quote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had van de week ook al een Xbox 360 spel gewonnen
Alleen ik schrok, die schietkist is ¤100,-
Ja ze zijn of lekker óf ook echt ranzigquote:Op woensdag 29 december 2010 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die van FA stinken wel vakerIk haal ze niet meer, ik vond mezelf gewoon stinken
Oh dat is fijnquote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt verbazingwekkend goedOmdat Sofie het huis afbrak, wilde ik er een poesje bij voor haar. Ze wil zo graag spelen, dus ik werd wakker met speeltjes in bed
En toen ze aan mijn nachtkastje had geknaagd was de grens bereikt
Na 2 dagen "ruzie" gaat het nu super goed
Alweer een spel, dat had je een paar weken terug ook al, jij wint vaak zegquote:Op woensdag 29 december 2010 18:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had van de week ook al een Xbox 360 spel gewonnen
Alleen ik schrok, die schietkist is ¤100,-
Ja, kloptquote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ze zijn of lekker óf ook echt ranzigMaar dat merk ik bij veel merken eik.
Oh dat is wel jammer... Jij hebt er 3 toch las ik zonet? Of ben ik in de war?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is fijnDie vrouwtjes van mij
Hey Gomiquote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef gomi het volgende:
hmm, ik kom hier ook maar ff binnenwippen
hey allemaal
Maar jonge mannen-geuren zijn gewoon lekker, Fa sport vind ik heerlijk, al die Axe meuk is ook licht, maar dit is zó zwaar... Boh zegquote:Op woensdag 29 december 2010 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, kloptZo had ik Sanex deo bij de action gehaald, bleek dat ook naar mannetjes te ruiken
![]()
Ik had op vakantie een fles FA voor mijn oma gekocht (eau de cologne-achtig) en die ging los in mijn koffer. Maar dan ook echt losquote:Op woensdag 29 december 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ze zijn of lekker óf ook echt ranzigMaar dat merk ik bij veel merken eik.
Oh wat ergquote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had op vakantie een fles FA voor mijn oma gekocht (eau de cologne-achtig) en die ging los in mijn koffer. Maar dan ook echt losMijn huis stonk 7 dagen
Hey Luttequote:
Omdat Lutten eens even hoi kwam zeggen.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 18:59 schreef gomi het volgende:
hmm, ik kom hier ook maar ff binnenwippen
hey allemaal
Hoiquote:
Ik zat toevallig net een week terug te denken of ik ooit bij de D2 moet gaan kijkenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:01 schreef gomi het volgende:
[..]
hey pisces, wanneer gaan wij nou eens lunchen?
ah k.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat Lutten eens even hoi kwam zeggen.
En eens even kwam informeren hoe het met Miauwtje is.Want de rest zie ik nog wel eens voorbijkomen.
Slowchat-hopquote:
hehehe, zou maar na de winter doen danquote:Op woensdag 29 december 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat toevallig net een week terug te denken of ik ooit bij de D2 moet gaan kijken
Miauwtje heeft een fanclubquote:Op woensdag 29 december 2010 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat Lutten eens even hoi kwam zeggen.
En eens even kwam informeren hoe het met Miauwtje is.Want de rest zie ik nog wel eens voorbijkomen.
Ze moeten ons als modje aanstellen voor hier danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |