kennen we niet nog even een spoed meet ergens tussen plannen??quote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde je ook zien
Maar hoi

)
 ) 
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous

Ik ben ziek nuquote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kennen we niet nog even een spoed meet ergens tussen plannen??
(zonder kinderen!!)
 Ik hoop me snel beter te voelen, maar heb geen flauw idee hoe lang dat duurt
 Ik hoop me snel beter te voelen, maar heb geen flauw idee hoe lang dat duurt  Maar lijkt me leuk
 Maar lijkt me leuk  

snel beter worden, stu gaat maandag weer weg!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ziek nuIk hoop me snel beter te voelen, maar heb geen flauw idee hoe lang dat duurt
Maar lijkt me leuk

.
.

HoiHoi DaMaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond. Meet met Sym en Stu was gezellig. Volgens mij zijn ze in Hoofddorp nu in ieder geval door de thee heen, maar die hielp wel tegen de hoofdpijn en het lichte ziekgevoel.

quote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
(zonder kinderen!!)
en dan bedoel ik voornamelijk <10 kinderen..
ondanks de rammelende eierstokken zijn de kids van een ander nog steeds irritant! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]mijn oogappeltje is niet irritant
 ils qui sont décédés
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles

Kan me voorstellen dat het gezellig was, over Stu kan ik niet oordelen, maar de meets dat ik jou en Symph trof, waren jullie alletwee, gezellige gasten.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond. Meet met Sym en Stu was gezellig. Volgens mij zijn ze in Hoofddorp nu in ieder geval door de thee heen, maar die hielp wel tegen de hoofdpijn en het lichte ziekgevoel.

quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
snel beter worden, stu gaat maandag weer weg!
hoe laat vlieg je stu?? doen we een schiphol meet!!
 Dat is wel heel kort dag, ik stel voor om een Londen meet te doen als ze weer van die vluchten van een euro hebben
 Dat is wel heel kort dag, ik stel voor om een Londen meet te doen als ze weer van die vluchten van een euro hebben  

Jij ook al?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef DaMart het volgende:
 Ik vind het verdacht
 Ik vind het verdacht  

Nou ja, vooral hoofdpijn vandaag en erg vermoeid en niet echt veel trek nog de hele dag, beetje zeurderig gevoel in onderbuik... maar mijn eetlust begint alweer terug te komen, dus ik denk vooral een beetje erg vermoeid.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook al?Ik vind het verdacht

En hoi

voor een euro naar londonquote:Op woensdag 29 december 2010 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is wel heel kort dag, ik stel voor om een Londen meet te doen als ze weer van die vluchten van een euro hebben

Nou het begon bij mij ook met hoofdpijn, als je er morgen keelpijn bij krijgt dan is het raakquote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, vooral hoofdpijn vandaag en erg vermoeid en niet echt veel trek nog de hele dag, beetje zeurderig gevoel in onderbuik... maar mijn eetlust begint alweer terug te komen, dus ik denk vooral een beetje erg vermoeid.

Ja, bij Ryanair hebben ze soms dat soort actiesquote:
 En dan wil ik best 20 tickets voorschieten
 En dan wil ik best 20 tickets voorschieten  

O... ik werd vanochtend wel wakker met een volle neus. En nee, ik had er geen M&M's in gestopt.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou het begon bij mij ook met hoofdpijn, als je er morgen keelpijn bij krijgt dan is het raak

ik wil mee london isquote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, bij Ryanair hebben ze soms dat soort actiesEn dan wil ik best 20 tickets voorschieten

quote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
O... ik werd vanochtend wel wakker met een volle neus. En nee, ik had er geen M&M's in gestopt.

Ja operatie geslaagd!quote:

quote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
(zonder kinderen!!)
en dan bedoel ik voornamelijk <10 kinderen..
ondanks de rammelende eierstokken zijn de kids van een ander nog steeds irritant! Deze week nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Deze week nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]dan kan ik nog wel

Ja, Londen is wel gaafquote:
 Alleen kan ik nooit zo lang in dat soort steden zijn, vind het net wat te druk doorgaans
 Alleen kan ik nooit zo lang in dat soort steden zijn, vind het net wat te druk doorgaans  

Als ik me beter voel, zal ik dan vrijdag even langskomen?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deze week nog?dan kan ik nog wel

quote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
hij is er uit???????????en heb je er veel last van???
 en de verdoving werkt nog deels, dus ik heb er geen last van

Hebben ze nu afgemaakt wat ze de vorige keer niet lukte?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]

en erger dan de vorige keer kan het sowieso niet zijn
 .
.

3 januari is maandag... dat zou toch moeten kunnen??quote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik me beter voel, zal ik dan vrijdag even langskomen?
 )
 )

Heb je weer groene hechtingen?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]

en erger dan de vorige keer kan het sowieso niet zijn

uhuh, binnen een kwartierquote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben ze nu afgemaakt wat ze de vorige keer niet lukte?.

Ja hoor, dan zou ik wel kunnenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
3 januari is maandag... dat zou toch moeten kunnen??
(nouja.. Ik ben een keertje vrij)
 Alleen denk ik dat dat voor ST lastig wordt en voor LL ook want die moet dan werken... Dus dat zou ik wat sneu vinden, want die willen stu ook graag zien
 Alleen denk ik dat dat voor ST lastig wordt en voor LL ook want die moet dan werken... Dus dat zou ik wat sneu vinden, want die willen stu ook graag zien  

Neequote:Op woensdag 29 december 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb je weer groene hechtingen?
 witte
  witte   maar deze lossen wel zelf op
  maar deze lossen wel zelf op   

Lang leve de gynaecoloogquote:

Maandag kan ik wel, vrijdag nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoor, dan zou ik wel kunnenAlleen denk ik dat dat voor ST lastig wordt en voor LL ook want die moet dan werken... Dus dat zou ik wat sneu vinden, want die willen stu ook graag zien

Ik ben er vrijdag nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik me beter voel, zal ik dan vrijdag even langskomen?

Woeiquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neewitte
maar deze lossen wel zelf op

Hoef je in elk geval niet meer terug
 Hoef je in elk geval niet meer terug  

Oh, maandag zou kunnenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maandag kan ik wel, vrijdag niet

ah.. +1..quote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maandag kan ik wel, vrijdag niet

Ja, hij viel bijna om van verbazing dat ze de vorige keer zo lang bezig warenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig ging het dit keer wat sneller dan.

quote:
 en ze waren met z'n vieren

quote:
 Jammer
 Jammer  Ga je wat leuks doen?
 Ga je wat leuks doen? 

O, dit keer had je iemand die wel verstand van zaken heeft?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij viel bijna om van verbazing dat ze de vorige keer zo lang bezig waren
 .
.

quote:

Woah, een heel teamquote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hij viel bijna om van verbazing dat ze de vorige keer zo lang bezig waren
[..]

huh de 8e?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer
Ga je wat leuks doen?
En we hadden de 8e in elk geval nog een date staan toch?

ja, een heuse ziekenhuisdoktergynaecologenmeneerquote:Op woensdag 29 december 2010 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dit keer had je iemand die wel verstand van zaken heeft?.

quote:Op woensdag 29 december 2010 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh de 8e?
OMG mijn geheugen wat doe je?
ohja fuck LOL agenda

Veel plezier!quote:

Was ie leuk, vrijgezel en rijk?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, een heuse ziekenhuisdoktergynaecologenmeneer

ik heb overdag een verjaardag en ik ga nog even langs mijn schoonmoeder, hoezo? ben je in de buurt?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jammer
Ga je wat leuks doen?
En we hadden de 8e in elk geval nog een date staan toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |