nicht in dieser KSC, in whole fok.quote:

Dank u! (gaat zo hard dat ik er bijna overheen gelezen had)quote:Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
In de OP, een linkje naar 'Piles stats' daar staan alle cijfertjes.

quote:

Ik dacht alquote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nicht in dieser KSC, in whole fok.

Wie post hier nou veel smileys?quote:

gaat snel ja, maar in Onzin voor je leven gaat het nog veul sneller, als je bijvoorbeeld in NachtBagger komt kijken na 12-enquote:Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dank u! (gaat zo hard dat ik er bijna overheen gelezen had)

O - ) heet die hierquote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef Tonkey het volgende:
[..]
He, waar zitten hier die emoticons. Hier moet dus zo'n fluitend mannetje komen te staan, gevolgd door (A)

Meerquote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn dagrecord is 650 ofzo
het record van Fok! is iets van 1500

Ehm, dat zal ik niet vaak zien. Geen tijd voor fok dan...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
g
[..]
gaat snel ja, maar in Onzin voor je leven gaat het nog veul sneller, als je bijvoorbeeld in NachtBagger komt kijken na 12-en

g?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
g
[..]
gaat snel ja, maar in Onzin voor je leven gaat het nog veul sneller, als je bijvoorbeeld in NachtBagger komt kijken na 12-en

Slaap jij 's nachts?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:08 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ehm, dat zal ik niet vaak zien. Geen tijd voor fok dan...

quote:Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wie post hier nou veel smileys?

Jaa kloptquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Tonkey het volgende:
[..]Thanks
Ow, op deklikken is al genoeg zie ik...

Nou genoeg kindersquote:
 Dit is niet ONZ he?
 Dit is niet ONZ he?

ik typ dan eerst, en door mijn internet komt de quote er dan later in.quote:

Valt wel mee, ten tijde van de onz-sc stonden de posters daar boven aan, ook op de zondag tijdens dat sbs6 gezeikquote:Op woensdag 29 december 2010 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
g
[..]

Sorry mevrouw Marijkequote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou genoeg kindersDit is niet ONZ he?

Hier ookquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik typ dan eerst, en door mijn internet komt de quote er dan later in.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |