Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
quote:
laterquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben niet echt vrolijk, dus sla dit topic wel over
Nee, niet doen!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bis Later PGRquote:
Niet weg gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
dawasalweer een half uur geledenquote:
Een mens zal ooit moeten etenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dawasalweer een half uur geleden
Het grote rillen is weer begonnenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wasserdanmeissie, lucht je hart
Keequote:
Ik nietquote:
Als we door waren gegaan met ruzieën was dit mijn PI gewordenquote:
Bomencollectiequote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ook best in blije doen vandaag, gelukkig
Nee, dan moet ik gillen en dat doet pijn aan m'n keelquote:
Maar er heerst vrede dus deze PIquote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als we door waren gegaan met ruzieën was dit mijn PI geworden
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als we door waren gegaan met ruzieën was dit mijn PI geworden
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dat is handigMaar ik ben toch blij dat ik dat wel af en toe heb
dat is niet handigquote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dat is handigMaar ik ben toch blij dat ik dat wel af en toe heb
Tongen in een chagerijnige buiquote:
geef ik je wel een kop thee met honingquote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik gillen en dat doet pijn aan m'n keelMaar dankje
goedmaaksex goedmaakkusquote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tongen in een chagerijnige bui![]()
* Trevland geeft Marijke een warme knuffelquote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het grote rillen is weer begonnenZit al met 2 dekentjes op de bank
En hoofdpijn
Dus vrolijk ben ik nu niet echt
Maar dankje
[..]
Kee
vegetarisch eten is er niet altijd, dus dat scheelt ook weer, maar het is niet echt handig voor je gewichtquote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Scheelt geld, tijd en niet altijd is het eten lekker. Dat scheelt dat wel weer!
spannundddddquote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
De iemand waarbij ik een een vriendin spamde op hyves is online
Reactie: Fuck you allquote:
Te Laatquote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
De iemand waarbij ik een een vriendin spamde op hyves is online
PI-edit
Tja, ik ben dan ook niet vegetarisch.. En gewicht, als je niet eet gaat het ook niet lang goedquote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vegetarisch eten is er niet altijd, dus dat scheelt ook weer, maar het is niet echt handig voor je gewicht
quote:
Dat kloppert helemaalquote:
Dankjequote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Marijke een warme knuffel![]()
Balen dat het slecht met je gaat
ondergewicht ftwquote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Tja, ik ben dan ook niet vegetarisch.. En gewicht, als je niet eet gaat het ook niet lang goed
zij toch?quote:
He bah, ik hang er ook tegen aan, ben ik bang voor dat ik ook zo aan de beurt benquote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje' S avonds heb ik er altijd meer last van
Ik zal vanavond ook wel weer verhoging hebben
Nee, dat klopt, je bent van vlees en bloed. Je kunt wel vegetariër zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Tja, ik ben dan ook niet vegetarisch.. En gewicht, als je niet eet gaat het ook niet lang goed
Pro-Anna allezzquote:Op woensdag 29 december 2010 17:59 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Er zijn wel wat site's voor inspiratie voor je
pro ano sitesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:59 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Hoef ik niet, eten is belangrijkquote:Op woensdag 29 december 2010 17:59 schreef Tonkey het volgende:
[..]
omdat die stiekem toch 00,00000000001 nanometer per jaar beweegt.quote:
Ik zag hem bewegen net!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omdat die stiekem toch 00,00000000001 nanometer per jaar beweegt.
Neen, da's niks voor mijquote:Op woensdag 29 december 2010 18:00 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ben je lid of eigenaar van de site?
kanniet, zaterdag pasquote:
anorexia kende wel wat chicks die dat hadden echt niet gezond meerquote:
Dago is er voor de postcount fappers.quote:
PI smiley spreken elkaar nogal tegen daar...quote:
Ik fap nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dago is er voor de postcount fappers.
oeps, jij bent een meisje enzo.
Alles leuk en aardig, maar je weet hopelijk dat eetstoornissen en heel moeilijk te behandelen zijn en dat van alle psychiatrische stoornissen in die categorie de meeste mensen sterven (hetzij door de gevolgen van de stoornis hetzij door zelfmoord). Niet echt een onderwerp om grapjes over te maken imhoquote:
Nou inderdaad...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar je weet hopelijk dat eetstoornissen en heel moeilijk te behandelen zijn en dat van alle psychiatrische stoornissen in die categorie de meeste mensen sterven (hetzij door de gevolgen van de stoornis hetzij door zelfmoord). Niet echt een onderwerp om grapjes over te maken imho
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:02 schreef Tonkey het volgende:
[..]
He, ik ben het net vergeten.
Maargoed, deze dan: 41(al op 1%...)
altijd eerst de kleine lettertjes lezen.quote:
Had ik gelezenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
altijd eerst de kleine lettertjes lezen.
dat dusquote:Op woensdag 29 december 2010 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar je weet hopelijk dat eetstoornissen en heel moeilijk te behandelen zijn en dat van alle psychiatrische stoornissen in die categorie de meeste mensen sterven (hetzij door de gevolgen van de stoornis hetzij door zelfmoord). Niet echt een onderwerp om grapjes over te maken imho
ik had mijn fout al ingezien.quote:
Ik weer op 1quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 17:03 uur
01. 170 RockNijntje
02. 152 Marijkezwolle
03. 133 Stuart
04. 105 suikertaartje
05. 082 Koen66
06. 073 TheFamousMan
Het is zelfs nog erger!quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 18:03 uur
01. 239 RockNijntje
02. 164 Marijkezwolle
03. 158 TheFamousMan
04. 133 Stuart
05. 127 suikertaartje
06. 088 Koen66
je post heel veel smileys enzo, dan gaat het heel snelquote:
Jij kent veel mensen met problemenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kén wel 3 meisjes met anorexia, maar da's ook echt niet grappig, allemaal in klinieken opgenomen enzo.
Maar met 2 van de 3 gaat het weer goed, de 3e wil nog steeds niet eten
Niet heel heel heel veel, een beetje heel veel maarquote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je post heel veel smileys enzo, dan gaat het heel snel
In de OP, een linkje naar 'Piles stats' daar staan alle cijfertjes.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Waar haal je zo snel zulke lijsten vandaan?
zoek een levenquote:
mijn dagrecord is 650 ofzoquote:
He, waar zitten hier die emoticons. Hier moet dus zo'n fluitend mannetje komen te staan, gevolgd door (A)quote:
650 in KSC?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn dagrecord is 650 ofzo
het record van Fok! is iets van 1500
Ehm, een lange weg te gaan lees ik welquote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
koewl, wat voor eentjequote:
nicht in dieser KSC, in whole fok.quote:
Dank u! (gaat zo hard dat ik er bijna overheen gelezen had)quote:Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
In de OP, een linkje naar 'Piles stats' daar staan alle cijfertjes.
quote:
Ik dacht alquote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nicht in dieser KSC, in whole fok.
Wie post hier nou veel smileys?quote:
gaat snel ja, maar in Onzin voor je leven gaat het nog veul sneller, als je bijvoorbeeld in NachtBagger komt kijken na 12-enquote:Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dank u! (gaat zo hard dat ik er bijna overheen gelezen had)
O - ) heet die hierquote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef Tonkey het volgende:
[..]
He, waar zitten hier die emoticons. Hier moet dus zo'n fluitend mannetje komen te staan, gevolgd door (A)
Meerquote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ehm, dat zal ik niet vaak zien. Geen tijd voor fok dan...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
g
[..]
gaat snel ja, maar in Onzin voor je leven gaat het nog veul sneller, als je bijvoorbeeld in NachtBagger komt kijken na 12-en
g?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
g
[..]
gaat snel ja, maar in Onzin voor je leven gaat het nog veul sneller, als je bijvoorbeeld in NachtBagger komt kijken na 12-en
Slaap jij 's nachts?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ehm, dat zal ik niet vaak zien. Geen tijd voor fok dan...
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wie post hier nou veel smileys?
Jaa kloptquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Tonkey het volgende:
[..]Thanks
Ow, op deklikken is al genoeg zie ik...
Nou genoeg kindersquote:
ik typ dan eerst, en door mijn internet komt de quote er dan later in.quote:
Valt wel mee, ten tijde van de onz-sc stonden de posters daar boven aan, ook op de zondag tijdens dat sbs6 gezeikquote:Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
g
[..]
Sorry mevrouw Marijkequote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou genoeg kindersDit is niet ONZ he?
Hier ookquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik typ dan eerst, en door mijn internet komt de quote er dan later in.
sorry juffrouw Mariekequote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou genoeg kindersDit is niet ONZ he?
Meer KSC'enquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Giertje het volgende:
iemand nog goeie voornemens voor aankomend jaar?
Vaak wel, heb de nachtdienst naar mijn huisdier overgedragen. Vleermuizen kunnen beter omgaan met weinig licht.quote:
Evenveel drinken, en nog meer genietenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Giertje het volgende:
Zo heette mijn juffrouw van groep 3!quote:
Heb jij een vleermuis als huisdier?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Vaak wel, heb de nachtdienst naar mijn huisdier overgedragen. Vleermuizen kunnen beter omgaan met weinig licht.
Dan ben ik een vleermuisquote:Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Vaak wel, heb de nachtdienst naar mijn huisdier overgedragen. Vleermuizen kunnen beter omgaan met weinig licht.
koewlquote:Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo heette mijn juffrouw van groep 3!
Ik nog niet denk ook dat ik maar niet doequote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Giertje het volgende:
Nee, maar wist zo snel niets anders.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb jij een vleermuis als huisdier?
goede voornemensquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Giertje het volgende:
oh, okquote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Nee, maar wist zo snel niets anders.
Goed voornemen, succes gegarandeerd!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik nog niet denk ook dat ik maar niet doe
Ja, een katquote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oh, ok
wel een ander huisdier?
En geen kans op tegen slagenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Goed voornemen, succes gegarandeerd!
bij mij nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Goed voornemen, succes gegarandeerd!
jij houd niet van smileys?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef Giertje het volgende:
ik heb geen voornemens zoals ieder jaar laat ik me wel weer verrassen en ik zie wel wat er gebeurd
KATTEN ZIJN DE SHIT!quote:
Als jullie zo graag alleen smileys ed willen posten dan wisselen jullie maar msn-adressen uit....quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij mij niet
niet genoeg discipline.
Nee hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jullie zo graag alleen smileys ed willen posten dan wisselen jullie maar msn-adressen uit....Sorry
Ik vind het gezellig dat jullie er zijn, maar niet zo zeg maar
Maar misschien ben ik de enige hoor
ik gebruik ze niet overmatig veelquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij houd niet van smileys?
ik snap het, ik hou opquote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jullie zo graag alleen smileys ed willen posten dan wisselen jullie maar msn-adressen uit....Sorry
Jaag ik je weg?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Zo, dit was mijn ksc ervaring hier, doei
Poesjesquote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Zo, dit was mijn ksc ervaring hier, doei
in my opinionquote:
Cool heb jij een vleermuis?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Oke, dan nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaag ik je weg?Niet gaaaaan!
![]()
quote:
Afkortingen zijn goed, maar niet als je ze in twee talen moet kennenquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool heb jij een vleermuis?
Goed plan! Eten maken om vervolgens te laten staan is zo'n zonde!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens wat eten maken en dan eten [ afbeelding ]
ja ST je leest het goed, ik doe zelf wat bakken
Dag dagquote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef RockNijntje het volgende:
Rust zal neerdalen, want ik moet eten
Dag Fok!kertjes![]()
dat dus en ook over dat gezeik met postcounts en over hyves vind ik mateloos irritantquote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Smakelijk, en kook zequote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens wat eten maken en dan eten [ afbeelding ]
ja ST je leest het goed, ik doe zelf wat bakken
Doperwtjes en worteltjes, hamburger en krieltjesquote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Goed plan! Eten maken om vervolgens te laten staan is zo'n zonde!
Wat gaat het worden?
jij hebt niet je dag vandaag?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat dus en ook over dat gezeik met postcounts en over hyves vind ik mateloos irritant
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Nee hoorGing er meer om dat ik gewoon snachts slaap...
Smakelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef RockNijntje het volgende:
Rust zal neerdalen, want ik moet eten
Dag Fok!kertjes![]()
Hyves? Nog niet tegengekomen hier...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat dus en ook over dat gezeik met postcounts en over hyves vind ik mateloos irritant
Lekker hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doperwtjes en worteltjes, hamburger en krieltjes
Klinkt goedquote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doperwtjes en worteltjes, hamburger en krieltjes
oow jawel hoor maar ik irriteer me er al een poosje er aan en ik weet dat ik niet de enige benquote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij hebt niet je dag vandaag?
Ik heb het ook niet zo op postcount geilers, en hyves doe ik al een tijdje niet meer aan, maar smileys kunnen wel irritant zijn ja, sorry!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow jawel hoor maar ik irriteer me er al een poosje er aan en ik weet dat ik niet de enige ben
Laterrrrquote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ik probeer vaker te komen, zodat ik geen nieuwe meer ben![]()
mooiquote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op postcount geilers, en hyves doe ik al een tijdje niet meer aan, maar smileys kunnen wel irritant zijn ja, sorry!
Ik zal erop letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef Barretje80 het volgende:
zoo..
welkom in het grote mensen topic!
dat puberaal gepost over niks os ook weer over??heey barretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
zoo..
dat puberaal gepost over niks os ook weer over??Mwa... geen idee... Zal vast niet, anders waren er niet al 2419 topics (gok ik zo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gentleman!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef Stuart het volgende:
Was leuk om DM en Sym te zien vandaag
Is goed, gezellig!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ik probeer vaker te komen, zodat ik geen nieuwe meer ben![]()
En nu is er genoeg over gezegdquote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op postcount geilers, en hyves doe ik al een tijdje niet meer aan, maar smileys kunnen wel irritant zijn ja, sorry!
Ik zal erop letten
zoo..
dat puberaal gepost over niks os ook weer over??Hai spuit11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van je katers!?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef Stuart het volgende:
Was leuk om DM en Sym te zien vandaag
er is een verschil tussen volwassen posten om niks en puberaal posten om niksquote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Mwa... geen idee... Zal vast niet, anders waren er niet al 2419 topics (gok ik zo)
whahaahhaa ik droomde laatst dat ik kaal werdquote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed, gezellig!
[..]
En nu is er genoeg over gezegd![]()
Oeh oeh, ik mag gratis haarverf testenIk had laatst gedroomd over die haarverf, dat ik vergeten was de kleur toe te voegen en toen had ik wit haar
![]()
Oke, ik zal proberen in de eerste groep te blijvenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen volwassen posten om niks en puberaal posten om niks
He, je opstandige PI is terugquote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen volwassen posten om niks en puberaal posten om niks
ze zittten me aan te kijken of ik gek ben geworden...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai spuit11Foto's van je katers!?
Je katers?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ze zittten me aan te kijken of ik gek ben geworden...
laat mij ook even puberaal posten jah!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, je opstandige PI is terug
die jah..quote:
Sorry puberale mevrouw!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
laat mij ook even puberaal posten jah!
kennen we niet nog even een spoed meet ergens tussen plannen??quote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik wilde je ook zien
Maar hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik ben ziek nuquote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kennen we niet nog even een spoed meet ergens tussen plannen??
(zonder kinderen!!)
snel beter worden, stu gaat maandag weer weg!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ziek nuIk hoop me snel beter te voelen, maar heb geen flauw idee hoe lang dat duurt
Maar lijkt me leuk
![]()
HoiHoi DaMaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond. Meet met Sym en Stu was gezellig. Volgens mij zijn ze in Hoofddorp nu in ieder geval door de thee heen, maar die hielp wel tegen de hoofdpijn en het lichte ziekgevoel.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
(zonder kinderen!!)
en dan bedoel ik voornamelijk <10 kinderen..
ondanks de rammelende eierstokken zijn de kids van een ander nog steeds irritant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]mijn oogappeltje is niet irritant
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Kan me voorstellen dat het gezellig was, over Stu kan ik niet oordelen, maar de meets dat ik jou en Symph trof, waren jullie alletwee, gezellige gasten.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond. Meet met Sym en Stu was gezellig. Volgens mij zijn ze in Hoofddorp nu in ieder geval door de thee heen, maar die hielp wel tegen de hoofdpijn en het lichte ziekgevoel.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
snel beter worden, stu gaat maandag weer weg!
hoe laat vlieg je stu?? doen we een schiphol meet!!
Jij ook al?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, vooral hoofdpijn vandaag en erg vermoeid en niet echt veel trek nog de hele dag, beetje zeurderig gevoel in onderbuik... maar mijn eetlust begint alweer terug te komen, dus ik denk vooral een beetje erg vermoeid.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook al?Ik vind het verdacht
![]()
En hoi
voor een euro naar londonquote:Op woensdag 29 december 2010 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is wel heel kort dag, ik stel voor om een Londen meet te doen als ze weer van die vluchten van een euro hebben
![]()
Nou het begon bij mij ook met hoofdpijn, als je er morgen keelpijn bij krijgt dan is het raakquote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, vooral hoofdpijn vandaag en erg vermoeid en niet echt veel trek nog de hele dag, beetje zeurderig gevoel in onderbuik... maar mijn eetlust begint alweer terug te komen, dus ik denk vooral een beetje erg vermoeid.
Ja, bij Ryanair hebben ze soms dat soort actiesquote:
O... ik werd vanochtend wel wakker met een volle neus. En nee, ik had er geen M&M's in gestopt.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou het begon bij mij ook met hoofdpijn, als je er morgen keelpijn bij krijgt dan is het raak![]()
ik wil mee london isquote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, bij Ryanair hebben ze soms dat soort actiesEn dan wil ik best 20 tickets voorschieten
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
O... ik werd vanochtend wel wakker met een volle neus. En nee, ik had er geen M&M's in gestopt.
Ja operatie geslaagd!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
(zonder kinderen!!)
en dan bedoel ik voornamelijk <10 kinderen..
ondanks de rammelende eierstokken zijn de kids van een ander nog steeds irritant!
Deze week nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]dan kan ik nog wel
![]()
Ja, Londen is wel gaafquote:
Als ik me beter voel, zal ik dan vrijdag even langskomen?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deze week nog?dan kan ik nog wel
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
hij is er uit???????????en heb je er veel last van???
Hebben ze nu afgemaakt wat ze de vorige keer niet lukte?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en de verdoving werkt nog deels, dus ik heb er geen last van
![]()
en erger dan de vorige keer kan het sowieso niet zijn
3 januari is maandag... dat zou toch moeten kunnen??quote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik me beter voel, zal ik dan vrijdag even langskomen?![]()
Heb je weer groene hechtingen?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en de verdoving werkt nog deels, dus ik heb er geen last van
![]()
en erger dan de vorige keer kan het sowieso niet zijn
uhuh, binnen een kwartierquote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben ze nu afgemaakt wat ze de vorige keer niet lukte?.
Ja hoor, dan zou ik wel kunnenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
3 januari is maandag... dat zou toch moeten kunnen??
(nouja.. Ik ben een keertje vrij)
Neequote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb je weer groene hechtingen?
Lang leve de gynaecoloogquote:
Maandag kan ik wel, vrijdag nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoor, dan zou ik wel kunnenAlleen denk ik dat dat voor ST lastig wordt en voor LL ook want die moet dan werken... Dus dat zou ik wat sneu vinden, want die willen stu ook graag zien
Ik ben er vrijdag nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik me beter voel, zal ik dan vrijdag even langskomen?![]()
Woeiquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neewitte
maar deze lossen wel zelf op
Oh, maandag zou kunnenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maandag kan ik wel, vrijdag niet
ah.. +1..quote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maandag kan ik wel, vrijdag niet
Ja, hij viel bijna om van verbazing dat ze de vorige keer zo lang bezig warenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig ging het dit keer wat sneller dan.
quote:
quote:
O, dit keer had je iemand die wel verstand van zaken heeft?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij viel bijna om van verbazing dat ze de vorige keer zo lang bezig waren
quote:
Woah, een heel teamquote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij viel bijna om van verbazing dat ze de vorige keer zo lang bezig waren
[..]
en ze waren met z'n vieren
![]()
huh de 8e?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer
Ga je wat leuks doen?
En we hadden de 8e in elk geval nog een date staan toch?
ja, een heuse ziekenhuisdoktergynaecologenmeneerquote:Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dit keer had je iemand die wel verstand van zaken heeft?.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh de 8e?
OMG mijn geheugen wat doe je?
ohja fuck LOL agenda
Veel plezier!quote:
Was ie leuk, vrijgezel en rijk?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, een heuse ziekenhuisdoktergynaecologenmeneer
ik heb overdag een verjaardag en ik ga nog even langs mijn schoonmoeder, hoezo? ben je in de buurt?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer
Ga je wat leuks doen?
En we hadden de 8e in elk geval nog een date staan toch?
Nee, dan zou ik gewoon naar je toekomenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb overdag een verjaardag en ik ga nog even langs mijn schoonmoeder, hoezo? ben je in de buurt?
Ja, nee, vast welquote:Op woensdag 29 december 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ie leuk, vrijgezel en rijk?
Mhh... jammer van die 2equote:
Ja het is een verjaardag/open huis feestje... savonds gewoon thuis ivm de beestjes en Koenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik gewoon naar je toekomenMaar klinkt gezellig
dat wel maar toch de sfeer enzo geweldigquote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Londen is wel gaafAlleen kan ik nooit zo lang in dat soort steden zijn, vind het net wat te druk doorgaans
Ja, het was ook meer leuk als in grappig, niet echt helemaal jouw type..quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 29 december 2010 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is een verjaardag/open huis feestje... savonds gewoon thuis ivm de beestjes en Koen
Ja dat vind ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 18:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel maar toch de sfeer enzo geweldig
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het was ook meer leuk als in grappig, niet echt helemaal jouw type..
Oh, en lang was hij ook al niet
Ik houd ryanair in de gaten jaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil ook wel een keer naar Londen, ben er nog nooit geweest
okee, één keer, maar dat was alleen op een treinstation op doorreis![]()
En de anderen waren allemaal oudquote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja preciesEn Sander is nog bij z'n vader?
[..]
Ja dat vind ik ook
[..]Dan houdt het helemaal op
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd ryanair in de gaten ja
Ik had jou ook willen zienquote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik wilde je ook zien
Maar hoi
ST in Londonquote:Op woensdag 29 december 2010 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil ook wel een keer naar Londen, ben er nog nooit geweest
okee, één keer, maar dat was alleen op een treinstation op doorreis![]()
We kunnen voor 30 euro naar London in februari!!!!quote:
Londen is groooooooooooooooooooooot hoor, wist je dat?quote:
Met Ryanair zeker?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We kunnen voor 30 euro naar London in februari!!!!Zullen we?
Ja, maar ik vind je wel als je daar bent hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Londen is groooooooooooooooooooooot hoor, wist je dat?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
We kunnen voor 30 euro naar London in februari!!!!Zullen we?
Ja, want dan bel je me en dan zeg je: waar ben je?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind je wel als je daar bent hoor
Ja, preciesquote:Op woensdag 29 december 2010 18:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dan bel je me en dan zeg je: waar ben je?
En dan zeg ik dat en dan kom je daarheen
Uiteraardquote:
die doet het niet goedquote:Op woensdag 29 december 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.bookryanair.com/skysales/FRSelect.aspx
15.99 enkele reis op bepaalde data![]()
Daar staan ook ooit vluchten voor 1 centquote:
Volgens de site nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die doet het niet goed![]()
komt daar niets meer bij dan?
London meetquote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens de site nietDus ik vind dat we met meerdere mensen naar Londen moeten
![]()
Meld, ligt alleen wel aan de datumquote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Jaaaaaaaaa ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Beter dan nog nooitquote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben pas één keer in Londen geweest![]()
Ikke alleen maar in Birminghamquote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben pas één keer in Londen geweest![]()
Ja, die heb ik gezien.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel die van dat ik zelf met eten moest klaar maken
* RockNijntje zou dat ook wel willenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart woont al meer dan 6 jaar in Engeland
En dan wel meteen een weekendje, toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Laten we dat plannenDe voorwaarden van Ryanair zijn:
Boekingsperiode: vri 24 dec. 10 - don 6 jan. 11
Reisperiode: din 1 feb. 11 - zat 26 mrt. 11
Reisdagen: maa - zon (Afhankelijk van beschikbaarheid)
Ik stem voor ergens in maart omdat begin feb ook al meetquote:Op woensdag 29 december 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Laten we dat plannenDe voorwaarden van Ryanair zijn:
Boekingsperiode: vri 24 dec. 10 - don 6 jan. 11
Reisperiode: din 1 feb. 11 - zat 26 mrt. 11
Reisdagen: maa - zon (Afhankelijk van beschikbaarheid)
Ja toch!?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan wel meteen een weekendje, toch?
Hahaha, de mannen dumpen we wel ergens danquote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja toch!?En dan zonder mannen, want winkelen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |