Och sjemig, m'n maag draait zich er gewoon van om...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is gelukkig niet vergiftigd, dan leefde hij niet meer, maar we hebben een heerlijke buurt, nu dus iemand die hem geschopt heeft of iets dergelijks.
Oh ik kan me er iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 29 december 2010 17:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor in een taart of cake o.i.d.
Ja, zal er nooit achter komen wie het gedaan heeft waarschijnlijk, maar zou ik dat wel doen zou ie dood zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och sjemig, m'n maag draait zich er gewoon van om...![]()
Wat heb je toch aparte mensen in de wereld.
Nekschot graag.
Ja, begrijpelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, zal er nooit achter komen wie het gedaan heeft waarschijnlijk, maar zou ik dat wel doen zou ie dood zijn.
Dierenarts weet het niet zeker, maar ze is toch wel hoopvol. Als zijn rug maar beter word, dus we hopen het beste.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, begrijpelijkKomt het weer goed?
Schrok me lam dacht eerst Emerald of Lenssen,quote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)le-caro-30-dood.html
Beterschap voor de kat en sterkte voor julliequote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dierenarts weet het niet zeker, maar ze is toch wel hoopvol. Als zijn rug maar beter word, dus we hopen het beste.
Dankje.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:43 schreef omearos het volgende:
[..]
Beterschap voor de kat en sterkte voor jullie
Het arme dier, heeft hij veel pijn?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dierenarts weet het niet zeker, maar ze is toch wel hoopvol. Als zijn rug maar beter word, dus we hopen het beste.
Gewoon een zonnebril, maar vandaag museum geweest dus veel licht, en -5,5 geloof ik ofzo. Ze is nu uien aan het snijden en merkt nu ook de nadelen van geen lenzen meer hebbenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh loopt ze met van die "goggles"?![]()
En wat voor sterkte had ze?
Wat een mongolen heb je toch op de wereld hé, ik kan me daar zo boos over maken. Ik vind dat serieus soms nog erger dan dat je gewoon een mens schopt, die kunnen zich nog verweren in de meeste gevallen. Maar van die weerloze diertjes. Net als die mongolen die die pauw onthoofd hadden, of straks vast weer wat idioten die een kat/hond/eend/gans/etc. met een strijker verrassenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iemand heeft hem blijkbaar getrapt, zijn rug is kapot, en hij kan nauwelijks nog lopen, en er is ook iets met zijn maag want hij kots alleen en eet niet meer.
Ik weet het niet, is moeilijk te zien, hij ''kwispelt'' nog wel en knort enzo, maar hij loopt wel verdomd moeilijk dus hij moet wel pijn hebben. Maar hoop inderdaad hetzelfde.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het arme dier, heeft hij veel pijn?
Ik duim dat het goed komt
Ja, ik word er ook misselijk van, agressie tegen een dier is wel een van de laagste dingen, om precies de reden die jij noemt, ze staan machteloos. Dan ben je echt ziek in je kop.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon een zonnebril, maar vandaag museum geweest dus veel licht, en -5,5 geloof ik ofzo. Ze is nu uien aan het snijden en merkt nu ook de nadelen van geen lenzen meer hebben![]()
[..]
Wat een mongolen heb je toch op de wereld hé, ik kan me daar zo boos over maken. Ik vind dat serieus soms nog erger dan dat je gewoon een mens schopt, die kunnen zich nog verweren in de meeste gevallen. Maar van die weerloze diertjes. Net als die mongolen die die pauw onthoofd hadden, of straks vast weer wat idioten die een kat/hond/eend/gans/etc. met een strijker verrassen
Ja, hoop het ook. Beterschap voor poesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We zijn 2 keer geweest, een keer aan infuus gelegen voor vocht, als ie dit niet binnenhoudt gaan we morgen weer.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
DA geweest of denk je dat het wel meevalt?
Nou ik ken haar nietquote:Op woensdag 29 december 2010 17:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Schrok me lam dacht eerst Emerald of Lenssen,Al is dit ook verschrikkelijk.
Ja bizar.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ik ken haar nietmaar dat ze het zo lang heeft volgehouden met zo'n gewichtje
Pff, zoveel van dat soort verhalenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een mongolen heb je toch op de wereld hé, ik kan me daar zo boos over maken. Ik vind dat serieus soms nog erger dan dat je gewoon een mens schopt, die kunnen zich nog verweren in de meeste gevallen. Maar van die weerloze diertjes. Net als die mongolen die die pauw onthoofd hadden, of straks vast weer wat idioten die een kat/hond/eend/gans/etc. met een strijker verrassen
Jammer dat het bij haar niet heeft gewerkt. Ik dacht eigenlijk, toen na die campagne, dat het met haar ook wel beter zou gaan.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja bizar.Wel mooi dat ze toch nog iets goeds heeft achtergelaten, die billboards dus, om anorexia tegen te gaan.
Als mens kun je nog "begrijpen" dat er idioten rondlopen, maar leg dat idd maar eens aan je kat uit waarom zijn rug gebroken is.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als mens kun je nog "begrijpen" dat er idioten rondlopen, maar leg dat idd maar eens aan je kat uit waarom zijn rug gebroken is.
Hoe oud is Buffy?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
Pff al kan het straks qua huis misschien om die 2 beesten buiten te laten, ik denk dat ik ze alsnog lekker binnen ga houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |