Klinkt goedquote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doperwtjes en worteltjes, hamburger en krieltjes
 Ook wat uitjes bakken voor bij de hamburger?
 Ook wat uitjes bakken voor bij de hamburger?

oow jawel hoor maar ik irriteer me er al een poosje er aan en ik weet dat ik niet de enige benquote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij hebt niet je dag vandaag?

Ik heb het ook niet zo op postcount geilers, en hyves doe ik al een tijdje niet meer aan, maar smileys kunnen wel irritant zijn ja, sorry!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow jawel hoor maar ik irriteer me er al een poosje er aan en ik weet dat ik niet de enige ben

Laterrrrquote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ik probeer vaker te komen, zodat ik geen nieuwe meer ben

mooiquote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op postcount geilers, en hyves doe ik al een tijdje niet meer aan, maar smileys kunnen wel irritant zijn ja, sorry!
Ik zal erop letten

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous

quote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef Barretje80 het volgende:
zoo..
welkom in het grote mensen topic!
dat puberaal gepost over niks os ook weer over??heey barretjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Life is what happens when youre busy making other plans
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first

zoo..
dat puberaal gepost over niks os ook weer over??Mwa... geen idee... Zal vast niet, anders waren er niet al 2419 topics (gok ik zo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Gentleman!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef Stuart het volgende:
Was leuk om DM en Sym te zien vandaag

Is goed, gezellig!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Ik probeer vaker te komen, zodat ik geen nieuwe meer ben

En nu is er genoeg over gezegdquote:Op woensdag 29 december 2010 18:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op postcount geilers, en hyves doe ik al een tijdje niet meer aan, maar smileys kunnen wel irritant zijn ja, sorry!
Ik zal erop letten

Ik had laatst gedroomd over die haarverf, dat ik vergeten was de kleur toe te voegen en toen had ik wit haar
 Ik had laatst gedroomd over die haarverf, dat ik vergeten was de kleur toe te voegen en toen had ik wit haar  

zoo..
dat puberaal gepost over niks os ook weer over??Hai spuit11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van je katers!?
 Come on now, you knew you were lost
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away

quote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef Stuart het volgende:
Was leuk om DM en Sym te zien vandaag

Ik wilde je ook zien
 Ik wilde je ook zien 

er is een verschil tussen volwassen posten om niks en puberaal posten om niksquote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Mwa... geen idee... Zal vast niet, anders waren er niet al 2419 topics (gok ik zo)

whahaahhaa ik droomde laatst dat ik kaal werdquote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goed, gezellig!
[..]
En nu is er genoeg over gezegd
Oeh oeh, ik mag gratis haarverf testenIk had laatst gedroomd over die haarverf, dat ik vergeten was de kleur toe te voegen en toen had ik wit haar

Oke, ik zal proberen in de eerste groep te blijvenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen volwassen posten om niks en puberaal posten om niks

He, je opstandige PI is terugquote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er is een verschil tussen volwassen posten om niks en puberaal posten om niks

ze zittten me aan te kijken of ik gek ben geworden...quote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai spuit11Foto's van je katers!?

Je katers?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ze zittten me aan te kijken of ik gek ben geworden...

laat mij ook even puberaal posten jah!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, je opstandige PI is terug

die jah..quote:

Sorry puberale mevrouw!quote:Op woensdag 29 december 2010 18:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
laat mij ook even puberaal posten jah!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |