quote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoorwat jij wil
Ik vind het ook van mezelf

Ik heb het nog maar 2 keer gehad hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
bedoelde dat je van bezette mannen af blijft. Althans vaak
 En zocht ze echt niet zelf op
 En zocht ze echt niet zelf op  Dus maar, vind dat zelf ook niet fijn
 Dus maar, vind dat zelf ook niet fijn  Behalve die getrouwde man lang geleden, die gaf me altijd dure cadeaus
 Behalve die getrouwde man lang geleden, die gaf me altijd dure cadeaus  

zullen we voor jou ook gaan zoeken?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat nou? Proberen we een meid voor je te hosselen, is het weer niet goed.

Ze was zo ontdaan door die nieuwe bijnaam, dat ze alcoholiste is geworden... ze heeft tegenwoordig dan ook regelmatig een stuk in haar rietkraag.quote:

Dan hoor je een piep geen echo, dat weet je toch wel?quote:

Ik gaf jou ook een cadeauquote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het nog maar 2 keer gehad hoorEn zocht ze echt niet zelf op
Dus maar, vind dat zelf ook niet fijn

Nee nee, geloof er niks van dat je het niet zochtquote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
En zocht ze echt niet zelf op

Ja! Laten we dat doenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
zullen we voor jou ook gaan zoeken?

Echo kan ookquote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan hoor je een piep geen echo, dat weet je toch wel?

quote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik gaf jou ook een cadeau
Waar ik nog steeds geen pic van heb
 Ja, da's waar ook
 Ja, da's waar ook  Zal ik echt morgen uploaden, ben nu te duf om em op te zoeken
 Zal ik echt morgen uploaden, ben nu te duf om em op te zoeken  

Nee, dan hoor je helemaal niets meer...quote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan hoor je een piep geen echo, dat weet je toch wel?

wat zouden we voor type voor Mart moeten zoeken denk je?quote:

Bij jij zo om te kopen?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het nog maar 2 keer gehad hoorEn zocht ze echt niet zelf op
Dus maar, vind dat zelf ook niet fijn

Dan nietquote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee nee, geloof er niks van dat je het niet zocht

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away

quote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia

Ik vind hem wel een mama's kindjequote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat zouden we voor type voor Mart moeten zoeken denk je?

Een lieve en zorgzame mevrouwquote:Op donderdag 30 december 2010 19:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat zouden we voor type voor Mart moeten zoeken denk je?

quote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niemand te hosselen

quote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nietVolgens mij geil jij op iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||

Nee, ik vond em al leuk en toen was ik 17 en had ik net de verkering uit en was ik sip en wilde ie me wel meenemen naar concerten en kreeg ik luchtjes enzoquote:

open jij een topic? Mart zoekt Vrouw, dan mag jij de yvon jaspers van het topic zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een lieve en zorgzame mevrouw

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |