ik ookquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, wat ben ik liefIk ben gewoon een ordinaire slet!
Wat is pgr dakdekker?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn huis dekken? Nah, denk het niet...
Dat mag helemaal nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Koen66 het volgende:
Ff met de koters sterretjes afsteken
And I'm loving itquote:
Nee, Rietdekker... alleen had hij niets te doen die dagen, want Riet was ziek. En dus ging hij rondjes lopen op dat dak.quote:
Och, arme Riet.... Is alles nu weer goed met haar?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Rietdekker... alleen had hij niets te doen die dagen, want Riet was ziek. En dus ging hij rondjes lopen op dat dak.
Dudequote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat nou? Proberen we een meid voor je te hosselen, is het weer niet goed.
Liever dakdekker dan Nijntjes-dekkerquote:
Ja, ze is alleen wel flink afgevallen door de ziekte, dus nu noemen ze haar 'Rietje'.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och, arme Riet.... Is alles nu weer goed met haar?
Oh, ik had het over mezelfquote:
Wat nou? Proberen we een meid voor je te hosselen, is het weer niet goedquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ik had het over mezelfMaar aangezien je het zo vrolijk zegt gok ik dat je dat ook vond
bedoelde dat je van bezette mannen af blijft. Althans vaakquote:Op donderdag 30 december 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, wat ben ik liefIk ben gewoon een ordinaire slet!
Rietje Dekker?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze is alleen wel flink afgevallen door de ziekte, dus nu noemen ze haar 'Rietje'.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ze is alleen wel flink afgevallen door de ziekte, dus nu noemen ze haar 'Rietje'.
Ik hoor een echo.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zet je hoorapparaat uitquote:
echo cho cho ho ho ho Merry X-Masquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |