Dame in de techniek is niet geweldig hoor, je moet redelijk wat kunnen verdragen aan lompe opmerkingen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
damn, ik heb de verkeerde studie gedaan.
Je hebt een meisje, dus ik denk het nietquote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook een meisje op een TU, ben ik nu ook maagd
en hoe gaat het met je financien?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Ik dacht aan 19, 20 dus 190 werd 200
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:04 schreef omearos het volgende:
[..]
Dame in de techniek is niet geweldig hoor, je moet redelijk wat kunnen verdragen aan lompe opmerkingen.
Goed samengevat:
[ afbeelding ]
[..]
Je hebt een meisje, dus ik denk het niet
quote:
Ik heb werktuigbouwkunde gedaan, richting materiaalkundequote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
cool.
Wat doe jij precies? Chicks op de TU*jealous*
Nou ja preciesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef omearos het volgende:
[..]
en hoe gaat het met je financien?
Ouder. Ik ben niet van het jongequote:Op woensdag 29 december 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ouwe vrijsters!
En Pisces, heb jij jong of oud thuis?
Tja, mijn moeder is wiskunde-docent, dus weinig keuzequote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja precies![]()
Ik ben niet cijfermatig ingesteld
Waar ben je jaloers op danquote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
cool.
Wat doe jij precies? Chicks op de TU*jealous*
Smakelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
En nu ga ik snel aan de pan macaroni beginnen
Nou als ik zo door ga welquote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde net vragen of we nog 9 deeltjes voor het nieuwe jaar halen
Oh wauwquote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb werktuigbouwkunde gedaan, richting materiaalkunde
Nee joh, gaat me niet om de aandacht. Ik vind het gewoon wel stoer, zo'n studie! Ik ben gewoon niet technisch en het lijkt me echt gaaf als je dat wel bent. Zeker als vrouwquote:Op woensdag 29 december 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar ben je jaloers op danvan wat ik hoor is het dus precies wat Omea zegt
hoop aandacht, maar vooral vreemde rare snuiters. En ik heb ook diverse malen serieus op feestjes aan moeten horen dat ik 'er zuinig op moest zijn' en 'een gelukkig man was' ofzo
En dan van zo'n bebrilde puisterige nerdie
Wie kent ze nog, de nerd-tweeling uit het eerste seizoen Beauty&the nerd? Ze zijn niet heel stereotyp, maar hun verlegenheid en gespreksonderwerpen kloppen wel aardigquote:Op woensdag 29 december 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar ben je jaloers op danvan wat ik hoor is het dus precies wat Omea zegt
hoop aandacht, maar vooral vreemde rare snuiters. En ik heb ook diverse malen serieus op feestjes aan moeten horen dat ik 'er zuinig op moest zijn' en 'een gelukkig man was' ofzo
En dan van zo'n bebrilde puisterige nerdie
Heb over mezelf geklaagd in het fb-topicquote:Op woensdag 29 december 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
En we wachten wel tot Pheno langskomt voor het goeie nummer
Ja Arjen en nog wat toch? Die met dat lange haar?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:10 schreef omearos het volgende:
[..]
Wie kent ze nog, de nerd-tweeling uit het eerste seizoen Beauty&the nerd? Ze zijn niet heel stereotyp, maar hun verlegenheid en gespreksonderwerpen kloppen wel aardig
Ik heb toen zo gelachen, aflevering 1 was net geweest, kwamen er een paar meiden naar de vestingbar op de UT om te vragen of wij wisten waar ze woonden. Maar iedereen kent ze als Koos&Koos, dus het duurde even voordat we doorhadden wie ze bedoeldenIk noemde de straat van 1 van de 2, hebben ze daar overal aangebeld
het schijnt dat ze de tweeling uiteindelijk ook hebben gevonden in een disco in het centrum
Ik werk in een metaalgieterijquote:Op woensdag 29 december 2010 17:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wauwWat doe je er nu mee?
[..]
Nee joh, gaat me niet om de aandacht. Ik vind het gewoon wel stoer, zo'n studie! Ik ben gewoon niet technisch en het lijkt me echt gaaf als je dat wel bent. Zeker als vrouw
Oh, ik kijk dat nooit. Heb het idee dat het nogal in scène is gezet. Maar het klopt dus?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:10 schreef omearos het volgende:
[..]
Wie kent ze nog, de nerd-tweeling uit het eerste seizoen Beauty&the nerd? Ze zijn niet heel stereotyp, maar hun verlegenheid en gespreksonderwerpen kloppen wel aardig
Ik heb toen zo gelachen, aflevering 1 was net geweest, kwamen er een paar meiden naar de vestingbar op de UT om te vragen of wij wisten waar ze woonden. Maar iedereen kent ze als Koos&Koos, dus het duurde even voordat we doorhadden wie ze bedoeldenIk noemde de straat van 1 van de 2, hebben ze daar overal aangebeld
het schijnt dat ze de tweeling uiteindelijk ook hebben gevonden in een disco in het centrum
Je hebt nog last van de pegelquote:
Arjan en Erik, beide met lang haar alleen kreeg eentje bij de make-over idd kort haar.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Arjen en nog wat toch? Die met dat lange haar?
Coolquote:Op woensdag 29 december 2010 17:12 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik werk in een metaalgieterij
Ik ben redelijk technisch, kan een beetje mijn eigen auto onderhouden (met hulp van een oldtimer-forum) en Drizzt is ontzettend a-technisch
hij werkt in een vrouwenberoep
Hun gedrag klopt iig, van de dames weet ik het nietquote:Op woensdag 29 december 2010 17:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, ik kijk dat nooit. Heb het idee dat het nogal in scène is gezet. Maar het klopt dus?
Ik denk het ookquote:
Haha ja beetje jammer welquote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
Haha, in de FB en dan ook die titel 'doe mij maar een jong blaadje'![]()
Nee, hij is bieb-miepquote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Coolik kan nog net een lamp ophangen en gaten boren in de muur.
Drizzt zit in de zorg?
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef omearos het volgende:
[..]
Hun gedrag klopt iig, van de dames weet ik het niet
Doe ik nooitquote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef pgrferrari het volgende:
Hebben jullie al vuurwerk gekocht?
Nah, dat laat ik aan de pubers en tokkies overquote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, dat laat ik aan de pubers en tokkies over
Tokkiequote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga wel naar feestje vrijdag waar volgens mij vuurwerk incl. is ofzo.
In delft. Met TU mensen.![]()
Hoe 2 onderwerpen toch samen kunnen komen hé
ik moet nog halen. Sterretjesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:13 schreef pgrferrari het volgende:
Tja, ik ben het gewendquote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nou ja ik heb alleen de Amerikaanse versie een of twee keer gezien maar ik vond het zo...apart.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga wel naar feestje vrijdag waar volgens mij vuurwerk incl. is ofzo.
In delft. Met TU mensen.![]()
Hoe 2 onderwerpen toch samen kunnen komen hé
Ik moet ook nog sterretjes halenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:18 schreef omearos het volgende:
[..]
ik moet nog halen. Sterretjes
[..]
Tja, ik ben het gewend
Willen jullie mijn sterretjes zien?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
cool!
[..]
Ik moet ook nog sterretjes halen
sterretjes zijn briljantquote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
cool!
[..]
Ik moet ook nog sterretjes halen
Heb jij er meerdere?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie mijn sterretjes zien?
Je maakt me bangquote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie mijn sterretjes zien?
Ik vind sterretjes echt leukquote:Op woensdag 29 december 2010 17:20 schreef omearos het volgende:
[..]
sterretjes zijn briljantiedereen vindt me altijd stom en kinderachtig, maar om 12 uur willen ze allemaal een sterretje van me
pyromaan!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind sterretjes echt leukZe ruiken ook zo lekker
![]()
Of ijsfonteinen, die zijn ookquote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
Sterretjes inderdaad, geweldig ook hoe iedereens ogen meteen gebrand zijn op dat lichtbolletje als een hert dat in de koplampen kijkt.
Ja, zo leukquote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
Sterretjes inderdaad, geweldig ook hoe iedereens ogen meteen gebrand zijn op dat lichtbolletje als een hert dat in de koplampen kijkt.
Maar dat is meer vuurwerkachtig, toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Of ijsfonteinen, die zijn ook
Nee, die zijn voor op taarten enzoquote:Op woensdag 29 december 2010 17:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zo leuk
[..]
Maar dat is meer vuurwerkachtig, toch?
Welke van de 3? [ /Llquote:
quote:
Oh jij hebt ook al een zieke thuis?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MipsDe andere 2 lagen in bed
Oh, ken ik niet danquote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, die zijn voor op taarten enzo
Ja niet helemaal lekker, en vorige week d'r ogen gelaserd en vandaag druk dagje dus die ging ff platquote:Op woensdag 29 december 2010 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jij hebt ook al een zieke thuis?
Oh loopt ze met van die "goggles"?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja niet helemaal lekker, en vorige week d'r ogen gelaserd en vandaag druk dagje dus die ging ff plat
Oh dat ken ik ook niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Of ijsfonteinen, die zijn ook
Iemand heeft hem blijkbaar getrapt, zijn rug is kapot, en hij kan nauwelijks nog lopen, en er is ook iets met zijn maag want hij kots alleen en eet niet meer.quote:
What's wrong with the kitty?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
We zijn onze kat nu met een spuit aan het voeden.Zo zielig om dat te zien.
Oh neequote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iemand heeft hem blijkbaar getrapt, zijn rug is kapot, en hij kan nauwelijks nog lopen, en er is ook iets met zijn maag want hij kots alleen en eet niet meer.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat ken ik ook niet.
Maar ik ken sowieso niks wat betreft vuurwerk.
Hij is gelukkig niet vergiftigd, dan leefde hij niet meer, maar we hebben een heerlijke buurt, nu dus iemand die hem geschopt heeft of iets dergelijks.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh neeDat is toch niet die buuf(?) waar je het een keer over had?
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iemand heeft hem blijkbaar getrapt, zijn rug is kapot, en hij kan nauwelijks nog lopen, en er is ook iets met zijn maag want hij kots alleen en eet niet meer.
Oh zo schofterig vind ik zulke dingenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is gelukkig niet vergiftigd, dan leefde hij niet meer, maar we hebben een heerlijke buurt, nu dus iemand die hem geschopt heeft of iets dergelijks.
Och sjemig, m'n maag draait zich er gewoon van om...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is gelukkig niet vergiftigd, dan leefde hij niet meer, maar we hebben een heerlijke buurt, nu dus iemand die hem geschopt heeft of iets dergelijks.
Oh ik kan me er iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor in een taart of cake o.i.d.
Ja, zal er nooit achter komen wie het gedaan heeft waarschijnlijk, maar zou ik dat wel doen zou ie dood zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och sjemig, m'n maag draait zich er gewoon van om...![]()
Wat heb je toch aparte mensen in de wereld.
Nekschot graag.
Ja, begrijpelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, zal er nooit achter komen wie het gedaan heeft waarschijnlijk, maar zou ik dat wel doen zou ie dood zijn.
Dierenarts weet het niet zeker, maar ze is toch wel hoopvol. Als zijn rug maar beter word, dus we hopen het beste.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijkKomt het weer goed?
Schrok me lam dacht eerst Emerald of Lenssen,quote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)le-caro-30-dood.html
Beterschap voor de kat en sterkte voor julliequote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dierenarts weet het niet zeker, maar ze is toch wel hoopvol. Als zijn rug maar beter word, dus we hopen het beste.
Dankje.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:43 schreef omearos het volgende:
[..]
Beterschap voor de kat en sterkte voor jullie
Het arme dier, heeft hij veel pijn?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dierenarts weet het niet zeker, maar ze is toch wel hoopvol. Als zijn rug maar beter word, dus we hopen het beste.
Gewoon een zonnebril, maar vandaag museum geweest dus veel licht, en -5,5 geloof ik ofzo. Ze is nu uien aan het snijden en merkt nu ook de nadelen van geen lenzen meer hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh loopt ze met van die "goggles"?![]()
En wat voor sterkte had ze?
Wat een mongolen heb je toch op de wereld hé, ik kan me daar zo boos over maken. Ik vind dat serieus soms nog erger dan dat je gewoon een mens schopt, die kunnen zich nog verweren in de meeste gevallen. Maar van die weerloze diertjes. Net als die mongolen die die pauw onthoofd hadden, of straks vast weer wat idioten die een kat/hond/eend/gans/etc. met een strijker verrassenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet het niet, is moeilijk te zien, hij ''kwispelt'' nog wel en knort enzo, maar hij loopt wel verdomd moeilijk dus hij moet wel pijn hebben. Maar hoop inderdaad hetzelfde.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het arme dier, heeft hij veel pijn?
Ik duim dat het goed komt
Ja, ik word er ook misselijk van, agressie tegen een dier is wel een van de laagste dingen, om precies de reden die jij noemt, ze staan machteloos. Dan ben je echt ziek in je kop.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon een zonnebril, maar vandaag museum geweest dus veel licht, en -5,5 geloof ik ofzo. Ze is nu uien aan het snijden en merkt nu ook de nadelen van geen lenzen meer hebben![]()
[..]
Wat een mongolen heb je toch op de wereld hé, ik kan me daar zo boos over maken. Ik vind dat serieus soms nog erger dan dat je gewoon een mens schopt, die kunnen zich nog verweren in de meeste gevallen. Maar van die weerloze diertjes. Net als die mongolen die die pauw onthoofd hadden, of straks vast weer wat idioten die een kat/hond/eend/gans/etc. met een strijker verrassen
Ja, hoop het ook. Beterschap voor poesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We zijn 2 keer geweest, een keer aan infuus gelegen voor vocht, als ie dit niet binnenhoudt gaan we morgen weer.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
DA geweest of denk je dat het wel meevalt?
Nou ik ken haar nietquote:Op woensdag 29 december 2010 17:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Schrok me lam dacht eerst Emerald of Lenssen,Al is dit ook verschrikkelijk.
Ja bizar.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik ken haar nietmaar dat ze het zo lang heeft volgehouden met zo'n gewichtje
Pff, zoveel van dat soort verhalenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een mongolen heb je toch op de wereld hé, ik kan me daar zo boos over maken. Ik vind dat serieus soms nog erger dan dat je gewoon een mens schopt, die kunnen zich nog verweren in de meeste gevallen. Maar van die weerloze diertjes. Net als die mongolen die die pauw onthoofd hadden, of straks vast weer wat idioten die een kat/hond/eend/gans/etc. met een strijker verrassen
Jammer dat het bij haar niet heeft gewerkt. Ik dacht eigenlijk, toen na die campagne, dat het met haar ook wel beter zou gaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja bizar.Wel mooi dat ze toch nog iets goeds heeft achtergelaten, die billboards dus, om anorexia tegen te gaan.
Als mens kun je nog "begrijpen" dat er idioten rondlopen, maar leg dat idd maar eens aan je kat uit waarom zijn rug gebroken is.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als mens kun je nog "begrijpen" dat er idioten rondlopen, maar leg dat idd maar eens aan je kat uit waarom zijn rug gebroken is.
Hoe oud is Buffy?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
Pff al kan het straks qua huis misschien om die 2 beesten buiten te laten, ik denk dat ik ze alsnog lekker binnen ga houden![]()
Mips gaat wel jaquote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is Buffy?
Misschien willen ze beide ook niet omdat ze niet het niet gewend zijnAl zie ik Mips wel gaan
Dan blijft Buffy misschien gewoon lekker in je tuin in het zonnetje (of schaduw) op een fijne zomerdagquote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mips gaat wel jaBuffy is 5 nu, maar die durft dat ook gewoon niet en is veel te veel een 'huiskat' voor zoiets
Die van mij waren ook echt binnenbeestjesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is Buffy?
Misschien willen ze beide ook niet omdat ze niet het niet gewend zijnAl zie ik Mips wel gaan
Beide denk ik hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan blijft Buffy misschien gewoon lekker in je tuin in het zonnetje (of schaduw) op een fijne zomerdag
Nee dan blijven ze vaak voor altijd binnen jaquote:Op woensdag 29 december 2010 17:59 schreef -Miauw- het volgende:
Als ze echt al ouder zijn willen ze misschien niet eens meer.
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef omearos het volgende:
Mijn katten zijn 2,5 en 5,5 en komen alleen op het balkon. Als ze het trappenhuis in vluchten hoef ik alleen maar even te schreeuwen, dan vluchten ze weer naar binnen. Zodra ik een huisje heb denk ik niet dat ze nog naar buiten durven.
Lekkerquote:
Mips wilt misschien verder dan een paar stappen in het tuintjequote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beide denk ik hoorMips is veel te nieuwsgierig
die kruipt overal op en onder, die krijgt dan vast ook een keer een schop van iemand
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef omearos het volgende:
Mijn katten zijn 2,5 en 5,5 en komen alleen op het balkon. Als ze het trappenhuis in vluchten hoef ik alleen maar even te schreeuwen, dan vluchten ze weer naar binnen. Zodra ik een huisje heb denk ik niet dat ze nog naar buiten durven.
Die van mij zijn verslaafd aan buitenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dan blijven ze vaak voor altijd binnen ja
Dat hoeft niet zo te zijnquote:Op woensdag 29 december 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beide denk ik hoorMips is veel te nieuwsgierig
die kruipt overal op en onder, die krijgt dan vast ook een keer een schop van iemand
Oh dat is leuk een laddertje makenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die van mij zijn verslaafd aan buiten![]()
Ik had eerst een tuin maar moest toen naar 1 hoog en toen heb ik dat laddertje gemaakt. Ze vonden anders wel een manier om beneden te komen
Eet smakelijkquote:
Smakelijkquote:
3 heb ik er. Eentje die bleef tijdelijk en ging nooit meer wegquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is leuk een laddertje maken
En als ze buiten gewend zijn willen ze weer niet binnen![]()
Heb jij er 2?
Jammerquote:Op woensdag 29 december 2010 18:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Smakelijk
[..]
3 heb ik er. Eentje die bleef tijdelijk en ging nooit meer weg![]()
Ik ben wel op zoek naar een huisje voor één van de twee dames. Ze kunnen elkaar niet uitstaan en het is echt een beetje stressen in huis. En ik kijk het nu al een jaar aan.
Oh het lijken die van mij welquote:Op woensdag 29 december 2010 18:22 schreef omearos het volgende:
[..]
Jammer
Die twee dames van mij vechten ook regelmatig, en de oudste blaast vaak naar de jongste. Maar ze kunnen ook samen voor de verwarming liggen (als de jongste niet op de oudste valt, die gaat niet liggen maar laat zich opzij vallen)
Ik ben er wel vanquote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die TTIk ben wel van de jonge blaadjes afgestapt
![]()
Marijkequote:Op woensdag 29 december 2010 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die TTIk ben wel van de jonge blaadjes afgestapt
![]()
quote:
Feliway?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh het lijken die van mij wel![]()
Die van mij liggen alleen nooit naast elkaar maar die jongste is ook zo lekker lomp![]()
Ik heb nu een paar weken Feliway in huis, dat helpt een beetje maar nog niet erg....
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef omearos het volgende:
[..]
Feliway?
Mijn poezels
[ afbeelding ]
Ik was hier heeeeeeeeeeel lang geleden al een paar keer geweest en kom nu weer terugquote:
Altijdquote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was hier heeeeeeeeeeel lang geleden al een paar keer geweest en kom nu weer terugWant het is hier wel gezellig volgens mij
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, dat had ik door
Ik vind het vaak wat teleurstellend
Doe mij maar oud
![]()
Wat liefquote:Op woensdag 29 december 2010 18:29 schreef omearos het volgende:
[..]
Feliway?
Mijn poezels
[ afbeelding ]
Jeujquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
die fase breekt bij mij ook wel weer aan.
Met mijn poezels is het goedquote:Op woensdag 29 december 2010 18:35 schreef pgrferrari het volgende:
Hoe is het met jou poezels Marijke?
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Och jeutje, koop ik een nieuwe deo omdat er 1+1 actie is, heb ik me toch een aankoop gedaan![]()
Zo'n geur van een jaren '60 cologne voor mannen![]()
Ik kan meteen nog een keertje douchen
Jouw jongste heb je niet langer dan een jaar of iets toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met mijn poezels is het goedHilde werd vandaag weer van top tot teen gewassen door Sofie
![]()
Alleen was ik heel blij dat de krabpaal verankerd was
Hij kwam los van het plafond
FA en dan gewoon iets van Lemon.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Welk merk? Is wel even goed om te weten
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met mijn poezels is het goedHilde werd vandaag weer van top tot teen gewassen door Sofie
![]()
Oh die luchtquote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
FA en dan gewoon iets van Lemon.Groen flesje.
Lemon zou toch geen zware herengeur moeten hebben
Ja, mijn jongste woont hier vanaf midden oktoberquote:Op woensdag 29 december 2010 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouw jongste heb je niet langer dan een jaar of iets toch?
Bijzonderquote:Op woensdag 29 december 2010 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
FA en dan gewoon iets van Lemon.Groen flesje.
Lemon zou toch geen zware herengeur moeten hebben
Wat liefquote:Op woensdag 29 december 2010 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Jij wint echt van alles he?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:48 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een 12 kanaals vuurwerkschietkist gewonnen
![]()
Nog geen idee hoe het werkt
Ik had van de week ook al een Xbox 360 spel gewonnenquote:Op woensdag 29 december 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij wint echt van alles he?Ik mag haarverf gratis testen
Ja, het gaat echt verbazingwekkend goedquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had van de week ook al een Xbox 360 spel gewonnen
Alleen ik schrok, die schietkist is ¤100,-
Ja ze zijn of lekker óf ook echt ranzigquote:Op woensdag 29 december 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die van FA stinken wel vakerIk haal ze niet meer, ik vond mezelf gewoon stinken
Oh dat is fijnquote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt verbazingwekkend goedOmdat Sofie het huis afbrak, wilde ik er een poesje bij voor haar. Ze wil zo graag spelen, dus ik werd wakker met speeltjes in bed
En toen ze aan mijn nachtkastje had geknaagd was de grens bereikt
Na 2 dagen "ruzie" gaat het nu super goed
Alweer een spel, dat had je een paar weken terug ook al, jij wint vaak zegquote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had van de week ook al een Xbox 360 spel gewonnen
Alleen ik schrok, die schietkist is ¤100,-
Ja, kloptquote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ze zijn of lekker óf ook echt ranzigMaar dat merk ik bij veel merken eik.
Oh dat is wel jammer... Jij hebt er 3 toch las ik zonet? Of ben ik in de war?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is fijnDie vrouwtjes van mij
Hey Gomiquote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef gomi het volgende:
hmm, ik kom hier ook maar ff binnenwippen
hey allemaal
Maar jonge mannen-geuren zijn gewoon lekker, Fa sport vind ik heerlijk, al die Axe meuk is ook licht, maar dit is zó zwaar... Boh zegquote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kloptZo had ik Sanex deo bij de action gehaald, bleek dat ook naar mannetjes te ruiken
![]()
Ik had op vakantie een fles FA voor mijn oma gekocht (eau de cologne-achtig) en die ging los in mijn koffer. Maar dan ook echt losquote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ze zijn of lekker óf ook echt ranzigMaar dat merk ik bij veel merken eik.
Oh wat ergquote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had op vakantie een fles FA voor mijn oma gekocht (eau de cologne-achtig) en die ging los in mijn koffer. Maar dan ook echt losMijn huis stonk 7 dagen
Hey Luttequote:
Omdat Lutten eens even hoi kwam zeggen.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef gomi het volgende:
hmm, ik kom hier ook maar ff binnenwippen
hey allemaal
Hoiquote:
Ik zat toevallig net een week terug te denken of ik ooit bij de D2 moet gaan kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef gomi het volgende:
[..]
hey pisces, wanneer gaan wij nou eens lunchen?
ah k.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat Lutten eens even hoi kwam zeggen.
En eens even kwam informeren hoe het met Miauwtje is.Want de rest zie ik nog wel eens voorbijkomen.
Slowchat-hopquote:
hehehe, zou maar na de winter doen danquote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat toevallig net een week terug te denken of ik ooit bij de D2 moet gaan kijken
Miauwtje heeft een fanclubquote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
En eens even kwam informeren hoe het met Miauwtje is.Want de rest zie ik nog wel eens voorbijkomen.
Ze moeten ons als modje aanstellen voor hier danquote:
Oeh, mag ik?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze moeten ons als modje aanstellen voor hier dan
Ze werd al een paar dagen gemistquote:
Gezelligquote:Op woensdag 29 december 2010 19:07 schreef gomi het volgende:
[..]
nah ik zat hier al in nr 2 uit de sc reeks hier
Woh 5 is wel veelquote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hop tussen vijf SC's ofzo. Alleen in twee hop ik iets vaker.
Ik zou bijna zeggen, tijd voor een drankjequote:
yeah, schenk jij in?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen, tijd voor een drankje
De personen in TAL/GRTDOJW/KSC zijn nogal hetzelfde, dus dat hopt makkelijk. En TRU en F&F is soms wel grappig.quote:
Jawel hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hey pgr, alles goed? tijd niet gezien
En daar kom ik allemaal nietquote:Op woensdag 29 december 2010 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
De personen in TAL/GRTDOJW/KSC zijn nogal hetzelfde, dus dat hopt makkelijk. En TRU en F&F is soms wel grappig.
Ik heb je tbh ook nog nooit zien posten.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:11 schreef omearos het volgende:
[..]
En daar kom ik allemaal nietIk zit hier en ToF, is genoeg
Ik jou welquote:Op woensdag 29 december 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb je tbh ook nog nooit zien posten.
Zeg maar, wat kan ik voor je inschenken?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:10 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, schenk jij in?
ben toch vrij dus iets met alcohol mag
Oh ik heb jou in F&F nog nooit gezien?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
De personen in TAL/GRTDOJW/KSC zijn nogal hetzelfde, dus dat hopt makkelijk. En TRU en F&F is soms wel grappig.
ik jou ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb je tbh ook nog nooit zien posten.
hmmm doe maar een goed glas wijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg maar, wat kan ik voor je inschenken?
Ik heb toevallig net een simpel wijntje voor Oud&Nieuw gehaaldquote:Op woensdag 29 december 2010 19:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm doe maar een goed glas wijn.
en wat grassprietjes om te knabbelen
Is het daar gezellig?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik heb jou in F&F nog nooit gezien?
Dat was ook echt in het begin, toen ik net net user was.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik heb jou in F&F nog nooit gezien?
verras mequote:Op woensdag 29 december 2010 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net een simpel wijntje voor Oud&Nieuw gehaald![]()
Dipsausje bij de sprietjes of naturel?
Ik post niet in de SC, maar ik ken er een hoop van andere topics uit F&F en uit ESF (SC), is een hele leuke groepquote:Op woensdag 29 december 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het daar gezellig?Twijfel al een tijd of ik daar eens mee zal posten
ToF ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 29 december 2010 19:11 schreef omearos het volgende:
[..]
En daar kom ik allemaal nietIk zit hier en ToF, is genoeg
De laatste keer dat ik het controleerde had ik een zachte g, dus in ToF zal ik me niet zo gauw melden.quote:
Komt onze Vaduz daar ook wel eens?quote:
en dat met zo'n usernamequote:Op woensdag 29 december 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het controleerde had ik een zachte g, dus in ToF zal ik me niet zo gauw melden.
per ongeluk, hij had niet uitgelogdquote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt onze Vaduz daar ook wel eens?
quote:
wat is er mis met limburg?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar komt het niet vandaan, het betekent 'strijd' in het Frans.
Maar wel Brabant hè, en geen Limburg!
Helemaal niks.quote:
Frans was ik nooit goed inquote:Op woensdag 29 december 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar komt het niet vandaan, het betekent 'strijd' in het Frans.
Maar wel Brabant hè, en geen Limburg!
hehehequote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Alleen dalijk denken er mensen dat ik (ook?) in Limburg woon, dus om verwarring te voorkomen.
yups, en gewoon in de stad ook,quote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Woon jij nou ook in de regio A'dam Gomi?
Ah okequote:
Jaquote:
Hehe, dat hoeft ook niet, kom hier niet oorspronkelijk vandaanquote:Op woensdag 29 december 2010 19:39 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan, zal t echt niet tegen je gebruiken hoor.
Oh wat liefquote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
hmm uit vrije wil daarheen gegaan?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, dat hoeft ook niet, kom hier niet oorspronkelijk vandaan
Zeeuws?quote:
quote:
Ik heb vandaag wéér geen choco gehaald, kon niks vinden bij de Appie wat ik wilde hebben.quote:
We zitten hier eigenlijk alleen maar vanwege jou, verder kennen we elkaar niet...quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zitten hier eigenlijk alleen maar vanwege jou, verder kennen we elkaar niet...
Ja, mijn pa vond de choco van de Action ook lekker.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wéér geen choco gehaald, kon niks vinden bij de Appie wat ik wilde hebben.
Toch maar eens langs de Action deze week om weer in te slaan
Arme jijquote:Op woensdag 29 december 2010 19:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben er vanmiddag ook nog uit vrije wil heengegaan. op bezoek bij mijn oma
Ja, anders zat niemand hierquote:
Ik haal meestal 4 pakjes, ik knal het er doorheenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, mijn pa vond de choco van de Action ook lekker.
Hij wou 2 pakken gaan halen
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik haal meestal 4 pakjes, ik knal het er doorheen
Heel ergquote:
SC-hoppen is de nieuwste trendquote:Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef gomi het volgende:
[..]
en waarom zit jij tegenwoordig hier eigenlijk en niet meer in tal?
waar gaat het over?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik haal meestal 4 pakjes, ik knal het er doorheen
niet zo heel vaak tbh hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel erg![]()
Hoe vaak ben je in deze hoek?
Dit dusquote:Op woensdag 29 december 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SC-hoppen is de nieuwste trend
Beetje hier, beetje daar, pakken wat je pakken kunt, zou Loveless zeggen
Wat goed is, moet je vaak herhalenquote:
Warme chocomelk, van de Actionquote:
ah kquote:Op woensdag 29 december 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet zo gniffelen om jouw 'tbh'quote:Op woensdag 29 december 2010 19:51 schreef gomi het volgende:
[..]
niet zo heel vaak tbh hoor
denk pas in februari weer ofzo.
denk om de 6 weken zo een beetje
Wij dertigers, dat gaat goedquote:Op woensdag 29 december 2010 19:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k
maar pakken wat je pakken kan is wel heel vermoeiend hoor
hmm en dat is blijkbaar erg lekker?quote:
quote:
Owkee. Gokte ik al, maar de ombinatie met "pakjes" deed me denken aan die kleine pakjes die je op de lagere school leegzoog door zo'n rietje die nooit uit zijn plasticje wouquote:
Pakken wat je pakken kunt ftwquote:Op woensdag 29 december 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Actionquote:Op woensdag 29 december 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wéér geen choco gehaald, kon niks vinden bij de Appie wat ik wilde hebben.
Toch maar eens langs de Action deze week om weer in te slaan
Ik vind hem momenteel het lekkerst.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm en dat is blijkbaar erg lekker?
ik kom eigenlijk amper bijde action, maar ms eens meenemen als ik wel ben
Of niet, want dan is er op de duur niks meer aan of vind je het niet lekker meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat goed is, moet je vaak herhalen
Frustraties, houd opquote:Op woensdag 29 december 2010 19:53 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
Owkee. Gokte ik al, maar de ombinatie met "pakjes" deed me denken aan die kleine pakjes die je op de lagere school leegzoog door zo'n rietje die nooit uit zijn plasticje wou
hehehe, al ik t tbh vaker gebruikenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet zo gniffelen om jouw 'tbh'![]()
![]()
Oh dat is nog best regelmatig, 6 weken
Jaquote:
In de winter drink ik het meer, in de zomer op een laag pitjequote:Op woensdag 29 december 2010 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Of niet, want dan is er op de duur niks meer aan of vind je het niet lekker meer.
Oh dat ziet er leuk uit, veel over gelezen maar nog nooit gekocht.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef omearos het volgende:
Deze is erg lekker, van de AH geloof ik
[ afbeelding ]
xenos zou ik hier niet eens weten te vinden tbh.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem momenteel het lekkerst.En op 2 de Choco-cappu van Xenos.
![]()
Van die oude retro choco uit zo'n wit pakje met echte cacao, dat is ook lekker, maar iets meer werk.
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef omearos het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, das echt een Action dingetjequote:Op woensdag 29 december 2010 19:56 schreef gomi het volgende:
maar kom met de gekste dingen terug als ik wel ben
ah dat is van dat smeltspul toch? had weleens van de witte choco. die was wel okquote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef omearos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Al krijg ik meteen trek om dat blokje choco als een lollie op te likken
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Al krijg ik meteen trek om dat blokje choco als een lollie op te likken
Yup. Blokje in de warme melk en roeren maarquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat is van dat smeltspul toch? had weleens van de witte choco. die was wel ok
dat dus idd. mijn vriendin lacht me altijd uit als ik met die zooi aankom zettenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, das echt een Action dingetje
Ik ga zo gewoon naar de AH denk ikquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef omearos het volgende:
[..]kan ook
Nu krijg ik trek in warme choco met slagroom
idd, geeft wel een lekkere volle smaakquote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Yup. Blokje in de warme melk en roeren maar
Die gaat hier om 8 uur dicht, dat red ik niet meer. Eens kijken of ik nog wat hebquote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga zo gewoon naar de AH denk ik
Gelijk heb jequote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
of je ff door wilt rijden en bezorgen?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stuur haar de winkel alleen in, komt ze dan ook met alleen het benodigde terug?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef gomi het volgende:
[..]
dat dus idd. mijn vriendin lacht me altijd uit als ik met die zooi aankom zetten
Ik welquote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stuur haar de winkel alleen in, komt ze dan ook met alleen het benodigde terug?
hehehe nee, ze is nog erger dan ik. maar ik lach haar altijd uit en als ik er geweest ben krijg ik t dus terug.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
of je ff door wilt rijden en bezorgen?
Volgens mij is dat onmogelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop meestal netjes met een lijstje, maar soms mag ik even van mezelfquote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik welheb het afgeleerd toen ik weinig te besteden had
ik kwam er dit voorjaar voor t eerst geloof ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik welheb het afgeleerd toen ik weinig te besteden had
Haha, zo'n knoepert van een tas en dan gewoon niet dat enequote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onmogelijkHeb nu al heel vaak gehad dat hetgene waar ik voor kwam was ik vergeten maar had wel een volle tas
Oh tofquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef gomi het volgende:
ga volgend jaar een hoop verschillende pepers zaaien
niet echt. zij oost, ik zuidquote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Wonen jullie nog enigzins bij elkaar in de buurt toevallig?
ik ga altijd zonder lijstje en zonder doelquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop meestal netjes met een lijstje, maar soms mag ik even van mezelf![]()
Maar ook niet altijd, meestal gewoon 1 klein dingetje extra. Iets wat dan ook goed bruikbaar is.
Dat heb ik alleen bij het tweedehands boeken en platen winkeltje hierquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onmogelijkHeb nu al heel vaak gehad dat hetgene waar ik voor kwam was ik vergeten maar had wel een volle tas
Oh dat is heerlijk winkelenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga altijd zonder lijstje en zonder doel
en dan zie ik daar wel waar ik mee terugkom
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
of je ff door wilt rijden en bezorgen?
Met platen en boeken kan ik ook eindeloos graaienquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen bij het tweedehands boeken en platen winkeltje hierwat ik zoek is niet te vinden maar ik vind altijd andere platen die ik wil
![]()
Kruimeltjequote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met platen en boeken kan ik ook eindeloos graaien
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, zo'n knoepert van een tas en dan gewoon niet dat ene
Ik haal er vaste dingenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga altijd zonder lijstje en zonder doel
en dan zie ik daar wel waar ik mee terugkom
Oeh dat is ook leuk jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen bij het tweedehands boeken en platen winkeltje hierwat ik zoek is niet te vinden maar ik vind altijd andere platen die ik wil
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met platen en boeken kan ik ook eindeloos graaien
yeah is echt leuk. en grappige is dat een paar vrienden van me en ik allemaal onfafhankelijk van elkaar dit jaar voor t eerst zijn begonnen.quote:
Ik zoek geen LP's maar singlesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEcht te erg
[..]
Ik haal er vaste dingenWc papier haal ik er en douchespul, want dat is gewoon goedkoper dan bij zo'n voordeelshop
[..]
Oeh dat is ook leuk jaWat voor LP's zoek je zoal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |