pyromaan!quote:Op woensdag 29 december 2010 17:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind sterretjes echt leukZe ruiken ook zo lekker
![]()
Of ijsfonteinen, die zijn ookquote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
Sterretjes inderdaad, geweldig ook hoe iedereens ogen meteen gebrand zijn op dat lichtbolletje als een hert dat in de koplampen kijkt.
Ja, zo leukquote:Op woensdag 29 december 2010 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
Sterretjes inderdaad, geweldig ook hoe iedereens ogen meteen gebrand zijn op dat lichtbolletje als een hert dat in de koplampen kijkt.
Maar dat is meer vuurwerkachtig, toch?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Of ijsfonteinen, die zijn ook
Nee, die zijn voor op taarten enzoquote:Op woensdag 29 december 2010 17:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, zo leuk
[..]
Maar dat is meer vuurwerkachtig, toch?
Welke van de 3? [ /Llquote:
quote:
Oh jij hebt ook al een zieke thuis?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MipsDe andere 2 lagen in bed
Oh, ken ik niet danquote:Op woensdag 29 december 2010 17:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, die zijn voor op taarten enzo
Ja niet helemaal lekker, en vorige week d'r ogen gelaserd en vandaag druk dagje dus die ging ff platquote:Op woensdag 29 december 2010 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jij hebt ook al een zieke thuis?
Oh loopt ze met van die "goggles"?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja niet helemaal lekker, en vorige week d'r ogen gelaserd en vandaag druk dagje dus die ging ff plat
Oh dat ken ik ook niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Of ijsfonteinen, die zijn ook
Iemand heeft hem blijkbaar getrapt, zijn rug is kapot, en hij kan nauwelijks nog lopen, en er is ook iets met zijn maag want hij kots alleen en eet niet meer.quote:
What's wrong with the kitty?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:35 schreef Bellatrix het volgende:
We zijn onze kat nu met een spuit aan het voeden.Zo zielig om dat te zien.
Oh neequote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iemand heeft hem blijkbaar getrapt, zijn rug is kapot, en hij kan nauwelijks nog lopen, en er is ook iets met zijn maag want hij kots alleen en eet niet meer.
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat ken ik ook niet.
Maar ik ken sowieso niks wat betreft vuurwerk.
Hij is gelukkig niet vergiftigd, dan leefde hij niet meer, maar we hebben een heerlijke buurt, nu dus iemand die hem geschopt heeft of iets dergelijks.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh neeDat is toch niet die buuf(?) waar je het een keer over had?
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iemand heeft hem blijkbaar getrapt, zijn rug is kapot, en hij kan nauwelijks nog lopen, en er is ook iets met zijn maag want hij kots alleen en eet niet meer.
Oh zo schofterig vind ik zulke dingenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is gelukkig niet vergiftigd, dan leefde hij niet meer, maar we hebben een heerlijke buurt, nu dus iemand die hem geschopt heeft of iets dergelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |