Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
quote:
laterquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben niet echt vrolijk, dus sla dit topic wel over
Nee, niet doen!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bis Later PGRquote:
Niet weg gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
dawasalweer een half uur geledenquote:
Een mens zal ooit moeten etenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dawasalweer een half uur geleden
Het grote rillen is weer begonnenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wasserdanmeissie, lucht je hart
Keequote:
Ik nietquote:
Als we door waren gegaan met ruzieën was dit mijn PI gewordenquote:
Bomencollectiequote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ook best in blije doen vandaag, gelukkig
Nee, dan moet ik gillen en dat doet pijn aan m'n keelquote:
Maar er heerst vrede dus deze PIquote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als we door waren gegaan met ruzieën was dit mijn PI geworden
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als we door waren gegaan met ruzieën was dit mijn PI geworden
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dat is handigMaar ik ben toch blij dat ik dat wel af en toe heb
dat is niet handigquote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Dat is handigMaar ik ben toch blij dat ik dat wel af en toe heb
Tongen in een chagerijnige buiquote:
geef ik je wel een kop thee met honingquote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik gillen en dat doet pijn aan m'n keelMaar dankje
goedmaaksex goedmaakkusquote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tongen in een chagerijnige bui![]()
* Trevland geeft Marijke een warme knuffelquote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het grote rillen is weer begonnenZit al met 2 dekentjes op de bank
En hoofdpijn
Dus vrolijk ben ik nu niet echt
Maar dankje
[..]
Kee
vegetarisch eten is er niet altijd, dus dat scheelt ook weer, maar het is niet echt handig voor je gewichtquote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Scheelt geld, tijd en niet altijd is het eten lekker. Dat scheelt dat wel weer!
spannundddddquote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
De iemand waarbij ik een een vriendin spamde op hyves is online
Reactie: Fuck you allquote:
Te Laatquote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
De iemand waarbij ik een een vriendin spamde op hyves is online
PI-edit
Tja, ik ben dan ook niet vegetarisch.. En gewicht, als je niet eet gaat het ook niet lang goedquote:Op woensdag 29 december 2010 17:57 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vegetarisch eten is er niet altijd, dus dat scheelt ook weer, maar het is niet echt handig voor je gewicht
quote:
Dat kloppert helemaalquote:
Dankjequote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Marijke een warme knuffel![]()
Balen dat het slecht met je gaat
ondergewicht ftwquote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Tja, ik ben dan ook niet vegetarisch.. En gewicht, als je niet eet gaat het ook niet lang goed
zij toch?quote:
He bah, ik hang er ook tegen aan, ben ik bang voor dat ik ook zo aan de beurt benquote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje' S avonds heb ik er altijd meer last van
Ik zal vanavond ook wel weer verhoging hebben
Nee, dat klopt, je bent van vlees en bloed. Je kunt wel vegetariër zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Tja, ik ben dan ook niet vegetarisch.. En gewicht, als je niet eet gaat het ook niet lang goed
Pro-Anna allezzquote:Op woensdag 29 december 2010 17:59 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Er zijn wel wat site's voor inspiratie voor je
pro ano sitesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:59 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Hoef ik niet, eten is belangrijkquote:Op woensdag 29 december 2010 17:59 schreef Tonkey het volgende:
[..]
omdat die stiekem toch 00,00000000001 nanometer per jaar beweegt.quote:
Ik zag hem bewegen net!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omdat die stiekem toch 00,00000000001 nanometer per jaar beweegt.
Neen, da's niks voor mijquote:Op woensdag 29 december 2010 18:00 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ben je lid of eigenaar van de site?
kanniet, zaterdag pasquote:
anorexia kende wel wat chicks die dat hadden echt niet gezond meerquote:
Dago is er voor de postcount fappers.quote:
PI smiley spreken elkaar nogal tegen daar...quote:
Ik fap nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dago is er voor de postcount fappers.
oeps, jij bent een meisje enzo.
Alles leuk en aardig, maar je weet hopelijk dat eetstoornissen en heel moeilijk te behandelen zijn en dat van alle psychiatrische stoornissen in die categorie de meeste mensen sterven (hetzij door de gevolgen van de stoornis hetzij door zelfmoord). Niet echt een onderwerp om grapjes over te maken imhoquote:
Nou inderdaad...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar je weet hopelijk dat eetstoornissen en heel moeilijk te behandelen zijn en dat van alle psychiatrische stoornissen in die categorie de meeste mensen sterven (hetzij door de gevolgen van de stoornis hetzij door zelfmoord). Niet echt een onderwerp om grapjes over te maken imho
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:02 schreef Tonkey het volgende:
[..]
He, ik ben het net vergeten.
Maargoed, deze dan: 41(al op 1%...)
altijd eerst de kleine lettertjes lezen.quote:
Had ik gelezenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
altijd eerst de kleine lettertjes lezen.
dat dusquote:Op woensdag 29 december 2010 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar je weet hopelijk dat eetstoornissen en heel moeilijk te behandelen zijn en dat van alle psychiatrische stoornissen in die categorie de meeste mensen sterven (hetzij door de gevolgen van de stoornis hetzij door zelfmoord). Niet echt een onderwerp om grapjes over te maken imho
ik had mijn fout al ingezien.quote:
Ik weer op 1quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 17:03 uur
01. 170 RockNijntje
02. 152 Marijkezwolle
03. 133 Stuart
04. 105 suikertaartje
05. 082 Koen66
06. 073 TheFamousMan
Het is zelfs nog erger!quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 18:03 uur
01. 239 RockNijntje
02. 164 Marijkezwolle
03. 158 TheFamousMan
04. 133 Stuart
05. 127 suikertaartje
06. 088 Koen66
je post heel veel smileys enzo, dan gaat het heel snelquote:
Jij kent veel mensen met problemenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kén wel 3 meisjes met anorexia, maar da's ook echt niet grappig, allemaal in klinieken opgenomen enzo.
Maar met 2 van de 3 gaat het weer goed, de 3e wil nog steeds niet eten
Niet heel heel heel veel, een beetje heel veel maarquote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je post heel veel smileys enzo, dan gaat het heel snel
In de OP, een linkje naar 'Piles stats' daar staan alle cijfertjes.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Waar haal je zo snel zulke lijsten vandaan?
zoek een levenquote:
mijn dagrecord is 650 ofzoquote:
He, waar zitten hier die emoticons. Hier moet dus zo'n fluitend mannetje komen te staan, gevolgd door (A)quote:
650 in KSC?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn dagrecord is 650 ofzo
het record van Fok! is iets van 1500
Ehm, een lange weg te gaan lees ik welquote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn dagrecord is 650 ofzo
het record van Fok! is iets van 1500
koewl, wat voor eentjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |