Dame in de techniek is niet geweldig hoor, je moet redelijk wat kunnen verdragen aan lompe opmerkingen.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
damn, ik heb de verkeerde studie gedaan.
Je hebt een meisje, dus ik denk het nietquote:Op woensdag 29 december 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ook een meisje op een TU, ben ik nu ook maagd
en hoe gaat het met je financien?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
Ik dacht aan 19, 20 dus 190 werd 200
quote:Op woensdag 29 december 2010 17:04 schreef omearos het volgende:
[..]
Dame in de techniek is niet geweldig hoor, je moet redelijk wat kunnen verdragen aan lompe opmerkingen.
Goed samengevat:
[ afbeelding ]
[..]
Je hebt een meisje, dus ik denk het niet
quote:
Ik heb werktuigbouwkunde gedaan, richting materiaalkundequote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
cool.
Wat doe jij precies? Chicks op de TU*jealous*
Nou ja preciesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef omearos het volgende:
[..]
en hoe gaat het met je financien?
Ouder. Ik ben niet van het jongequote:Op woensdag 29 december 2010 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ouwe vrijsters!
En Pisces, heb jij jong of oud thuis?
Tja, mijn moeder is wiskunde-docent, dus weinig keuzequote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja precies![]()
Ik ben niet cijfermatig ingesteld
Waar ben je jaloers op danquote:Op woensdag 29 december 2010 17:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
cool.
Wat doe jij precies? Chicks op de TU*jealous*
Smakelijkquote:Op woensdag 29 december 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
En nu ga ik snel aan de pan macaroni beginnen
Nou als ik zo door ga welquote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde net vragen of we nog 9 deeltjes voor het nieuwe jaar halen
Oh wauwquote:Op woensdag 29 december 2010 17:06 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb werktuigbouwkunde gedaan, richting materiaalkunde
Nee joh, gaat me niet om de aandacht. Ik vind het gewoon wel stoer, zo'n studie! Ik ben gewoon niet technisch en het lijkt me echt gaaf als je dat wel bent. Zeker als vrouwquote:Op woensdag 29 december 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar ben je jaloers op danvan wat ik hoor is het dus precies wat Omea zegt
hoop aandacht, maar vooral vreemde rare snuiters. En ik heb ook diverse malen serieus op feestjes aan moeten horen dat ik 'er zuinig op moest zijn' en 'een gelukkig man was' ofzo
En dan van zo'n bebrilde puisterige nerdie
Wie kent ze nog, de nerd-tweeling uit het eerste seizoen Beauty&the nerd? Ze zijn niet heel stereotyp, maar hun verlegenheid en gespreksonderwerpen kloppen wel aardigquote:Op woensdag 29 december 2010 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar ben je jaloers op danvan wat ik hoor is het dus precies wat Omea zegt
hoop aandacht, maar vooral vreemde rare snuiters. En ik heb ook diverse malen serieus op feestjes aan moeten horen dat ik 'er zuinig op moest zijn' en 'een gelukkig man was' ofzo
En dan van zo'n bebrilde puisterige nerdie
Heb over mezelf geklaagd in het fb-topicquote:Op woensdag 29 december 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
En we wachten wel tot Pheno langskomt voor het goeie nummer
Ja Arjen en nog wat toch? Die met dat lange haar?quote:Op woensdag 29 december 2010 17:10 schreef omearos het volgende:
[..]
Wie kent ze nog, de nerd-tweeling uit het eerste seizoen Beauty&the nerd? Ze zijn niet heel stereotyp, maar hun verlegenheid en gespreksonderwerpen kloppen wel aardig
Ik heb toen zo gelachen, aflevering 1 was net geweest, kwamen er een paar meiden naar de vestingbar op de UT om te vragen of wij wisten waar ze woonden. Maar iedereen kent ze als Koos&Koos, dus het duurde even voordat we doorhadden wie ze bedoeldenIk noemde de straat van 1 van de 2, hebben ze daar overal aangebeld
het schijnt dat ze de tweeling uiteindelijk ook hebben gevonden in een disco in het centrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |