Ik ga zo gewoon naar de AH denk ikquote:Op woensdag 29 december 2010 19:57 schreef omearos het volgende:
[..]kan ook
Nu krijg ik trek in warme choco met slagroom
idd, geeft wel een lekkere volle smaakquote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Yup. Blokje in de warme melk en roeren maar
Die gaat hier om 8 uur dicht, dat red ik niet meer. Eens kijken of ik nog wat hebquote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga zo gewoon naar de AH denk ik
Gelijk heb jequote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
of je ff door wilt rijden en bezorgen?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Stuur haar de winkel alleen in, komt ze dan ook met alleen het benodigde terug?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:58 schreef gomi het volgende:
[..]
dat dus idd. mijn vriendin lacht me altijd uit als ik met die zooi aankom zetten
Ik welquote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stuur haar de winkel alleen in, komt ze dan ook met alleen het benodigde terug?
hehehe nee, ze is nog erger dan ik. maar ik lach haar altijd uit en als ik er geweest ben krijg ik t dus terug.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
of je ff door wilt rijden en bezorgen?
Volgens mij is dat onmogelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop meestal netjes met een lijstje, maar soms mag ik even van mezelfquote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik welheb het afgeleerd toen ik weinig te besteden had
ik kwam er dit voorjaar voor t eerst geloof ik.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik welheb het afgeleerd toen ik weinig te besteden had
Haha, zo'n knoepert van een tas en dan gewoon niet dat enequote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onmogelijkHeb nu al heel vaak gehad dat hetgene waar ik voor kwam was ik vergeten maar had wel een volle tas
Oh tofquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef gomi het volgende:
ga volgend jaar een hoop verschillende pepers zaaien
niet echt. zij oost, ik zuidquote:Op woensdag 29 december 2010 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Wonen jullie nog enigzins bij elkaar in de buurt toevallig?
ik ga altijd zonder lijstje en zonder doelquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop meestal netjes met een lijstje, maar soms mag ik even van mezelf![]()
Maar ook niet altijd, meestal gewoon 1 klein dingetje extra. Iets wat dan ook goed bruikbaar is.
Dat heb ik alleen bij het tweedehands boeken en platen winkeltje hierquote:Op woensdag 29 december 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is dat onmogelijkHeb nu al heel vaak gehad dat hetgene waar ik voor kwam was ik vergeten maar had wel een volle tas
Oh dat is heerlijk winkelenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga altijd zonder lijstje en zonder doel
en dan zie ik daar wel waar ik mee terugkom
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:59 schreef gomi het volgende:
[..]
of je ff door wilt rijden en bezorgen?
Met platen en boeken kan ik ook eindeloos graaienquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen bij het tweedehands boeken en platen winkeltje hierwat ik zoek is niet te vinden maar ik vind altijd andere platen die ik wil
![]()
Kruimeltjequote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met platen en boeken kan ik ook eindeloos graaien
Jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, zo'n knoepert van een tas en dan gewoon niet dat ene
Ik haal er vaste dingenquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ga altijd zonder lijstje en zonder doel
en dan zie ik daar wel waar ik mee terugkom
Oeh dat is ook leuk jaquote:Op woensdag 29 december 2010 20:04 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen bij het tweedehands boeken en platen winkeltje hierwat ik zoek is niet te vinden maar ik vind altijd andere platen die ik wil
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 29 december 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met platen en boeken kan ik ook eindeloos graaien
yeah is echt leuk. en grappige is dat een paar vrienden van me en ik allemaal onfafhankelijk van elkaar dit jaar voor t eerst zijn begonnen.quote:
Ik zoek geen LP's maar singlesquote:Op woensdag 29 december 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEcht te erg
[..]
Ik haal er vaste dingenWc papier haal ik er en douchespul, want dat is gewoon goedkoper dan bij zo'n voordeelshop
[..]
Oeh dat is ook leuk jaWat voor LP's zoek je zoal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |