sorry juffrouw Mariekequote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou genoeg kindersDit is niet ONZ he?
Meer KSC'enquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Giertje het volgende:
iemand nog goeie voornemens voor aankomend jaar?
Vaak wel, heb de nachtdienst naar mijn huisdier overgedragen. Vleermuizen kunnen beter omgaan met weinig licht.quote:
Evenveel drinken, en nog meer genietenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Giertje het volgende:
Zo heette mijn juffrouw van groep 3!quote:
Heb jij een vleermuis als huisdier?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Vaak wel, heb de nachtdienst naar mijn huisdier overgedragen. Vleermuizen kunnen beter omgaan met weinig licht.
Dan ben ik een vleermuisquote:Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Vaak wel, heb de nachtdienst naar mijn huisdier overgedragen. Vleermuizen kunnen beter omgaan met weinig licht.
koewlquote:Op woensdag 29 december 2010 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo heette mijn juffrouw van groep 3!
Ik nog niet denk ook dat ik maar niet doequote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Giertje het volgende:
Nee, maar wist zo snel niets anders.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb jij een vleermuis als huisdier?
goede voornemensquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Giertje het volgende:
oh, okquote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Nee, maar wist zo snel niets anders.
Goed voornemen, succes gegarandeerd!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik nog niet denk ook dat ik maar niet doe
Ja, een katquote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oh, ok
wel een ander huisdier?
En geen kans op tegen slagenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Goed voornemen, succes gegarandeerd!
bij mij nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Goed voornemen, succes gegarandeerd!
jij houd niet van smileys?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef Giertje het volgende:
ik heb geen voornemens zoals ieder jaar laat ik me wel weer verrassen en ik zie wel wat er gebeurd
KATTEN ZIJN DE SHIT!quote:
Als jullie zo graag alleen smileys ed willen posten dan wisselen jullie maar msn-adressen uit....quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij mij niet
niet genoeg discipline.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |