Oeh, mag ik?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze moeten ons als modje aanstellen voor hier dan
Ze werd al een paar dagen gemistquote:
Gezelligquote:Op woensdag 29 december 2010 19:07 schreef gomi het volgende:
[..]
nah ik zat hier al in nr 2 uit de sc reeks hier
Woh 5 is wel veelquote:Op woensdag 29 december 2010 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hop tussen vijf SC's ofzo. Alleen in twee hop ik iets vaker.
Ik zou bijna zeggen, tijd voor een drankjequote:
yeah, schenk jij in?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen, tijd voor een drankje
De personen in TAL/GRTDOJW/KSC zijn nogal hetzelfde, dus dat hopt makkelijk. En TRU en F&F is soms wel grappig.quote:
Jawel hoor.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hey pgr, alles goed? tijd niet gezien
En daar kom ik allemaal nietquote:Op woensdag 29 december 2010 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
De personen in TAL/GRTDOJW/KSC zijn nogal hetzelfde, dus dat hopt makkelijk. En TRU en F&F is soms wel grappig.
Ik heb je tbh ook nog nooit zien posten.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:11 schreef omearos het volgende:
[..]
En daar kom ik allemaal nietIk zit hier en ToF, is genoeg
Ik jou welquote:Op woensdag 29 december 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb je tbh ook nog nooit zien posten.
Zeg maar, wat kan ik voor je inschenken?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:10 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, schenk jij in?
ben toch vrij dus iets met alcohol mag
Oh ik heb jou in F&F nog nooit gezien?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
De personen in TAL/GRTDOJW/KSC zijn nogal hetzelfde, dus dat hopt makkelijk. En TRU en F&F is soms wel grappig.
ik jou ook nietquote:Op woensdag 29 december 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb je tbh ook nog nooit zien posten.
hmmm doe maar een goed glas wijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg maar, wat kan ik voor je inschenken?
Ik heb toevallig net een simpel wijntje voor Oud&Nieuw gehaaldquote:Op woensdag 29 december 2010 19:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm doe maar een goed glas wijn.
en wat grassprietjes om te knabbelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |