Nee hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jullie zo graag alleen smileys ed willen posten dan wisselen jullie maar msn-adressen uit....Sorry
Ik vind het gezellig dat jullie er zijn, maar niet zo zeg maar
Maar misschien ben ik de enige hoor
ik gebruik ze niet overmatig veelquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij houd niet van smileys?
ik snap het, ik hou opquote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als jullie zo graag alleen smileys ed willen posten dan wisselen jullie maar msn-adressen uit....Sorry
Jaag ik je weg?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Zo, dit was mijn ksc ervaring hier, doei
Poesjesquote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Zo, dit was mijn ksc ervaring hier, doei
in my opinionquote:
Cool heb jij een vleermuis?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Vaak wel, heb de nachtdienst naar mijn huisdier overgedragen. Vleermuizen kunnen beter omgaan met weinig licht.
Oke, dan nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaag ik je weg?Niet gaaaaan!
![]()
quote:
Afkortingen zijn goed, maar niet als je ze in twee talen moet kennenquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool heb jij een vleermuis?
Goed plan! Eten maken om vervolgens te laten staan is zo'n zonde!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens wat eten maken en dan eten [ afbeelding ]
ja ST je leest het goed, ik doe zelf wat bakken
Dag dagquote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef RockNijntje het volgende:
Rust zal neerdalen, want ik moet eten
Dag Fok!kertjes![]()
dat dus en ook over dat gezeik met postcounts en over hyves vind ik mateloos irritantquote:Op woensdag 29 december 2010 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Smakelijk, en kook zequote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens wat eten maken en dan eten [ afbeelding ]
ja ST je leest het goed, ik doe zelf wat bakken
Doperwtjes en worteltjes, hamburger en krieltjesquote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Goed plan! Eten maken om vervolgens te laten staan is zo'n zonde!
Wat gaat het worden?
jij hebt niet je dag vandaag?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat dus en ook over dat gezeik met postcounts en over hyves vind ik mateloos irritant
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Nee hoorGing er meer om dat ik gewoon snachts slaap...
Smakelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 18:14 schreef RockNijntje het volgende:
Rust zal neerdalen, want ik moet eten
Dag Fok!kertjes![]()
Hyves? Nog niet tegengekomen hier...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat dus en ook over dat gezeik met postcounts en over hyves vind ik mateloos irritant
Lekker hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doperwtjes en worteltjes, hamburger en krieltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |