Is het daar gezellig?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik heb jou in F&F nog nooit gezien?
Dat was ook echt in het begin, toen ik net net user was.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik heb jou in F&F nog nooit gezien?
verras mequote:Op woensdag 29 december 2010 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net een simpel wijntje voor Oud&Nieuw gehaald![]()
Dipsausje bij de sprietjes of naturel?
Ik post niet in de SC, maar ik ken er een hoop van andere topics uit F&F en uit ESF (SC), is een hele leuke groepquote:Op woensdag 29 december 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het daar gezellig?Twijfel al een tijd of ik daar eens mee zal posten
ToF ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 29 december 2010 19:11 schreef omearos het volgende:
[..]
En daar kom ik allemaal nietIk zit hier en ToF, is genoeg
De laatste keer dat ik het controleerde had ik een zachte g, dus in ToF zal ik me niet zo gauw melden.quote:
Komt onze Vaduz daar ook wel eens?quote:
en dat met zo'n usernamequote:Op woensdag 29 december 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het controleerde had ik een zachte g, dus in ToF zal ik me niet zo gauw melden.
per ongeluk, hij had niet uitgelogdquote:Op woensdag 29 december 2010 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt onze Vaduz daar ook wel eens?
quote:
wat is er mis met limburg?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar komt het niet vandaan, het betekent 'strijd' in het Frans.
Maar wel Brabant hè, en geen Limburg!
Helemaal niks.quote:
Frans was ik nooit goed inquote:Op woensdag 29 december 2010 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar komt het niet vandaan, het betekent 'strijd' in het Frans.
Maar wel Brabant hè, en geen Limburg!
hehehequote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Alleen dalijk denken er mensen dat ik (ook?) in Limburg woon, dus om verwarring te voorkomen.
yups, en gewoon in de stad ook,quote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Woon jij nou ook in de regio A'dam Gomi?
Ah okequote:
Jaquote:
Hehe, dat hoeft ook niet, kom hier niet oorspronkelijk vandaanquote:Op woensdag 29 december 2010 19:39 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan, zal t echt niet tegen je gebruiken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |