Nee, dan zou ik gewoon naar je toekomenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb overdag een verjaardag en ik ga nog even langs mijn schoonmoeder, hoezo? ben je in de buurt?
Ja, nee, vast welquote:Op woensdag 29 december 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ie leuk, vrijgezel en rijk?
Mhh... jammer van die 2equote:
Ja het is een verjaardag/open huis feestje... savonds gewoon thuis ivm de beestjes en Koenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik gewoon naar je toekomenMaar klinkt gezellig
dat wel maar toch de sfeer enzo geweldigquote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Londen is wel gaafAlleen kan ik nooit zo lang in dat soort steden zijn, vind het net wat te druk doorgaans
Ja, het was ook meer leuk als in grappig, niet echt helemaal jouw type..quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 29 december 2010 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is een verjaardag/open huis feestje... savonds gewoon thuis ivm de beestjes en Koen
Ja dat vind ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 18:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel maar toch de sfeer enzo geweldig
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het was ook meer leuk als in grappig, niet echt helemaal jouw type..
Oh, en lang was hij ook al niet
Ik houd ryanair in de gaten jaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil ook wel een keer naar Londen, ben er nog nooit geweest
okee, één keer, maar dat was alleen op een treinstation op doorreis![]()
En de anderen waren allemaal oudquote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja preciesEn Sander is nog bij z'n vader?
[..]
Ja dat vind ik ook
[..]Dan houdt het helemaal op
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd ryanair in de gaten ja
Ik had jou ook willen zienquote:Op woensdag 29 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik wilde je ook zien
Maar hoi
ST in Londonquote:Op woensdag 29 december 2010 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil ook wel een keer naar Londen, ben er nog nooit geweest
okee, één keer, maar dat was alleen op een treinstation op doorreis![]()
We kunnen voor 30 euro naar London in februari!!!!quote:
Londen is groooooooooooooooooooooot hoor, wist je dat?quote:
Met Ryanair zeker?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We kunnen voor 30 euro naar London in februari!!!!Zullen we?
Ja, maar ik vind je wel als je daar bent hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Londen is groooooooooooooooooooooot hoor, wist je dat?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
We kunnen voor 30 euro naar London in februari!!!!Zullen we?
Ja, want dan bel je me en dan zeg je: waar ben je?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind je wel als je daar bent hoor
Ja, preciesquote:Op woensdag 29 december 2010 18:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dan bel je me en dan zeg je: waar ben je?
En dan zeg ik dat en dan kom je daarheen
Uiteraardquote:
die doet het niet goedquote:Op woensdag 29 december 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.bookryanair.com/skysales/FRSelect.aspx
15.99 enkele reis op bepaalde data![]()
Daar staan ook ooit vluchten voor 1 centquote:
Volgens de site nietquote:Op woensdag 29 december 2010 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die doet het niet goed![]()
komt daar niets meer bij dan?
London meetquote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens de site nietDus ik vind dat we met meerdere mensen naar Londen moeten
![]()
Meld, ligt alleen wel aan de datumquote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Jaaaaaaaaa ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Beter dan nog nooitquote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben pas één keer in Londen geweest![]()
Ikke alleen maar in Birminghamquote:Op woensdag 29 december 2010 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben pas één keer in Londen geweest![]()
Ja, die heb ik gezien.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel die van dat ik zelf met eten moest klaar maken
* RockNijntje zou dat ook wel willenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:56 schreef Stuart het volgende:
* Stuart woont al meer dan 6 jaar in Engeland
En dan wel meteen een weekendje, toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Laten we dat plannenDe voorwaarden van Ryanair zijn:
Boekingsperiode: vri 24 dec. 10 - don 6 jan. 11
Reisperiode: din 1 feb. 11 - zat 26 mrt. 11
Reisdagen: maa - zon (Afhankelijk van beschikbaarheid)
Ik stem voor ergens in maart omdat begin feb ook al meetquote:Op woensdag 29 december 2010 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Laten we dat plannenDe voorwaarden van Ryanair zijn:
Boekingsperiode: vri 24 dec. 10 - don 6 jan. 11
Reisperiode: din 1 feb. 11 - zat 26 mrt. 11
Reisdagen: maa - zon (Afhankelijk van beschikbaarheid)
Ja toch!?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan wel meteen een weekendje, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |