Warme chocomelk, van de Actionquote:
ah kquote:Op woensdag 29 december 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SC-hoppen is de nieuwste trend
Beetje hier, beetje daar, pakken wat je pakken kunt, zou Loveless zeggen
Ik moet zo gniffelen om jouw 'tbh'quote:Op woensdag 29 december 2010 19:51 schreef gomi het volgende:
[..]
niet zo heel vaak tbh hoor
denk pas in februari weer ofzo.
denk om de 6 weken zo een beetje
Wij dertigers, dat gaat goedquote:Op woensdag 29 december 2010 19:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k
maar pakken wat je pakken kan is wel heel vermoeiend hoor
hmm en dat is blijkbaar erg lekker?quote:
quote:
Owkee. Gokte ik al, maar de ombinatie met "pakjes" deed me denken aan die kleine pakjes die je op de lagere school leegzoog door zo'n rietje die nooit uit zijn plasticje wouquote:
Pakken wat je pakken kunt ftwquote:Op woensdag 29 december 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
SC-hoppen is de nieuwste trend
Beetje hier, beetje daar, pakken wat je pakken kunt, zou Loveless zeggen
Actionquote:Op woensdag 29 december 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wéér geen choco gehaald, kon niks vinden bij de Appie wat ik wilde hebben.
Toch maar eens langs de Action deze week om weer in te slaan
Ik vind hem momenteel het lekkerst.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm en dat is blijkbaar erg lekker?
ik kom eigenlijk amper bijde action, maar ms eens meenemen als ik wel ben
Of niet, want dan is er op de duur niks meer aan of vind je het niet lekker meer.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat goed is, moet je vaak herhalen
Frustraties, houd opquote:Op woensdag 29 december 2010 19:53 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
Owkee. Gokte ik al, maar de ombinatie met "pakjes" deed me denken aan die kleine pakjes die je op de lagere school leegzoog door zo'n rietje die nooit uit zijn plasticje wou
hehehe, al ik t tbh vaker gebruikenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet zo gniffelen om jouw 'tbh'![]()
![]()
Oh dat is nog best regelmatig, 6 weken
Jaquote:
In de winter drink ik het meer, in de zomer op een laag pitjequote:Op woensdag 29 december 2010 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Of niet, want dan is er op de duur niks meer aan of vind je het niet lekker meer.
Oh dat ziet er leuk uit, veel over gelezen maar nog nooit gekocht.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef omearos het volgende:
Deze is erg lekker, van de AH geloof ik
[ afbeelding ]
xenos zou ik hier niet eens weten te vinden tbh.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem momenteel het lekkerst.En op 2 de Choco-cappu van Xenos.
![]()
Van die oude retro choco uit zo'n wit pakje met echte cacao, dat is ook lekker, maar iets meer werk.
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef omearos het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, das echt een Action dingetjequote:Op woensdag 29 december 2010 19:56 schreef gomi het volgende:
maar kom met de gekste dingen terug als ik wel ben
ah dat is van dat smeltspul toch? had weleens van de witte choco. die was wel okquote:Op woensdag 29 december 2010 19:55 schreef omearos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Al krijg ik meteen trek om dat blokje choco als een lollie op te likken
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Al krijg ik meteen trek om dat blokje choco als een lollie op te likken
Yup. Blokje in de warme melk en roeren maarquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat is van dat smeltspul toch? had weleens van de witte choco. die was wel ok
dat dus idd. mijn vriendin lacht me altijd uit als ik met die zooi aankom zettenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, das echt een Action dingetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |