quote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
hij is er uit???????????en heb je er veel last van???
Hebben ze nu afgemaakt wat ze de vorige keer niet lukte?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en de verdoving werkt nog deels, dus ik heb er geen last van
![]()
en erger dan de vorige keer kan het sowieso niet zijn
3 januari is maandag... dat zou toch moeten kunnen??quote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik me beter voel, zal ik dan vrijdag even langskomen?![]()
Heb je weer groene hechtingen?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en de verdoving werkt nog deels, dus ik heb er geen last van
![]()
en erger dan de vorige keer kan het sowieso niet zijn
uhuh, binnen een kwartierquote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben ze nu afgemaakt wat ze de vorige keer niet lukte?.
Ja hoor, dan zou ik wel kunnenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
3 januari is maandag... dat zou toch moeten kunnen??
(nouja.. Ik ben een keertje vrij)
Neequote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb je weer groene hechtingen?
Lang leve de gynaecoloogquote:
Maandag kan ik wel, vrijdag nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoor, dan zou ik wel kunnenAlleen denk ik dat dat voor ST lastig wordt en voor LL ook want die moet dan werken... Dus dat zou ik wat sneu vinden, want die willen stu ook graag zien
Ik ben er vrijdag nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik me beter voel, zal ik dan vrijdag even langskomen?![]()
Woeiquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neewitte
maar deze lossen wel zelf op
Oh, maandag zou kunnenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maandag kan ik wel, vrijdag niet
ah.. +1..quote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maandag kan ik wel, vrijdag niet
Ja, hij viel bijna om van verbazing dat ze de vorige keer zo lang bezig warenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig ging het dit keer wat sneller dan.
quote:
quote:
O, dit keer had je iemand die wel verstand van zaken heeft?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij viel bijna om van verbazing dat ze de vorige keer zo lang bezig waren
quote:
Woah, een heel teamquote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij viel bijna om van verbazing dat ze de vorige keer zo lang bezig waren
[..]
en ze waren met z'n vieren
![]()
huh de 8e?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer
Ga je wat leuks doen?
En we hadden de 8e in elk geval nog een date staan toch?
ja, een heuse ziekenhuisdoktergynaecologenmeneerquote:Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dit keer had je iemand die wel verstand van zaken heeft?.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh de 8e?
OMG mijn geheugen wat doe je?
ohja fuck LOL agenda
Veel plezier!quote:
Was ie leuk, vrijgezel en rijk?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, een heuse ziekenhuisdoktergynaecologenmeneer
ik heb overdag een verjaardag en ik ga nog even langs mijn schoonmoeder, hoezo? ben je in de buurt?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer
Ga je wat leuks doen?
En we hadden de 8e in elk geval nog een date staan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |