kennen we niet nog even een spoed meet ergens tussen plannen??quote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik wilde je ook zien
Maar hoi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik ben ziek nuquote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kennen we niet nog even een spoed meet ergens tussen plannen??
(zonder kinderen!!)
snel beter worden, stu gaat maandag weer weg!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben ziek nuIk hoop me snel beter te voelen, maar heb geen flauw idee hoe lang dat duurt
Maar lijkt me leuk
![]()
HoiHoi DaMaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond. Meet met Sym en Stu was gezellig. Volgens mij zijn ze in Hoofddorp nu in ieder geval door de thee heen, maar die hielp wel tegen de hoofdpijn en het lichte ziekgevoel.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
(zonder kinderen!!)
en dan bedoel ik voornamelijk <10 kinderen..
ondanks de rammelende eierstokken zijn de kids van een ander nog steeds irritant!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]mijn oogappeltje is niet irritant
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Kan me voorstellen dat het gezellig was, over Stu kan ik niet oordelen, maar de meets dat ik jou en Symph trof, waren jullie alletwee, gezellige gasten.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef DaMart het volgende:
Goedenavond. Meet met Sym en Stu was gezellig. Volgens mij zijn ze in Hoofddorp nu in ieder geval door de thee heen, maar die hielp wel tegen de hoofdpijn en het lichte ziekgevoel.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
snel beter worden, stu gaat maandag weer weg!
hoe laat vlieg je stu?? doen we een schiphol meet!!
Jij ook al?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, vooral hoofdpijn vandaag en erg vermoeid en niet echt veel trek nog de hele dag, beetje zeurderig gevoel in onderbuik... maar mijn eetlust begint alweer terug te komen, dus ik denk vooral een beetje erg vermoeid.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook al?Ik vind het verdacht
![]()
En hoi
voor een euro naar londonquote:Op woensdag 29 december 2010 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is wel heel kort dag, ik stel voor om een Londen meet te doen als ze weer van die vluchten van een euro hebben
![]()
Nou het begon bij mij ook met hoofdpijn, als je er morgen keelpijn bij krijgt dan is het raakquote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, vooral hoofdpijn vandaag en erg vermoeid en niet echt veel trek nog de hele dag, beetje zeurderig gevoel in onderbuik... maar mijn eetlust begint alweer terug te komen, dus ik denk vooral een beetje erg vermoeid.
Ja, bij Ryanair hebben ze soms dat soort actiesquote:
O... ik werd vanochtend wel wakker met een volle neus. En nee, ik had er geen M&M's in gestopt.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou het begon bij mij ook met hoofdpijn, als je er morgen keelpijn bij krijgt dan is het raak![]()
ik wil mee london isquote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, bij Ryanair hebben ze soms dat soort actiesEn dan wil ik best 20 tickets voorschieten
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
O... ik werd vanochtend wel wakker met een volle neus. En nee, ik had er geen M&M's in gestopt.
Ja operatie geslaagd!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
(zonder kinderen!!)
en dan bedoel ik voornamelijk <10 kinderen..
ondanks de rammelende eierstokken zijn de kids van een ander nog steeds irritant!
Deze week nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]dan kan ik nog wel
![]()
Ja, Londen is wel gaafquote:
Als ik me beter voel, zal ik dan vrijdag even langskomen?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deze week nog?dan kan ik nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |