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoe komen ze erbij dat wij een stelletje zijn?
Nou, wat ben ik liefquote:
Wat zeg je nou? was hij je aan het dekken?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat jij op mijn dak zat...
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
vraag 2: Ik eet bureaustoelen, kan dit blaren veroorzaken?
Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, wat ben ik liefIk ben gewoon een ordinaire slet!
Dus?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat jij op mijn dak zat...
Veel plezierquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Koen66 het volgende:
Ff met de koters sterretjes afsteken
Have Funquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Koen66 het volgende:
Dudequote:Op donderdag 30 december 2010 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben nog zo ons best gedaan voor je, pgr.
Mijn huis dekken? Nah, denk het niet...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? was hij je aan het dekken?
ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is pgr dakdekker?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn huis dekken? Nah, denk het niet...
Dat mag helemaal nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Koen66 het volgende:
And I'm loving itquote:
Nee, Rietdekker... alleen had hij niets te doen die dagen, want Riet was ziek. En dus ging hij rondjes lopen op dat dak.quote:
Och, arme Riet.... Is alles nu weer goed met haar?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Rietdekker... alleen had hij niets te doen die dagen, want Riet was ziek. En dus ging hij rondjes lopen op dat dak.
Dudequote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat nou? Proberen we een meid voor je te hosselen, is het weer niet goed.
Liever dakdekker dan Nijntjes-dekkerquote:
Ja, ze is alleen wel flink afgevallen door de ziekte, dus nu noemen ze haar 'Rietje'.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och, arme Riet.... Is alles nu weer goed met haar?
Oh, ik had het over mezelfquote:
Wat nou? Proberen we een meid voor je te hosselen, is het weer niet goedquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ik had het over mezelfMaar aangezien je het zo vrolijk zegt gok ik dat je dat ook vond
bedoelde dat je van bezette mannen af blijft. Althans vaakquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rietje Dekker?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze is alleen wel flink afgevallen door de ziekte, dus nu noemen ze haar 'Rietje'.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze is alleen wel flink afgevallen door de ziekte, dus nu noemen ze haar 'Rietje'.
Ik hoor een echo.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zet je hoorapparaat uitquote:
echo cho cho ho ho ho Merry X-Masquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |