vanwaar de blijheid?quote:
Geen idee, dat kan weken zijn, maar ook maanden...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoelang nog voordat die troep uit je lijf is?
Al weer eentje van je laptop?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee, dat kan weken zijn, maar ook maanden...
In elk geval was het dit keer geen anderhalf uur, maar hooguit een kwartier wroeten![]()
Oh..en dit geloof je niet...zojuist is weer een adapter overleden
wat is datquote:
Wel eens wat van gehoordquote:
Ikkie!quote:
Uhuh. Hij zegt zoemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmzzzzzgggggzzzzzzzzzoeeeeemmmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef Trevland het volgende:
Al weer eentje van je laptop?
Ik hoop snel voor je
Fijn dat het zo snel ging
Ken ze niet, lijkt me ook weer zo'n standaard 12 in een dozijn bandje. Maar ik kan het mis hebbenquote:
Ging net vuurwerk halen met de drummerquote:
wat versta jij onder 'spammen op hyves'?quote:
Maar ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt met die adapters, ik nu pas eentjequote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh. Hij zegt zoemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmzzzzzgggggzzzzzzzzzoeeeeemmmmmmmmmmmmm![]()
Ja, ik was zoooo blij![]()
De gynaecoloog ook, die deed een vreugdesprongetje
Halloquote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ken ze niet, lijkt me ook weer zo'n standaard 12 in een dozijn bandje. Maar ik kan het mis hebben
aah okee nog nooit van gehoordquote:
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 17:31 schreef Trevland het volgende:
Maar ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt met die adapters, ik nu pas eentje![]()
Dat snap ik
Hoe hipquote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ging net vuurwerk halen met de drummer
Dubbel blij want en lader voor laptopquote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet![]()
Maar hee, ik ben blij, dus hoera![]()
En ik heb maar weer even een lader gejat hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |